بررسی ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm

  • ظرفیت حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 1.9 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: Retina LTPO OLED
  • نسخه سیستم عامل: watchOS 9
  • جنس بدینه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • ظرفیت باتری: 308 میلی آمپر ساعت

Apple Watch Series 8 (45mm) آلومینیومی یک ساعت هوشمند باورنکردنی است که برای استفاده روزمره عالی است. این ساعت به گونه‌ای طراحی شده است که همراه نهایی شما باشد، با ویژگی‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند در ارتباط باشید، تناسب اندام خود را پیگیری کنید و زندگی روزمره خود را مدیریت کنید.

این ساعت دارای صفحه نمایش رتینا زیبایی است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید روشن است و به راحتی قابل خواندن است. صفحه نمایش 30 درصد بزرگتر از مدل قبلی است که استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. این ساعت همچنین دارای صفحه نمایش همیشه روشن است، بنابراین می‌توانید زمان یا اعلان‌های خود را بدون نیاز به بالا بردن مچ دست بررسی کنید.

Apple Watch Series 8 دارای چندین ویژگی جدید است، از جمله پردازنده سریعتر، عمر باتری بهبود یافته و حالت‌های تمرینی جدید. این ساعت همچنین دارای یک تاج دیجیتال بازطراحی شده است که پیمایش در برنامه‌ها و پیام‌های شما را آسان‌تر می‌کند.

این ساعت همچنین در برابر آب مقاوم است و برای شنا یا سایر فعالیت‌های مبتنی بر آب مناسب است. همچنین دارای یک مانیتور ضربان قلب، برنامه نوار قلب، و سایر ویژگی‌های سلامتی است که به شما کمک می‌کند اهداف سلامتی خود را حفظ کنید.

Apple Watch Series 8 با آخرین نسخه watchOS سازگار است که دارای چندین ویژگی جدید از جمله صفحه اصلی بازطراحی شده، واچ فیس‌های جدید و ویژگی‌های پیام‌رسانی بهبود یافته است. این ساعت همچنین دارای سیری است که می‌تواند به شما کمک کند در ارتباط باشید و کار‌ها را فقط با صدای خود انجام دهید.

به طور کلی، Apple Watch Series 8 (45mm) یک ساعت هوشمند باورنکردنی است که برای استفاده روزمره عالی است. دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند در ارتباط باشید، زندگی روزمره خود را مدیریت کنید و به اهداف تناسب اندام خود برسید. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند باکیفیت هستید، اپل واچ سری 8 قطعاً ارزش بررسی دارد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
مناسب برای ورزش
نوع کاربری رسمی
ابعاد قاب 45x38x107 میلی‌متر
قطر قاب 45 میلی‌متر
عرض قاب 10.7 میلی متر
وزن 38.8 گرم
فرم صفحه مربع
جنس شیشه Ion-X Glass
جنس بدنه آلومینیوم
جنس بند سیلیکون
نوع قفل بند سگکی ساده
توضیحات رنگ بند و بدنه بدنه در رنگ‌های مختلف
قابلیت‌های ساعت هوشمند صفحه نمایش رنگی
نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLED
اندازه صفحه نمایش 1.9 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 484x396
تراکم پیکسلی صفحه نمایش 326 پیکسل بر اینچ
سایر مشخصات صفحه نمایش روشنایی: 1000 نیت Always-on display
توضیحات سازگاری سازگار با iOS ورژن 16 به بالا و گوشی‌های iPhone 8 به بالا
پردازنده Dual-core
سایر مشخصات سخت افزاری GPU:PowerVR
توضیحات کارت حافظه 32GB 1GB RAM
اتصالات Bluetooth
حس‌گرها ارتفاع‌سنج
نوع باتری لیتیوم یون
منبع شارژ باتری
قابلیت های ویژه - عمر باتری: 18 ساعت - عمر باتری در حالت کم مصرف تمام روز و تا 36 ساعت - شارژ بی‌سیم - شارژ سریع
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام انگلیسی

