بررسی هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 5 ترابایت

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 5 ترابایت

  • نوع هارد: اکسترنال
  • تکنولوژی ساخت: SSD
  • ظرفیت: پنج ترابایت
  • وزن: 390 گرم
  • سرعت انتقال داده‌ها: 5 گیگابیت بر ثانیه
  • مقاومت در برابر گرد و غبار: بله
  • ضد ضربه و ضد شوک: بله

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت پنج ترابایت همان چیزی است که به دنبال آن هستید. هارد‌های ساخت شرکت ای دیتا بخصوص در نوع اکسترنال، این روز‌ها بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. مدل جدید و ارتقا یافته هارد اکسترنال ای دیتا یعنی HD710 Pro بعد از نسل قبلی خود به بازار معرفی شده است. مدل HD710 نیز در بازار موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است. وجود ویژگی‌هایی نظیر مقاومت در برابر آب و ضربه، سرعت بالای انتقال داده، استحکام و دوام بالا از جمله ویژگی‌های این هارد به شمار ‌می‌روند.

ای دیتا سعی کرده تا در جدیدترین محصول خود یعنی هارد اکسترنال مدل HD710 Pro نیاز اکثر کاربران را پاسخ دهد. از تنوع در میزان ظرفیت‌های مختلف گرفته تا رنگ‌های به کار گرفته در قاب این هارد. هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro در ظرفیت‌های یک تا پنج ترابایتی در بازار وجود دارد. اما نسخه یک و دو ترابایتی آن بیشتر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. از آنجایی که هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro دارای سنسور ضد شوک تحت عنوان G Shoch است، می‌تواند خیال شما را در خصوص آسیب‌های احتمالی به هنگام ضربه و شوک راحت کند. همچنین این هارد توانسته استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 را از ارتش ایالات متحده دریافت کند.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 5 ترابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 390 گرم
سایر قابلیت‌ها دارای استاندارد IP68 (ضدآب و ضد گرد و غبار) دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 از ارتش ایالات متحده امریکا (ضد ضربه و ضد شوک) دارای سنسور ضد شوک G Shock
نوع اتصال باسیم
سرعت انتقال داده‌ها 5 گیگابیت بر ثانیه
سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 Mac OS X 10.6 or later Linux Kernel 2.6 or later
ظرفیت پنج ترابایت
قابلیت‌های مقاومتی مقاوم در برابر گرد و غبار
قابلیت‌های هارد دیسک اکسترنال نشانگر LED

قیمت خرید هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 5 ترابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

کیفیت ساخت

۴

طراحی و ظاهر

۳.۹

ارزش خرید در برابر قیمت

۳.۶

امکانات و قابلیت‌ها

۳.۸

سرعت انتقال اطلاعات

۴.۱
  • کاربر کاربر

    تازه خریدم با گارانتی دو ساله الماس رایان از فروشنده جیبانو. حجمش حدود ۴.۵ ترابایته و سرعتشم تا ۱۲۰ مگابایت بر ثانیه میره و هارد داخلشم مدل وسترن دیجیتال هست چک کردم. دوستان فقط دقت کنید اول کابل رو به لپ تاپ بزنید بعد به هارد وصل کنید تا دستگاه اتصال رو USB 3 شناسایی کنه در غیر اینصورت اگه کابل رو اول به هارد بزنید، ممکنه بعضی اوقات اتصال USB 2 شناسایی بشه که سرعت به 30 مگ محدود میشه. یه نکته دیگه اینکه در مدل‌های جدیدتر علاوه بر بهتر شده طراحی پورت هارد، دیگه علامت USB 3 یعنی SS روی اون حک نشده و حتی روی خود کابل‌های جدید هم این علامت SS بعضی اوقات نیست ولی نگران نباشید کالا اصل هست و این موارد از طرف خود کمپانی ADATA هست. گارانتی هم فرقی نداره، هر دو شرکت گارانتی کننده محصولات اصل و معتبر ارائه میدن.

  • هومن نیکوکار هومن نیکوکار

    در یک جمله: « بهترین هارد دیسک اکسترنالی که تا به حال دیده‌ام»

  • همایون ابول پور همایی همایون ابول پور همایی

    واقعا کیفیت خیلی خوبی داره از نظر بدنه ی هارد و از نظر زیبایی من رنگ مشکیشو گرفتم و واقعا قشنگه ، سرعت انتقال داده با usb 3 برای من ۱۲۰ mb هست و خیلی خوبه ، حافظه ی قابل استفاده هم 4,560 GB هست که خیلی خوبه ، ضد همه چیز هم که هست یه led کوچیکم بالای پورت usb داره که از فعال بودن هارد با خبرت میکنه. نیاز به هیچ فرمتی هم نبود ، من از جعبه درش اوردم وصلش کردم به لپ تاپ و استفاده کردم. همین. سایزشم مناسبه ، راحت کیف براش پیدا میشه و جا به جاییش هم خیلی راحته. از نظر تحویلم که دی جی کالا دقیقا تو همون تایمی که تایین کرده بودم رسوندش و هیچ تاخیری نداشت ( با اینکه من بوشهر هستم )

