بررسی ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل 40mm Aluminum Case with  Sport silicone Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل 40mm Aluminum Case with Sport silicone Band

  • ظرفیت حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 1.78 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: Retina LTPO OLED
  • نسخه سیستم عامل: watchOS 7
  • جنس بدینه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • ظرفیت باتری: 304 میلی آمپر ساعت

اپل واچ سری 6 آخرین پرچمدار ساعت  هوشمند اپل است که در سال 2020 معرفی شد. در این نسخه از ساعت هوشمند، توجه ویژه‌ای به سلامتی افراد شده است. ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mmیک شاهکار تمام عیار در حوزه اسمارت واچ هاست. طراحی زیبا، استفاده از یاقوت به عنوان محافظ صفحه نمایش، بهره مندی از تکنولوژی صفحه همیشه روشن، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری و... از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند به شمار می‌روند. همچنین وجود رنگ‌های جذاب در بدنه و بندهای ارائه شده، استفاده از اپل واچ سری 6 را لذت بخش‌تر کرده است.

از طرفی برخورداری از پردازنده مرکزی دو هسته‌ای در کنار استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی اپل واچ، یعنی WatchOS 7 موجب می‌شود تا فرامین شما در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا شوند. البته همزمان با ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 44mm یک نسخه اقتصادی نیز تحت عنوان اپل واچ سری SE به بازار معرفی شد. که در این ساعت با حذف برخی امکانات و سنسورها، شاهد کاهش قیمت این ساعت هستیم. در ادامه با نقد و بررسی تخصصی ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mmبا تاچ تک همراه باشید.

مشخصات ظاهری

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mmبرای هر دو گروه آقایان و خانم‌ها قابل استفاده است. البته به رسم همیشگی اپل، این ساعت هوشمند در دو نسخه 40 و 44 میلی‌متری تولید و روانه بازار شده است. که نسخه 40 میلی‌متری بیشتر توسط خانم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چراکه ابعاد آن کمی ظریف‌تر از نسخه 44 میلی‌متری است. این ساعت هوشمند با وزن 36.5 گرم و فرم صفحه مستطیل، دارای جنس بدنه آلومینیومی و بند سیلیکونی است. همچنین صفحه نمایش آن با شیشه‌ای از جنس یاقوت محافظت می‌شود تا از هر گونه ضربه و خط و خش در امان باشد.

مشخصات صفحه نمایش اپل واچ سری 6

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mm به صفحه نمایش رنگی نوع Retina LTPO OLED capacitive touchscreen مجهز شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست. اندازه صفحه نمایش این ساعت 1.78 اینچ بوده و دارای رزولوشن 368*448 پیکسل است. نکته قابل توجه میزان روشنایی صفحه نمایش اپل واچ سری 6 است که حداکثر تا 1000 نیت روشنایی را پشتیبانی می‌کند. این مقدار در نوع خودش بسیار قابل تحسین است. همچنین صفحه نمایش لمسی این ساعت با توجه به استفاده از یاقوت در آن، تا حد خوبی از به جا ماندن اثر انگشت به هنگام استفاده، جلوگیری می‌کند.

بررسی ساعت هوشمند اپل سری 6

مشخصات سخت افزاری

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mmاز قابلیت نصب سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند. اما این امکان را دارد تا به راحتی بتوانید به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، بدون تماس با گوشی و از راه دور پاسخ دهید. پردازنده مرکزی ساعت هوشمند سری 6 اپل دو هسته‌ای است. همچنین این ساعت دارای پردازنده گرافیکی مجزا PowerVR است که به نمایش هرچه بهتر رنگ‌ها کمک می‌کند. میزان ظرفیت حافظه موقت یا رم این ساعت هوشمند یک گیگابایت در نظر گرفته شده است که در مقایسه با رقیبانش در بازار، مقدار بسیار خوبی است.

همچنین میزان حافظه ذخیره سازی آن نیز 32 گیگابایت است که شما را از هر نظر به حافظه داخلی اضافه‌تر بی نیاز می‌کند. البته این ساعت قابلیت نصب کارت حافظه را ندارد. بنابراین وجود حافظه داخلی 32 گیگابایتی، تصمیم عاقلانه‌ای بوده که اپل در طراحی سری 6 ساعت هوشمند خود، گرفته است. در خصوص درگاه‌های ارتباطی و اتصالات نیز می‌توان گفت که این ساعت از تمامی اتصالات مرسوم از جمله  NFC, Bluetooth, Wi-Fi, 3G, 4G LTE پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه دارای سنسور GPS نیز می‌باشد.

