بررسی مانیتور ایسوس مدل TUF GAMING VG279QM سایز 27 اینچ

مانیتور ایسوس مدل TUF GAMING VG279QM سایز 27 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 27 اینچ
  • نوع پنل: IPS
  • نور پس زمینه: LED
  • رزولوشن تصویر: 1080× 1920 پیکسل - Full HD
  • تعداد پورت HDMI: دو عدد
  • نرخ به روزرسانی: 280 هرتز
  • کاربری: گیمینگ

ASUS TUF Gaming VG279QM یک مانیتور 27 اینچی است که برای بازی طراحی شده است. نرخ تازه‌سازی 280 هرتز و زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه دارد که آن را به گزینه‌ای عالی برای بازی‌های سریع تبدیل می‌کند. این مانیتور همچنین دارای سازگاری با G-Sync و FreeSync است که اطمینان حاصل می‌کند که می‌تواند با کارت گرافیک شما همگام شود تا از پارگی و لکنت صفحه جلوگیری شود.

این نمایشگر دارای رزولوشن Full HD (1920 در 1080 پیکسل) و زاویه دید 178 درجه است که آن را برای بازی با دوستان ایده‌آل می‌کند. همچنین دارای تاخیر ورودی کم 3 میلی ثانیه است که برای بازی‌های رقابتی عالی است. این مانیتور از HDR پشتیبانی می‌کند و دارای حداکثر روشنایی 400 نیت است، اگرچه عملکرد HDR آن به دلیل حداکثر روشنایی مانیتور و عدم کاهش تیرگی موضعی محدود است.

ASUS TUF Gaming VG279QM دارای طراحی ساده، با قاب نازک و پایه است که طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تنظیم، از جمله تنظیم شیب، چرخش و ارتفاع را ارائه می‌دهد. همچنین دارای پایه VESA است که به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل از آن با بازوی مانیتور استفاده کنید.

به طور کلی، ASUS TUF Gaming VG279QM یک مانیتور بازی عالی است که تجربه بازی سریع و پاسخگو را ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ کم آن را برای بازی‌های سریع ایده‌آل می‌کند، در حالی که سازگاری G-Sync و FreeSync آن تضمین می‌کند که می‌تواند با کارت گرافیک شما برای تجربه‌ای روان و بدون لکنت همگام شود. عملکرد HDR این مانیتور محدود است، اما هنوز هم برای گیمر‌هایی که سرعت و پاسخگویی را بر وفاداری بصری اولویت دارند، یک انتخاب عالی است.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی مانیتور ایسوس مدل TUF GAMING VG279QM سایز 27 اینچ با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 5.6 گرم
محدوده زمان پاسخ‌گویی یک تا سه میلی‌ثانیه
توضیحات بلندگو دو بلندگو استریو 2 وات
اتصالات ورودی صدا
شدت روشنایی 400 کاندلا بر متر مربع
کنتراست استاتیک 100000000:1
نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز
نوع پنل IPS
نور پس‌زمینه LED
نوع مانیتور گیمینگ
نوع صفحه‌نمایش مات
نوع سیگنال ویدئویی دیجیتال
سایر قابلیت‌ها پشتیبانی از ELMB Sync پشتیبانی از Nvidia G Sync
مشخصات فنی با پایه: 619x(376~506)x211 میلی‌متر بدون پایه: 619x362x50 میلی متر
رزولوشن صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
درگاه‌های ارتباطی Display Port
ویژگی‌های دستگاه بلندگو
سایز صفحه نمایش 27 اینچ
منبع تغذیه برق شهری
سایز پیکسل‌ها 0.311 میلی متر
مصرف برق 26 وات
تعداد پورت HDMI دو عدد
کنتراست داینامیک 100000000:1
زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه
زاویه دید (افقی/عمودی) 170
تعداد رنگ قابل نمایش 16.7 میلیون رنگ
شناسه کالا 2800001201356