  • علی جرکانی علی جرکانی

    سلام. من این هارد رو یک سال و نیم پیش از دیجی خریدم. اون موقع تردید داشتم خودم، ولی الان واقعا ازش راضی ام. طراحی خیلی زیبایی داره، خراب نمیشه، یکی از دوستام چند ساله از هارد همین برند استفاده میکنه و مشکلی نداشته. با توجه به USB3.1 سرعتش عالیه مخصوصا روی مک و لینوکس.(البته نباید توقع سرعت SSD داشت) و کاهش سرعت هم من توش ندیدم. برای کابلش هم جای مخصوص داره که خیلی به درد کسایی میخوره که مثل من کابل های کوچیک رو گم میکنند حجمش خیلی خوبه و به نظر من سعی کنید کمتر از ۵ نگیرید، با پیشرفت کیفیت دوربین های گوشی به نظرم تا با هارد ۵ ترا تا چند سال خیال خودتونو راحت کنید. ضد آب بودنش رو بررسی نکردم و بررسی هم نمیکنم ولی با توجه به در پوشش به نظر واقعا ضد آب هم هست. من واقعا مشکلی توش ندیدم ولی شاید این ها از نظر بعضی مشکل داشته باشه: ۱. قیمتش بالاست (که به نظر من ارزشش رو داره) ۲. کابلش تقریبا ۲۵ سانته شاید برای بعضی ها کوتاه باشه (البته واسه من که هارد کنار لپتاپمه اوکیه) ۳. ۴.۵ ترا از حجمش قابل استفاده است (که این اصلا مشکل نیست هر هاردی بخرید تقریبا ده درصدش برای بحثای سخت افزاری باید کم کنید) اگه خواستید بگیرید به نظرم «کیف هارد دیسک اکسترنال ای دیتا مدل Basic» رو هم بگیرید (خود داره) البته هارد خودش محافظ داره و نیاز به ضربه گیر نداره ولی برای گرد و خاک توصیه میکنم کیفش رو هم بگیرید. من گرفتم و راضیم.

  • کاربر کاربر

    از واجبات هر فیلم بازیه

  • یاسین وکیلی یاسین وکیلی

    عالیه فقط اولش ب کامپیوتر وصل نشد با کلی تحقیق فهمیدم باید فرمت عوض بشه عوضش کردم الان ب گوشی وصل میشه ب تلوزیون سامسونگ اسمارت وصل میشه و به کامپیوترم وصل میشه

  • محمد خاشعی محمد خاشعی

    من از یه سایت دیگه خریدم و اون زمان 500 هزار تومن گرون تر از اون سایت میداد چراغ LED هم داخل اون هست و وقتی دارید ازش استفاده می‌کنید متوجه اون میشید در کُل خیلی خوبه. ADATA یکی از بهترین هاست.

  • محمد لطفی زاده محمد لطفی زاده

    اندازه جمع و جوری داره و سرعتش بالاس، تا 150mb میرسه کیفیت ساخت عالی

  • مجتبی محمدخانی مجتبی محمدخانی

    با این کالا یه کیف هم میدادین بهتر بود یه کیف که دقیقا مخصوص این کالا باشه

  • رضا میرزائی رضا میرزائی

    هارد خیلی خوبیه فقط قیمتش خیلی بالا رفته

  • حامد شهبازی سیف آبادی حامد شهبازی سیف آبادی

    کیفیت بدنه و ظاهر خوبی داره اندازه و سایزش هم مناسب هست. براحتی با یک دست بصورت مطمئن میشه حمل و نقلش کرد. موقع انتقال داده نهایت سرعتی که داشت با USB 3 ، سرعت ۹۰ مگابایت در ثانیه بود.

  • محمد غزال پور محمد غزال پور

    در کل به جای اینکه چند هارد بخرید همینو بگیرید.

  • کیوان بهاور کیوان بهاور

    به لحاظ اندازه بسیار مناسب و زیبا و کاربردی است.

  • سید امیر حسینی نیا سید امیر حسینی نیا

    بهترین هارد اکسترنال با این ظرفیت توی بازار

  • Thanos The Mad Titan Thanos The Mad Titan

    تنها نقص این مدل وصل نشدن به ps4 و تلویزیون هستش که البته از قبل اگر بابتش خونده باشین توسایت اصلی ADATA ذکر شده وگفته شده هارد خوبیه تنها فرقش با مدل 830 فقط به خاطر تحمل وزن بیشترش البته اینم بگم مدل 830 سنگین ترم هستش از نظر وزنی و غیر از این مورد هیچ گونه فرقی با 710 نداره و هر دو عالی وبرابر هستن

محصولات مشابه