بررسی نمایشگر ایسوس مدل ROG Swift 360Hz PG259QN سایز 24.5 اینچ

نمایشگر ایسوس مدل ROG Swift 360Hz PG259QN سایز 24.5 اینچ

  • سایز صفحه نمایش: 24.5 اینچ
  • نوع پنل: IPS
  • نور پس زمینه: LCD
  • رزولوشن تصویر: 1080× 1920 پیکسل - Full HD
  • تعداد پورت HDMI: یک عدد
  • نرخ به روزرسانی: 360 هرتز
  • کاربری: گیمینگ

ASUS ROG Swift 360Hz PG259QN یک مانیتور گیمینگ برتر با اندازه صفحه نمایش 24.5 اینچی و نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده بالا 360 هرتز است. این مانیتور برای گیمر‌هایی طراحی شده است که خواهان بهترین عملکرد مطلق و روانترین تجربه بازی ممکن هستند.

علاوه بر نرخ تازه‌سازی بالا، PG259QN زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه نیز دارد که آن را به انتخابی عالی برای گیمر‌های رقابتی تبدیل می‌کند. این مانیتور همچنین از فناوری NVIDIA G-Sync پشتیبانی می‌کند که پارگی صفحه را از بین می‌برد و تجربه بازی همه جانبه‌تری را ارائه می‌دهد.

PG259QN وضوح 1080p دارد که ممکن است به اندازه برخی دیگر از مانیتور‌های موجود در بازار نباشد، اما برای اکثر گیمر‌ها کافی است. این مانیتور همچنین دارای دقت رنگ عالی و طیف رنگی گسترده است که آن را به انتخابی عالی برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل می‌کند که به نمایش دقیق رنگ نیاز دارند.

طراحی مانیتور نیز با ظاهر شیک و شیک آن قابل توجه است که با هر تنظیمات بازی مناسب است. همچنین دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های قابل تنظیم، از جمله ارتفاع، شیب، و چرخش است که امکان مشاهده راحت را فراهم می‌کند.

به طور کلی، ASUS ROG Swift 360Hz PG259QN یک مانیتور گیمینگ عالی است که عملکرد و ویژگی‌های برتر را ارائه می‌دهد. کمی گران است، اما اگر یک گیمر جدی هستید که بهترین‌ها را می‌خواهید، پس قطعاً ارزش بررسی دارد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی نمایشگر ایسوس مدل ROG Swift 360Hz PG259QN سایز 24.5 اینچ با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
رزولوشن صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
نوع صفحه‌نمایش مات
نوع مانیتور گیمینگ
نور پس‌زمینه LCD
نوع پنل IPS
نرخ بروزرسانی تصویر 360 هرتز
محدوده زمان پاسخ‌گویی 1 تا 3 میلی‌ثانیه
نسبت تصویر 16:9
زمان پاسخ‌گویی 1 میلی‌ثانیه
منبع تغذیه 100 تا 240
سایز صفحه نمایش 24.5 اینچ
شناسه کالا 2800001393617

قیمت خرید نمایشگر ایسوس مدل ROG Swift 360Hz PG259QN سایز 24.5 اینچ

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش خرید در برابر قیمت

۴

کیفیت تصویر

۴

طراحی و زیبایی

۴

امکانات و قابلیت‌ها

۴

کیفیت ساخت

۴
  • اصغر لطفی  رضابگلو اصغر لطفی رضابگلو

    سلام . دوستان مانیتور 360 hz یعنی باید کارت گرافیکت بتونه 360 فریم رو بده ، نمیشه که تو فریم 50 بر ثانیه داشته باشی و همچین نمایشگری ببندی . کارت گرافیک های پیشرفته مثل 3090 و 3080ti هم تو بازی های جدید در حالت Fhd همچین فریمی نمیدن دیگه نمیگم بازی های قدیمی رو تست کنین . بنظرم استاندارترین رفرش ریت 144 hz و یا 165 هست با رزولیشین 2k که اگه سیستم درست حسابی داشته باشین خیلی خوبه که البته قیمتش هم زیاده .. جهت اطلاع گفتم به دوستانی که نمیدونستن

  • مهرداد هاشمی مهرداد هاشمی

    تو این یکماهی که برای گیم استفاده کردم و بعضی روزها تا 12 ساعت یا بیشتر گیم می زدم باهاش . تو بازی شوتر انلاین با کارت گرافیکم 250 اف پی اس می گیرم و قشنگ تفاوت محسوسی با مانیتور قبلیم با شصت هرتز را احساس می کنم . در صورتی که نور آبی را با تنظیمات حذف نکنید در استفاده طولانی مدت دچار چشم درد یا سر درد می شین . طراحیش خیلی زیبا هست و از عکسش هم زیباتر هست ! یه نور آر جی بی در پشت مانیتور هست که زیباست ولی خب اصلا توسط کاربر دیده نمی شه و زیباییش به چشم نمیاد . با توجه به رفرش ریت بالا و زمان پاسخگویی یک میلی ثانیه این مانیتور مخصوص گیمینگ مخصوص بازی های انلاین هست و برای کارهای دیگه بهتره به کیفیت صفحه نمایش توجه کنید

  • کاربر کاربر

    دوستان من دنبال ماینیتور خوب و با کیفیت بودم هم بشه گیم زد هم به قدری با کیفیت باشه که کار ادیت هم انجام داد. برعکس پانل های TN که کیفیت تصویر پایین و سفیدی بیش از حد دارند این مانیتور بدون هیچ نقضی نیاز شما رو براورده میکنه. تو خریدش اصلا دو دل نباشید.

  • سجاد سامری سجاد سامری

    عالیه فقط لطفا مدل های با صفحه نمایش بزرگتر راگ سویفت را موجود کنید

  • کاربر کاربر

    تو خریدش شک نکن بهترینه ولی البته به اندازه هر اینچ:۱ میلیون یعنی این ۲۵ اینچ باشه۲۳ میلیون اینا خریدم ولی میرزید. اگر یک بازیکن سوپر حرفه ای هستی یکی از اینا لازمت

  • کاربر کاربر

    فوق العاده از هر نظر

محصولات مشابه