بررسی ساعت هوشمند اپل سری 6

عملکرد و سنسورها اپل واچ سری 6

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mmمجموعه کاملی از سنسورهای مورد نیاز تمام افراد عادی و ورزشکار را دارست. حتی در این نسل از ساعت هوشمند، سنسور بررسی میزان اکسیژن خون نیز تعبیه شده است که همین امر نشان دهنده توجه اپل به سلامتی افراد است. البته نکته خیلی اساسی و ضروری در این خصوص، عدم امکان استفاده از سنسور بررسی میزان اکسیژن خون در ایران است. باید دید که در آینده چه اتفاقی برای این موضوع رخ خواهد داد. اما در حال حاضر متاسفانه امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد.

بررسی ساعت هوشمند اپل سری 6

سایر سنورها مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، گام شمار و شمارش ضربان قلب در این ساعت هوشمند تعبیه شده و به خوبی کار می‌کنند. همچنین این ساعت هوشمند از باتری لیتیوم یون بهره می‌برد و قابلیت شارژدهی تا دو روز را در صورت استفاده معمولی داراست.

کلام آخر

اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند تمام عیار دارید، ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mm یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. چراکه علاوه بر مشخصات ظاهری و سخت افزاری مناسب، از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. درست است که قیمت ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل  Aluminum Case 44mm در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار کمی متفاوت و بالاست، اما با توجه به ویژگی‎های این ساعت هوشمند، مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

در صورتی که قصد خرید سایر مدل‌های ساعت هوشمند در بازار را دارید و نمی‌دانید بهترین ساعت هوشمند بازار کدام است، می‌توانید به مقاله «راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند» مراجعه کنید.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل 40mm Aluminum Case with Sport silicone Band با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
مناسب برای آقایان و بانوان
نوع کاربری ورزشی
وزن 30.5 گرم
فرم صفحه مستطیل
جنس شیشه یاقوت
جنس بدنه آلومینیوم
جنس بند سیلیکون
نوع قفل بند پین‌بند
نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLED capacitive touchscreen, 16M colors
رزولوشن صفحه نمایش 448x368 پیکسل
سایر مشخصات صفحه نمایش حداکثر ۱۰۰۰ نیت روشنایی
فناوری‌های مکان‌یابی GPS
سیستم عامل iOS
پردازنده Dual-core
سایر مشخصات سخت افزاری دارای پردازنده گرافیکی PowerVR دارای 32GB حافظه ‌داخلی دارای 1GB حافظه ‌RAM
حافظه داخلی 32000
اتصالات NFC
نوع باتری لیتیوم-یون

قیمت خرید ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل 40mm Aluminum Case with Sport silicone Band

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

سهولت استفاده

۴.۲

ارزش خرید به نسبت قیمت

۳.۹

امکانات و قابلیت ها

۴.۲

طراحی و کیفیت ساخت

۴.۲
  • امیر حشمتیان امیر حشمتیان

    من برای خانومم خریدم خیلی خوشحال شد شما هم بخرید مطمئنا تا یک سال آینده در آسایش روانی خواهید بود

  • یونس غلامی یونس غلامی

    من که خیلی راضیم مخصوصا که مجم کوچیک بود این سایزش دقیقا اندازه مچم بود و خیلی راحت بدون اینکه گوشی رو از جیبت خارج کنی میتونی هم تماس پاسخ بدی و با خود ساعت با طرف مقابل صحبت کنی هم جواب پیام بدی باهاش دوربین گوشی رو کنترل کنی و عکس بگیری و خیلی کار خای دیگه حیف گرونه

  • نگین علیزاده نگین علیزاده

    از دیجی جون بابت ارسال به موقع و پیشنهاد شگفت انگیزش خیلی متشکرم

  • سید میلاد نبوی چاشمی سید میلاد نبوی چاشمی

    قابل مقایسه نیست کیفیتش . انها مشکل اینکه سنسور اکسیژن سنجش تو ایران کار نمیکنه چون سفارش ساخت اماراته

  • کاربر کاربر

    من قبلا نظراتمو گفتم و دوستان هم نظرات درستی رو بیان کردن .این که از ساعتم بسیار راضیم که به کنار. فقط خواستم یه انتقادی بکنم که چرا تو ایران به خاطر رنگ،باید اینقدر تفاوت قیمت باشه.برام قابل درک نیست یعنی ۲ تومن قیمت نقره ای باید از بقیه بالاتر باشه!!!!

