بررسی هارددیسک اکسترنال ای دیتا مدل DashDrive Durable HD680 ظرفیت 1 ترابایت

هارددیسک اکسترنال ای دیتا مدل DashDrive Durable HD680 ظرفیت 1 ترابایت

  • نوع هارد: اکسترنال
  • تکنولوژی ساخت: SSD
  • ظرفیت: یک ترابایت
  • وزن: 270 گرم
  • سرعت انتقال داده‌ها: 5 گیگابیت بر ثانیه
  • مقاومت در برابر گرد و غبار: بله
  • ضد ضربه و ضد شوک: بله

ADATA DashDrive Durable HD680 یک هارد اکسترنال با ظرفیت 1 ترابایت است که برای مقاومت در برابر شرایط سخت مانند سقوط، ضربه و نشت آب طراحی شده است. دارای یک پوشش سیلیکونی مقاوم و مقاوم در برابر خش است که محافظت بیشتری از هارد دیسک داخل آن را فراهم می‌کند.

از نظر عملکرد، HD680 از یک رابط USB 3.2 Gen 1 استفاده می‌کند که سرعت انتقال داده سریع تا 5 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. این موضوع می تواند برای انتقال سریع فایل‌های حجیم، مانند فیلم‌های با کیفیت بالا و عکس‌های با وضوح بالا، ایده‌آل باشد.

HD680 همچنین دارای چندین ویژگی است که قابلیت استفاده آن را افزایش می‌دهد. به عنوان مثال، طراحی بدنه آن به صورتی است که می تواند کابل اتصال را در خودش کنار خود نگه دارد و دارای نشانگر LED آبی است که به شما امکان می‌دهد از فعال بودن درایو مطلع شوید.

به طور کلی، ADATA DashDrive Durable HD680 یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک هارد اکسترنال مقاوم و قابل اعتماد با سرعت انتقال داده سریع است. رابط بیرونی سخت و پرسرعت USB 3.2 Gen 1 آن را به گزینه‌ای عالی برای افرادی که نیاز به انتقال فایل‌های حجیم در حال حرکت دارند تبدیل کرده است.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی هارددیسک اکسترنال ای دیتا مدل DashDrive Durable HD680 ظرفیت 1 ترابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 270g گرم
سایر قابلیت‌ها زمانی که در حال جا به جایی حمل و نقل داده های ارزشمند خود هستید می بایست از امنیت آن ها در برابر خطراتی مانند ضربه و سقوط مطمئن باشید. هارد دیسک اکسترنال HD680 ای دیتا با بهره گیری از ساختار ویژه سه لایه، سنسور شوک و رمزنگاری AES 256-bit به بهترین شکل ممکن از اطلاعات شما محافظت می کند. مقاوم با استاندارد های نظامی هارد دیسک HD680 دارای استاندارد نظامی Military MIL-STD-810G 516.6 می باشد. این امر به دلیل بهره گیری از یک ساختار حفاظتی سه لایه محقق شده است. لایه سیلیکونی جاذب ضربه، لایه میانی مقاوم و ضربه گیر های داخلی آن موجب شده اند که هارد دیسک HD680 حتی در سقوط از ارتفاع 122 سانتی متری نیز از اطلاعات شما کاملا مراقبت نماید. فضای زیاد ذخیره سازی این هارد دارای ظرفیت 1 ترابایت است که فضای مناسب برای ذخیره سازی فایل های با حجم بالا و تصاویر با رزولوشن بالا را در اختیارتان قرار میدهد. رنگ بندی متنوع هارد دیسک HD680 در سه رنگ آبی، زرد و مشکی تولید شده تا با نیازهای شخصیت های مختلف سازگار باشد نگهدارنده کابل USB در بدنه این هارد دیسک دو شیار ویژه جهت نگهداری کابل USB تعبیه شده است. در نتیجه زمانی که از هارد دیسک استفاده نمی کنید می توانید کابل را جدا نموده و از این طریق آن را به راحتی همراه هارد دیسک حمل نمایید. شوک سنسور هارددیسک HD680 با بهره گیری از فناوری انحصاری شوک سنسور ای دیتا، به منظور حفاظت هرچه بهتر از اطلاعات ارزشمند شما با وارد شدن هرگونه شوک خارجی به هارددیسک، فعالیت های آن را متوقف نموده و نشانگر آن به حالت قرمز چشمک‌زن در می‌آید. پس از برطرف شدن شوک وارد شده، HD680 به فعالیت عادی خود باز می‌گردد و نشانگر آن به حالت آبی در می‌آید. بنابراین به کمک این نشانگر ویژه همواره از عملکرد هارددیسک خود مطلع خواهید بود. رمزنگاری مبتنی بر AES-256 نرم افزار HDD2GO با بهره گیری از رمزنگاری AES-256 امنیت اطلاعات شما را به بهترین شکل ممکن تضمین می نماید. HD680 با بهره گیری از سخت افزار داخلی رمزنگاری AES-256، از قدرت پردازنده کامپیوتر استفاده ننموده و به هیچ وجه سرعت و عملکرد آن را کاهش نمی دهد.
نوع اتصال باسیم
سرعت انتقال داده‌ها حداکثر 10 گیگابیت بر ثانیه در حالت USB 3.1
سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X 10.6 and above, Linux Kernel 2.6 and above
ظرفیت یک ترابایت
قابلیت‌های هارد دیسک اکسترنال نشانگر LED
اقلام همراه هارد دیسک کابل USB 3.1 دفترچه راهنما

