بررسی مانیتور ایسوس مدل ROG Strix XG258Q

مانیتور ایسوس مدل ROG Strix XG258Q

  • سایز صفحه نمایش: 24.5 اینچ
  • نوع پنل: TN
  • نور پس زمینه: LED
  • رزولوشن تصویر: 1080× 1920 پیکسل - Full HD
  • تعداد پورت HDMI: n, عدد
  • نرخ به روزرسانی: 240 هرتز
  • کاربری: گیمینگ

ASUS ROG Strix XG258Q یک مانیتور گیمینگ 24.5 اینچی است که نرخ تازه‌سازی بالای 240 هرتز، زمان پاسخگویی سریع و انواع ویژگی‌های بازی محور را ارائه می‌دهد. این مانیتور برای ارائه یک تجربه بازی روان و روان با کمترین تاخیر ورودی طراحی شده است و آن را برای بازی‌های رقابتی ایده‌آل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته XG258Q نرخ تازه‌سازی سریع 240 هرتز آن است که آن را برای بازی‌های سریع مانند تیراندازی اول شخص عالی می‌کند. این مانیتور همچنین دارای زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه است، به این معنی که عملاً هیچ تاری حرکتی وجود ندارد و ردیابی اشیاء سریع روی صفحه را آسان می‌کند.

XG258Q همچنین دارای فناوری AMD FreeSync است که به حذف پارگی و لکنت صفحه هنگام بازی کمک می‌کند. همچنین دارای تاخیر ورودی کم فقط 4 میلی ثانیه است که به این معنی است که تاخیر بسیار کمی بین مانیتور و دستگاه ورودی شما وجود دارد.

این مانیتور دارای طراحی شیک و شیک است که روی هر میزی عالی به نظر می‌رسد. پایه قابل تنظیم است و به شما امکان می‌دهد مانیتور را کج کنید، بچرخانید و بچرخانید تا زاویه دید عالی را پیدا کنید. XG258Q همچنین دارای انواع ویژگی‌های مبتنی بر بازی است، از جمله تصویر متقاطع روی صفحه، نورپردازی RGB قابل تنظیم و چندین ایستگاه از پیش تنظیم بازی.

به طور کلی، ASUS ROG Strix XG258Q یک مانیتور بازی عالی است که تجربه بازی روان و روان را ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی سریع، زمان پاسخ‌دهی کم، و تنوع ویژگی‌های مبتنی بر بازی، آن را به انتخابی عالی برای گیمر‌های جدی تبدیل می‌کند که خواهان بهترین تجربه ممکن از بازی هستند.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی مانیتور ایسوس مدل ROG Strix XG258Q با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 5.5 گرم
mini DisplayPort Mini Display Port
محدوده زمان پاسخ‌گویی یک تا سه میلی‌ثانیه
کنتراست استاتیک 1000:1
شدت روشنایی 400 کاندلا بر متر مربع
نرخ بروزرسانی تصویر 240 هرتز
نوع پنل TN
نور پس‌زمینه LED
نوع مانیتور گیمینگ
نوع صفحه‌نمایش مات
سایر قابلیت‌ها دارای پورت‌های HDMI(v2.0), DisplayPort, HDMI(v1.4) دارای قابلیت Tilt از 5- تا 20 درجه دارای قابلیت Swivel از 50- تا 50 درجه دارای قابلیت Pivot از 0 تا 90 درجه قابلیت تنظیم ارتفاع تا 100 میلی‌متر پشتیبانی از Adaptive-Sync(FreeSync) قابل نصب روی دیوار با استفاده از براکت VESA100x100mm
مشخصات فنی دارای نمایشگر Non-glare
رزولوشن صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
درگاه‌های ارتباطی Display Port
سایز صفحه نمایش 24.5 اینچ
منبع تغذیه برق شهری
فرکانس عمودی 48 تا 240 هرتز
مصرف برق 65 وات در حالت عملیاتی
تعداد پورت HDMI دو عدد
زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه
زاویه دید (افقی/عمودی) 170 درجه / 160 درجه
تعداد رنگ قابل نمایش 16.7 میلیون رنگ
سایز پیکسل‌ها 0.2802 × 0.2832 میلی‌متر
شناسه کالا 2800000056100

قیمت خرید مانیتور ایسوس مدل ROG Strix XG258Q

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

کیفیت ساخت

۴.۸

ارزش خرید در برابر قیمت

۳.۸

امکانات و قابلیت‌ها

۴.۸

طراحی و زیبایی

۴.۸

کیفیت تصویر

۴.۶
  • محمدحسین هاشمی محمدحسین هاشمی

    این مانیتور رو اگر میتونید از خارج ایران بخرید با دلار ۱۶ تومن میشه ۷.۷۰۰ با گارانتی و چیزا های اضافه

  • مهرداد مقاره عابد مهرداد مقاره عابد

    مانیتور حرفه ای گیمینگ، از معدود مانیتورها با فرکانس 240 هرتز، اگر می خرید در نظر داشته باشید که فرکانس 240 روی display port پشتیبانی میشه و جهت وصل کردن کابل هم تاثیر گذار هست (اگر جهت اتصال کابل درست نباشه فرکانس 240 دریافت نمیشه)

  • محمدرضا منصوری محمدرضا منصوری

    دوستان خسته نباشید، این مانتیور یکی بهترین مانیتور های گیمینگ دنیاست...از ویژگی های خارق العادش میشه به رفرش ریت ۲۴۰ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیت اشاره کرد...پنل های تی ان اگه از کنار بهشون نگاه کنید، تاریک میبینید اما مشکلی نیست چون شما یک گیمر هستید...و دلیل اینکه این مانیتور از پنل فول اچ دی استفاده میکنه نه بالاتر، بخاطر رفرش ریتش هست؛ هنوز پنل کواد اچ دی با نرخ ۲۴۰ یا فور کی با پنل ۱۴۴ ساخته نشده (دلیلشو نمیدونم)...اگه بحث قیمت نبود، قطعا یکی از گزینه های انتخابیم بود

  • زهرا سمیعی نیا زهرا سمیعی نیا

    سلام وقتتون بخیر من این مانیتور رو حدودا 2 هفتس خریدم و همه جوره برای گیم عملکرده عالیییی داره من استریمرم و بشدت برای بازی های مثل فورتنایت و ... پیشنهاد میشه ولی در نظر بگیرید که سیستم شما هم باید 240 fps رو بده بهتون و از نظر زیبایی هرکی مانیتور رو از نزدیک ببین محو زیباییش میشه مخصوصا لیزری که روی میز مینداره که ی لنز داره که میتونید طرح دلخواه بزارین روش مثلا اسمتونو یا ..... همه جوره این مانیتور عالیه اگر قیمتش برااتون اهمیت نداره حتما برای گیم انتخابتون این مانیتور باشه

  • کاربر کاربر

    حاجیییییی چیزه خفنیه

  • امیرحسین موسوی سیرت امیرحسین موسوی سیرت

    حرف نداره سیستمی دارین که ساپورتش میکنه حتما بخرین حتما

  • کاربر کاربر

    بسیار عالیست فقط متاسفانه پیچ های براکت در جعبه بود ولی براکتی در کار نبود. مانیتور به قدری عالیست که نیازی نشد به خاطر براکت مرجوع کنم

محصولات مشابه