  • کاربر کاربر

    با ۴۴ درصد تخفیف از همه فروشگاه ها گرونتره

  • کاربر کاربر

    از خودش تعریف نکنم که اپل شناخته شده است فقط چیزهای جالبی که بنظرم اومد رو مینویسم شما میتونید از ساعتتون به عنوان ریموت هنگام عکس گرفتن استفاده کنید مثلا گوشیتون رو یه جا میزارین و با زدن دکمه عکس روی اپل واچ عکس میگیره تنها ایرادی که بنظرم اومد این بود که متاسفانه برای نوشتن پیام زبان فارسی یا عربی رو پشتیبانی نمیکنه فقط انگلیسی میتونین تایپ کنین یع قابلیتدیگه برام جالب بود وقتی اهنگی رو میزارین پخش شه از روی اپل واچ میتونین مدیریت کنین یا یه قابلیت دیگه که نفس کشیدن هست هم عالیه خودم بشخصه روزی ده بار انجام میدم اروم میشم کلا ساعت خوبیه مخصوصا اگه ایفون دارین که یکی واجباته فقط یه مقدار گرونه که خب هرگرونی بی علت نیست

  • مرضیه خانی مرضیه خانی

    خیلی عالیه و بیشتر یک ساعت برای فعالیت های ورزشی هست که اگر هروز فعالیت ورزشی دارید خیلی بهتون کمک میکنه و ترغیب میشید بیشتر ورزش کنید و همینطور میشه برای وقتایی که فقط قصد مشاهده پیام هارو دارید استفاده بشه و یا یک تماس پاسخ بدید ولی در کل ساعت عالیه

  • بیتا مرادی عرب بیتا مرادی عرب

    من این محصول رو‌خریداری کردم. چون برخی از فروشنده ها جنس دست دو یا آنباکس شده ارسال میکنند و سرم اومده، بارکد و سریال نامبر و همه چیز رو چک کردم و همه چی اوکی بود و کاملا مطمئن خود آی واچ اپلم ک نیازی ب تعریف نداره بسیار کاربردی و زیباست و مهمترین مزیتش (با توجه ب اینکه دزدی گوشی زیاد اتفاق میفته) برای من این بود ک‌ نیاز نیست گوشیتونو از جیب یا کیفتون دربیارید سپاس از فروشنده ی محترم

  • کاربر کاربر

    انقدر راحت و کاربردیه که از حدود یه ماه پیش که خریدمش تا الان فقط موقع شارژ و حموم و وضو درآوردمش

  • شایان بناگر شایان بناگر

    قابلیت مکالمه با بلوتوث داره که نوشته نشده

  • مریم محمدی مریم محمدی

    بازه تحویلش خیلی طولانی بود انتظار داشتم ۲۴ ساعته برسه، خصوصا اینکه پرداخت درب منزل نداشت و باید آنلاین پرداخت میکردم ولی خب حوصله نداشتم بازار برم و حضوری بگیرم به هر حال امید وارم هرکی دوس داره بگیره ولی آدم تا نداره فک میکنه خیلی چیز شاخیه بعد میخره میبینه نه !

  • پامچال انصاری اصفهانی پامچال انصاری اصفهانی

    اگر به خاطر سنجش اکسیژن خون یا نوار قلب می خواهید این محصول رو تهیه کنید اصلا این کار رو نکنید چون تو ایران این قابلیت ها کار نمی کنن. ولی اگر یکبار خارج از ایران تنظیمات اکسیژن خون و نوار قلبشو فعال کنید درست میشه. در کل ساعت خیلی خوب با قابلیت‌های فراوانیه.

  •  F پورسهراب F پورسهراب

    اپل واچ که نیاز به توصیف نداره فقط در جریان باشید که بعضی از قابلیتهای سری ۶ تو ایران فعال نیست، مثل اندازه گیری اکسیژن خون، نمیدونم راه حلی داره یا نه ولی من که نتونستم از بعضی از ویژگیهاش استفاده کنم.

  • فاطمه صمیمی فاطمه صمیمی

    اپا واچ سری ۶ را پیشنهاد می دم ، خیلی عالی

محصولات مشابه