قیمت خرید هارددیسک اکسترنال ای دیتا مدل DashDrive Durable HD680 ظرفیت 1 ترابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

سرعت انتقال اطلاعات

۴

کیفیت ساخت

۴.۱

امکانات و قابلیت‌ها

۳.۹

طراحی و ظاهر

۴.۱

ارزش خرید در برابر قیمت

۴
  • سپهر صادقی اقدم سپهر صادقی اقدم

    سرعت انتقالش ۱۰ گیگابیت نیست ۵ گیگابیته ، این محصول رو بخاطر سرعتش که فکر میکردم ۱۰ گیگابیته به نسخه های ضد اب ترجیح دادم ولی متاسفانه بعدا متوجه جریان شدم ،امیدوارم یکم تو نوشتن توضیحات بیشتر دقت کنه.

  • سعید دارابی سعید دارابی

    هارد بسیار خوبیه و کیفیت و سرعت خیلی خوبی داره. برای هر فایلی سرعت متفاوته اما بطور میانگین با پورت USB 3.0 حدود ۱۰۰ مگابایت سرعت داره. وقتی باهاش کار می‌کنم گرم میشه ولی مشکلی ایجاد نمیکنه. ۹۳۱ گیگابایت هم فضای قابل استفاده داره. به تلویزیون LG 43UJ69000GI هم وصل کردم و کاملا سازگاره و هیچ مشکلی نداره. نور چراغش هم بسیار خوبه و به راحتی قابل تشخیصه و جنس بدنه‌‌ش هم مرغوبه ولی بنظرم کابلش یکم سفته و امیدوارم تو آینده سوکتش خراب نشه. توی نوشته بود « گارانتی ۴۸ ماهه آونگ ( ۱۲ ماه بازیابی رایگان اطلاعات ) » ولی روی برچسب گارانتی نوشته « ۳ سال گارانتی تعویض و یک سال بازیابی رایگان اطلاعات » اما وقتی شماره سریال رو برای آونگ پیامک کردم و پیام زمان شروع و پایان گارانتی اومد چهار سال بود و اطلاعات درست بود. برای فعالسازی گارانتی حتما شماره سریال رو برای آونگ پیامک کنید ! پیشنهاد میکنم بعد از اینکه که به دستتون رسید تو اولین مرحله فرمتش رو از FAT32 به NTFS تغییر بدید تا تو انتقال فایل های بیشتر از چهار گیگابایت به مشکل نخورید. درسته در برابر ضربه مقاومه اما حتما کیف هم براش بگیرید. من کیف M8A رو از گرفتم و کاملا مناسبه. در کل هارد بسیار خوبیه و ارزش هزینه بیشتر نسبت به سایر برند ها رو داره. من که از خریدش راضیم.

