بررسی مانیتور ایسوس مدل VC239HE - W سایز 23 اینچ

مانیتور ایسوس مدل VC239HE - W سایز 23 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 23 اینچ
  • نوع پنل: IPS
  • نور پس زمینه: LED
  • رزولوشن تصویر: 1080× 1920 پیکسل - Full HD
  • تعداد پورت HDMI: یک عدد
  • نرخ به روزرسانی: 60 هرتز
  • کاربری: عمومی

مانیتور 23 اینچی ایسوس VC239HE-W یک مانیتور شیک است که نسبت به قیمت خود عملکرد عالی ارائه می‌دهد. این مانیتور دارای یک صفحه نمایش 23 اینچی با وضوح Full HD 1920 در 1080 پیکسل است که تصاویری شفاف و رنگ‌های زنده را ارائه می‌دهد. نمایشگر دارای زاویه دید 178 درجه است، به این معنی که شما می‌توانید مانیتور را از هر زاویه‌ای بدون افت کیفیت تصویر مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های برجسته Asus VC239HE-W نمایه فوق‌العاده باریک آن است که آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند ظاهری مینیمال روی میز خود داشته باشند. مانیتور همچنین فوق‌العاده سبک وزن است که باعث می‌شود در صورت نیاز به راحتی جابجا شوید. همچنین دارای یک پایه قابل تنظیم است که به شما امکان می‌دهد صفحه را تا زاویه دید دلخواه خود کج کنید.

این مانیتور دارای فناوری Asus Eye Care است که به کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی مدت کمک می‌کند. دارای نور پس زمینه بدون سوسو زدن است که لرزش آزاردهنده صفحه را که می‌تواند باعث خستگی چشم و سردرد شود را از بین می‌برد. همچنین دارای یک فیلتر نور آبی است که به کاهش میزان نور آبی ساطع شده توسط مانیتور کمک می‌کند، که می‌تواند باعث خستگی چشم و اختلال در الگو‌های خواب شود.

مانیتور Asus VC239HE-W همچنین دارای گزینه‌های اتصال متنوعی از جمله درگاه‌های VGA، DVI-D و HDMI است، بنابراین می‌توانید به راحتی آن را به رایانه یا دستگاه‌های دیگر متصل کنید. مانیتور همچنین دارای بلندگو‌های داخلی است که کیفیت صدای مناسبی را ارائه می‌کنند، اگرچه اگر به دنبال صدای فراگیرتر هستید، ممکن است بخواهید روی بلندگو‌های خارجی سرمایه‌گذاری کنید.

در پایان، اگر به دنبال یک مانیتور مقرون به صرفه و شیک هستید که عملکرد عالی و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، مانیتور 23 اینچی Asus VC239HE-W قطعاً ارزش بررسی دارد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی مانیتور ایسوس مدل VC239HE - W سایز 23 اینچ با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 3.4 گرم
تعداد پورت VGA یا D-Sub یک عدد
نوع صفحه‌نمایش مات
نوع مانیتور اداری
نور پس‌زمینه LED
نوع پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر 60 هرتز
کنتراست استاتیک 1000:1
محدوده زمان پاسخ‌گویی سه تا شش میلی‌ثانیه
رزولوشن صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
شدت روشنایی 250
سایز پیکسل‌ها 0.265
تعداد رنگ قابل نمایش 16.7 میلیون رنگ
زاویه دید (افقی/عمودی) 178°/ 178°
زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه
کنتراست داینامیک 80000000:1
تعداد پورت HDMI یک عدد
شناسه کالا 2800000117443

قیمت خرید مانیتور ایسوس مدل VC239HE - W سایز 23 اینچ

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش خرید در برابر قیمت

۳.۷

کیفیت ساخت

۳.۷

امکانات و قابلیت‌ها

۳.۷

طراحی و زیبایی

۳.۷

کیفیت تصویر

۳.۷
  • علیرضا عبدالهی علیرضا عبدالهی

    همه چیز را در ویدیو گفته ام.

  • سجاد لطفیان سرگزی سجاد لطفیان سرگزی

    این مانتیتور منبع تغذیه داخلی ندارد و کابل درون جعبه عملا بلا استفاده می باشد، باید آداپتور جدا بخرید تا روشن بشه و آداپتور هم بدون کابل برق جایی فروش نمیره. مطمئنا خود شرکت ایسوز آداپتور رو برای مانتیتور هایی که منبع تغذیه داخلی ندارند داخل جعبه میگذاره در تماسی که با پشتیبانی گرفتم گفتند چون جزو اقلام همراه در مشخصات نبوده پس باید جدا تهیه کنید، نبودن آداپتور در اقلام همراه در مانیتور یه چیز عادی هست چون خیلی از مانیتورها نیازی به آداپتور ندارند، نه مانتیتوری توی جعبش جای آداپتور داره و خالیه، شاید به دلیل نقص قسمت مشخصات مانتیتور هم باشه و باید مشخصات برق ورودی دستگاه هم زده بشه تا ما بدونیم نیازی دارد به آداپتور یا خیر درغیراینصورت باید قبل از خرید هرکالایی مشخصاتش رو درسایر سایت های فروش ایرانی بررسی کنیم.

  • مجتبی ابراهیم نیا مجتبی ابراهیم نیا

    من این دستگاه رو از بازار تهیه کردم توی این رنج قیمت واقعا کیفیت صفحه نمایش خوبی داره و نگاه کردن تصاویر باهاش حس خوبی رو به شما میده. میزان روشنایی صفحه نمایش واقعا خوبه و در آخر اینکه پنل زیبایی داره

  • علی سمیعی مقدم علی سمیعی مقدم

    حالت مطالعه راضی کننده بود و پیکسل سوخته و مشکل فنی هم نداشت

  • احمد رحمتی سردشت احمد رحمتی سردشت

    کیفیت خوب . ظاهر زیبا

  • کاربر کاربر

    عالیه

محصولات مشابه