بررسی هارد دیسک اکسترنال ال ا مدل silver-metal ظرفیت 500 گیگابایت

هارد دیسک اکسترنال ال ا مدل silver-metal ظرفیت 500 گیگابایت

  • نوع هارد: اکسترنال
  • تکنولوژی ساخت: HDD
  • ظرفیت: 500 گیگابایت
  • وزن: 220 گرم
  • سرعت انتقال داده‌ها: 5 گیگابیت بر ثانیه
  • مقاومت در برابر گرد و غبار: خیر
  • ضد ضربه و ضد شوک: خیر

هارد دیسک اکسترنال ال ا مدل Silver-Metal با ظرفیت 500 گیگابایت یکی از محصولات جدید این شرکت در بازار ذخیره‌سازی داده‌های خارجی است. در ادامه به بررسی و نقد این محصول خواهیم پرداخت:

هارد اکسترنال Silver-Metal با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا عرضه شده است. جنس بدنه آن از پلاستیک سخت ساخته شده و موجب شده تا این هارد دارای مقاومت نسبی در برابر ضربه و نفوذ گرد و غبار باشد. این هارد از رابط USB 3.0 پشتیبانی می‌کند و امکان انتقال داده با سرعت بالا را فراهم می‌کند. با این حال، سرعت انتقال داده‌های بزرگ به دلیل حجم بالای داده‌ها، ممکن است کمی کاهش یابد. این هارد با ظرفیت 500 گیگابایت، امکان ذخیره‌سازی حجم بزرگی از داده‌ها را دارد. با این حال، باید توجه داشت که برخی از حجم این هارد برای فرمت‌بندی و سیستم‌عامل مورد استفاده تخصیص داده می‌شود. متأسفانه، این هارد دارای هیچ امکانات امنیتی نیست و به دلیل عدم وجود رمزگذاری سخت‌افزاری، داده‌های شما در صورت سرقت هارد به سادگی قابل دسترسی خواهند بود.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی هارد دیسک اکسترنال ال ا مدل silver-metal ظرفیت 500 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 220 گرم
سایر قابلیت‌ها سرعت بسیار بالا , قابلیت اتصال به انواع لوازم از جمله ذخیره دوربین مداربسته قابلیت اتصال به کنسول بازی (مانند پلی استیشن) قابلیت اتصال به تلویزیون و گیرنده دیجیتال(درصورت توانایی دستگاه گیرنده) قابلیت اتصال تلفن همراه (درصورت توانایی تلفن همراه) عمر بسیار بالا و بدنه قوی
نوع اتصال با سیم
توضیحات نشانگر LED شانگر LED جهت نمایش انتقال داده و اتصال
سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows 10 , Windows 8.1 , Window 8 , Windows 7 , Windows Vista , اپل مکینتاش Mac OS , android
نوع رابط USB
ظرفیت 500 گیگابایت
قابلیت‌های آداپتور شبکه نشانگر LED
قابلیت‌های مقاومتی مقاوم در برابر ضربه
سایز هد 2.5 اینچ
قابلیت‌های هارد دیسک اکسترنال نشانگر LED
اقلام همراه هارد دیسک هارد دیسک اکسترنال سیم رابط

قیمت خرید هارد دیسک اکسترنال ال ا مدل silver-metal ظرفیت 500 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

سرعت انتقال اطلاعات

۳

کیفیت ساخت

۳

امکانات و قابلیت‌ها

۳

طراحی و ظاهر

۳

ارزش خرید در برابر قیمت

۳
  • کاربر کاربر

    با سلام من اسم این برند رو نشنیده بودم و با شک و تردید خریدم چون اول قصد داشتم فلش بخرم بعد دیدم این هارد قیمتش تقریبا نصف یا یکسوم فلش با همین حجمه و دیگه چون از برندای دیگه قیمتش بهتر بود خریدم. من چون برای چند تا کار میخواستم اومدم جای یک ترابایت چند تا حجم کم گرفتم و روش محتواشو نوشتم مثلا عروسی یا هارد کاری و این چیزا. تستشم کردم و هیچ مشکلی نداشت خدا رو شکر راجع به اتصالش به دستگاهای مختلفم خب گوشی من از otg کلا پشتیبانی نمیکنه برا همین نخوند ولی گوشی بقیه خانواده م پشتیبانی میکرد و خوند و مشکلی نداشت. مدل اکسترا فست همین برند روهم که خریدم به پلی استیشن فورم زدم و اوکی بود. خداااااا رو شکر بهتر از هزینه ای که کردم برام داره کار میکنه و ممنونم از و شرکت تولید کننده ش فقط یه چیزی بگم طبق تجربه خریدم حواستون باشه به دستگاهی که میزنید باید توان خوندن حجم بالا رو داشته باشه وگرنه خیلی کند میشه و بهتره حجم پایین تر بگیرید اما اگر دستگاه تلویزیون یا گیرنده شما جدیده حجم بالا بخرید عالیه و نگران نباشین. سرعتشم با لپتاپ من ۴۰ مگابایت بر ثانیه حداکثر بود بسته بندی خوبی هم داشت. امیدوارم نظرم براتون کاربردی باشه اگه مفیده لایک کنین بیاد بالا

محصولات مشابه