  • علی حسین زاده سلماسی علی حسین زاده سلماسی

    دو هفته ای میشه سفارش دادم و استفاده میکنم در کل از لحاظ ظاهری خوبه و کابل همراهش هست تا به حال هارد اکسترنال دیگه ای نداشتم و صرفا جهت استفاده شخصی خریدم و نظری که میدم در همین راستا هستش ضد ضربه و شوک بودنش عالیه (ضد آب نیست) سرعت انتقالشم تو سیستم من با USB3.1 بین 110 تا 150 MB/s هستش بازم بستگی به سیستم هر شخصی میتونه کم و زیاد بشه کلا برای کسایی که یه هارد دم دستی با سرعت مناسب میخوان عالیه ولی نه اگه سرعت زیاد میخوایید حتما ssd اکسترنال تهیه کنید و یه نکته اگه 400هزارتومان هزینه زیادی براتون نباشه پیشنهادم هارد 2 ترابایت همین مدل هست تا بعدا پشیمون نشید که چرا ظرفیت بالا نگرفتید

  • پوریا اصغرنیا پوریا اصغرنیا

    این هارددرایو یکی از مقاوم ترین هاست تو نوع خودش لایه سلیکونی دور پوسته درایو چرخیده که مقاومت در برابر ضربه رو افزایش میده دارای شیار برای نگه داری کابل هست سرعت انتقال داده توی تست هایی که انجام دادم با پورت usb3 چیزی حدود ۹۵ مگابایت بر ثانیه بود سنسور شوکش هم به خوبی عمل میکنه ، وقتی که احتمال اسیب به هارد وجود داره از طریق چراغ قرمز اطلاع میده و اگه به سیستم وصل باشه تو حالت استندبای میره رمزگذاری این هارد از نوع AES 256 بیت هست که تو نوع خودش امنیت رو تضمین میکنه گرما رو به خوبی انتقال میده که باعث میشه کمتر به خود درایو اسیب برسه

  • سعید حاجیان نژاد سعید حاجیان نژاد

    هارد قابل اطمینانیه و سرعت انتقال خوبی داره. متوسط سرعت انتقال داده برای من 100MB/s بود. به محض اینکه به سیستم (win8) وصل کردم شناسایی شد. ۱ ترابایت نبود و در واقع ۹۳۱ گیگابایت بود (البته تا جایی که من اطلاع دارم در همه‌ی حافظه‌ها بخشی از فضا در دسترس نیست). فقط باید در ارسال کالاهای حساسی مثل هارد اکسترنال سلیقه و دقت به خرج بده و حداقل با کاغذ یا چیز دیگه بسته رو مهار کنه؛ جعبه‌ بسته‌بندی سفارش من بزرگتر از بسته‌ی هارد بود و آزادانه جابه‌جا می‌شد که احتمال ضربه دیدن رو بالا میبره. (چند تصویر از سفارش خودم رو بارگذاری میکنم که میتوتید ببینید.)