قیمت خرید مانیتور ایسوس مدل TUF GAMING VG279QM سایز 27 اینچ

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

کیفیت ساخت

۴.۳

ارزش خرید در برابر قیمت

۴

امکانات و قابلیت‌ها

۴.۳

طراحی و زیبایی

۴

کیفیت تصویر

۴
  • بهنام آقاجانی بهنام آقاجانی

    توجه: رزولوشن این مانیتور 1920x1080 هست و در مشخصات اشتباه نوشته شده. مشخصاً پنل IPS بالاترین کیفیت، محدوده رنگ و زاویه دید رو داره و در این مانیتور هم کیفیت تصویر ایده آل است. سایز 27 اینچ برای رزولوشن 1080P - Full HD بزرگ هست اما اگر حدود 1 متر فاصله بگیرید، بزرگ بودن پیکسل ها به چشم نمی آید و آرامش چشم بیشتر خواهد شد. برای من که از مانیتور 49 اینچ QHD سوییچ کردم به 27 اینچ FHD این سایز بزرگ پیکسل آزاردهنده بود و الان دارم بهش عادت می کنم. پرسرعت ترین مانیتور FHD دنیا در حال حاضر این مانیتور هست که تا سرعت 240Hz با HDMI خروجی خواهید گرفت و با استفاده از DisplayPort تا سرعت 280Hz قابل اورکلاک هست. توجه داشته باشیم که قابلیت G-Sync با استفاده از DisplayPort قابلیت فعال سازی دارد. اما با توجه به سرعت 240Hz در HDMI و بدون G-Sync هم با Screen Tearing مواجه نخواهید شد، چون مانیتور خیلی سریعتر از کارت گرافیک در بیشتر بازی ها به Frame Buffer سرکشی خواهد کرد و چشم هم بیشتر از 120Hz را به سختی درک می کنه. ( تازه اگر فریم ریت بازی به بالای این مقدار برسه ) در صورتیکه بخواید G-Sync رو فعال کنید و از لپتاپ که از طریق USB-C به شما خروجی تصویر میده استفاده کنید، کابل مبدل USB-C به DisplayPort با استاندارد DP1.4 یعنی سرعت 8K@60 FPS که بتونه خروجی حدود 1080@280Hz به شما بده، در ایران پیدا نمیشه و من مجبور شدم مستقیماً از آمازون سفارش بدم. زیبایی سری ROG در سری TUF نیست اما این هم زیباست و جنس بدنه هم خوب هست. ارتفاع مانیتور و زاویه مانیتور خیلی خوب و منعطف تنظیم میشه و رسماً در هر زاویه عمودی، افقی و ارتفاع دلخواه و به سادگی قابل تنظیم هست. با داشتن دو HDMI می تونید دو تا سیستم رو همزمان متصل کنید و اگر سه سیستم بخواید متصل کنید، می تونید از Display Port هم استفاده کنید. اما ای کاش، دکمه ای مخصوص سوئیچ کردن بین ورودی ها تعبیه می شد و یا اینکه میشد اون رو به عنوان Shortcut در منو تعریف کرد. چهار حالت برای Blue Light Filter تعریف شده که باعث کاهش نور آبی مضر برای چشم خواهد شد و در طولانی مدت به مقاصد بازی کردن یا برنامه نویسی خیلی مفید هست. البته میشه تنظیمات Night Mode ویندوز رو هم روشن کرد اما Filter سخت افزاری نتیجه دیگری داره. به طور کل این مانیتور برای بازی حرفه ای، یا کار طولانی مدت مثل برنامه نویسی بسیار کارآمد هست.

  • کاربر کاربر

    رزلوشن به اشتباه در توضیحات ذکر شده. رزلوشن این مانیتور 1080*1920 هست.

  • Ali Amiri Ali Amiri

    پیکسل سوختگی داشت و رزولیشن رو هم اشتباه زده بودند این مانیتور 1920x1080 هست. مرجوع کردم بعد از ۲روز پول رو واریز کردن ((اگه گیم های شوتینگ بازی میکنید این سایز رو نگیرید ۲۵ یا ۲۴ بگیرید))

  • کاربر کاربر

    مانیتور عالی هست

  • غلامرضا حیدری غلامرضا حیدری

    از خریدم راضی هستم

  • فرهاد روغنگران یزدی فرهاد روغنگران یزدی

    امکانات عالی نسبت به قیمت

  • کاربر کاربر

    از روی 165 هرتز اومدم رو 280 و آنچنان تغییری حس نکردم

محصولات مشابه