  • حسام الدین غلام برگانی حسام الدین غلام برگانی

    ساعت 20 و 30 دقیقه رسید به دستم توی یکساعت تنها چیزی که چشم میزد سرعت 25 مگ بر ثانیه انتقال اطلاعات بود. اگر روی محصول دست بکشید گرمای ملایمی رو احساس میکنید. انتقال گرما خیلی خوبه از این منظر که درون خودش گرما رو نگه نداره. این انتقال گرما بخاطر تمام صفحه نبودن سیستم ضربه گیر روی هارد هست. توی تصویر پیداست که دو طرف و هارد با گارد خیلی با کیفیتی پوشیده شده. از نظر رنگ من زرد رو دوست داشتم بخاطر رخی که میداد اما بخاطر گرون بودنش رنگ آبی رو خریدم. تخفیف هم شامل حالم شد.ضد شوک بودن و گارانتی دستگاه یکم خیال خریدار رو راحت میکنه. یکی از دوستان نوشته بود هسته مشترکی با بقیه هارد ها داره و یه کیف کار محافظ رو میکنه. اما نه تنها هارد نیاز به کیف داره بلکه نیاز به گارد فیزیکی هم داره. این هارد نسبت به مدلهای ارزونترش یعنی سیگیت و وسترن (با توجه به اینکه سیگیت خیلی خیلی بهتر از وسترن هست) ضد شوک هست که فاکتور مهمی هست. تا این نظر توسط کارشناس ثبت بشه من چند خط آخر رو اضافه کردم. یک روز از کارکردن با هارد گذشت و سرعت انتقال روی رابط USB2 گاهاً به 100 مگ بر ثانیه میرسه. حتما سرعت انتقال با نوع داده رابطه مستقیم داره. در کل پیشنهاد خوبی بود.

  • زهرا ضابطیان زهرا ضابطیان

    بسته به دستگاه و حجم فایلتون سرعت انتقالش تغییر میکنه..برای من گاهی تا 20مگابایت بر ثانیه هم میرفت در کل راضیم و تا الان به مشکلی نخوردم

  • علی خادمی علی خادمی

    حقیقتش من دوروزه خریدم سرعت انتقالش با اتصال به پورت یو اس بی 3 در بهترین حالت، حدود 100 مگابایت بر ثانیه است، ولی خیلی خوشگل، شیک و باکیفیته، بااین قیمت بنظرم هارد باید ضدضربه باشه حداقل همچنین سه سال گارانتی تعویض، خیلی جذابش میکنه

  • کاربر کاربر

    هارد با سرعت معمولی . و نسبت به قیمت ارزش نداره واقعاً

  • سیدرضا رفیعی سیدرضا رفیعی

    گاها پیش میاد که یک سری اطلاعات میخواین کپی کنین و تعداد فایل هاتون زیاده مثلا یک پوشه دارین توش 1000 تا عکسه پوشه دیگه تکست توش تعداد زیاد دارین و...وقتی فولدر اصلی رو کپی کنین دونه دونه اینا رو کپی میکنه یعنی دونه دونه عکس ها،متن ها و..سرعتش از یک حدی بالاتر نمیره و افت سرعت هم داره در فرایند کپی شدن اما برای اینکه سرعت کپی بالا بره و در یک رنج بالا بمونه شما باید فولدر اصلی رو تبدیل به زیپ کنید بعد زمانی که فایل زیپ رو کپی کنید مثل این میمونه که تنها یک فایل رو دارین کپی میکنین شاید از نظر حجمی همون باشه تقریبا اما از نظر ساختاری متفاوت میشه و سرعت بالاتری بهتون میده، این یک قاعده کلی هست و توی استفاده از هارد هم کاملا میتونین حسش کنید.

  • محمد ظهرپیما محمد ظهرپیما

    من تاحالا چندتا گرفتم عالیه پیشنهاد میکنم قیمتش هم مناسبه

  • محمد احمدزاده محمد احمدزاده

    هارد خوبیه من توی شگفت انگیز خریدم اما می شه توی این بازه ی قیمتی ار بقیه ی برند ها خرید کرد

  • امیر علی پور امیر علی پور

    با توجه به قیمت این هارد، در مقایسه با هاردهای ضد ضربه قیمت و کیفیت خوبی دارد.

  • علی جمشیدی علی جمشیدی

    کیفیت مناسبی داره و سرعت انتقالش هم نسبتا خوبه

  • سلیم قهری سلیم قهری

    ای دیتا عالیه

محصولات مشابه