قیمت خرید ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

سهولت استفاده

۳

ارزش خرید به نسبت قیمت

۳

امکانات و قابلیت ها

۳

طراحی و کیفیت ساخت

۳
  • محمد جواد حیدری محمد جواد حیدری

    به عنوان یه خریدار پشیمون. ۱- شما فک کن سنسوری که واسه دمای بدن تعبیه شده اصلا امکان گرفتن دما به صورت دستی رو نداره و فقط دوره ای دما می گیره (محدودیت نرم افزاری) ۲- سنسور اکسیژن تو کشورمون فعال نمیشه (محرومیت‌ کشورمون) ۳- سنسور نوار قلب یا همون ECG تو کشورمون فعال نمیشه (محرومیت کشورم) ۴- استفاده از car crash که یه قابلیت جدید تو این مدل هست تو کشورمون قابل استفاده نیست، یعنی ارگانی نیست که ساعت بخواد بهش اطلاع بده. ۵- قابلیت تماس اضطراری با ماهواره تو کشورمون قابل استفاده نیست، زیرا که بعد از وصل شدن به ماهواره اون ماهواره باید به ایستگاه های زمینی اطلاع بده که روی خاک کشورم‌ از این چیزا خبری نیست. ۶- فشار خونی که گالکسی واچ ۳ میگرفت این هنوز نمیگیره. ۷- از مدل واچ ۶ تا ۸ از سی پی یو s8 استفاده شده. ۸- از لحاظ ظاهری هم با مدل ۷ مو نمیزنه. تمام قابلیت هایی که اپل واسه مدل جدید روش مانور داده، در کشور عزیزم ایران قابل استفاده نیست (شاید با صد تا تریک بصورت غیر قانونی بتونی ای سی جی رو فعال کنی) و به نظر من اگه قابلیت های ورزشی برا‌تون مهمه مدل se 2022 ۴۴می تونه گزینه خوبی باشه، و در صورتی که می خواید اندازه صفحه واچ ۸ رو داشته باشید همون ۷ رو بگیرید، که فرقش فقط تو اینه که دوستتون ازتون بپرسه واچ ۷ داری یا ۸ و شما با افتخار گردنتو بالا بگیری و به افق خیره بشی ‌و بگی: Apple Watch series 8.

  • وحید غلامی وحید غلامی

    بسته موقع تحویل کارتن نصف درش باز بود و موقع باز کردن خود کارتن ساعت متوجه شدم قبلا باز شده و بعدش هم متوجه شدم یک بند ساعت کم داخل جعبه هست من‌نمیدونستم باید دو تا بند داخلش باشه این بند که داخل جعبه بود به دستم کوچک بود شب رفتم بزرگتر بخرم همه موبایل فروش ها گفتن داخل جعبه باید دو تا بند باشه یکی کوچک یکی بزرگ در صورتی که فقط بند کوچک داخل جعبه بود

  • خسرو لطفی خسرو لطفی

    با سلام یک نکته خیلی مهم به دوستانی که میخوان این ساعت رو بخرن بگم که این ساعت بر خلاف مشخصاتی که در خصوص جفت شدن با گوشی های 6s به بالا رو گفته که من گول این مطلب رو خوردم ،فقط با گوشی آیفون ۸ به بالا جفت میشه ، بنابراین حواستون باشه که مثل من مجبور به خرید گوشی جدید نشید

  • کاربر کاربر

    عزیزان با سری ۷ برای ما ایرونی ها هیچ فرقی نداره به نظرم se2022 رو بگیرید.هم ارزون تر هم کارایی شبیه همین. متشکرم ممنون از

  • کاربر کاربر

    ویژگی های جدید خوبش تو ایران قفله🤦🏻‍♂️

  • سام موسوی سام موسوی

    از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هست و حس خیلی خوبی به ادم می ده اما قبول دارم قیمتش بالاست

  • سیداسماعیل لوئی سیداسماعیل لوئی

    se2 2022 ارزش خریدش بهتر از این است

  • صادق رحیمی صادق رحیمی

    تو پیشنهاد شگفت‌انگیز خریدم ولی به محض باز کردن کارتن، ذوقم با مخ پخش زمین شد چرا که متأسفانه از تاشدگی مقوای جعبه مشخص بود که قبلا باز شده و مجدد نایلون کشیدن دورش. اینکه ۱۶میلیون پول بدی و جنس جعبه‌باز جای آکبند برا بفرستن چه حالی بهتون دست میده؟ مرجوع کردم

  • کاربر کاربر

    از هر نظر بهتر

  • کاربر کاربر

    عالیست خوب ومن راضیم از همه چیزش

  • کاربر کاربر

    قیمت های کاذب

  • بابک یلچی بابک یلچی

    همه چی تمام فقط حیف که امکانات قابل توجه این گوشی در کشور ما غیر فعاله

  • کاربر کاربر

    خیلی خوبه

  • پارسا رویینا پارسا رویینا

    ممنون از

  • سینا خسروی سینا خسروی

    اپل واچ واقعا نیازی به تعریف نداره، یه مشکلی که هست اینه که نوار قلب و اکسیژن خون در ایران فعال نیست ولی با یه آموزش تونستم نوار قلب رو فعال کنم (توی گوگل سرچ کنید آموزشش هست) اکسیژن خون هرچی گشتم نتونستم راهی براش پیدا کنم ولی شنیدم که بعضی از فروشنده‌ها فعال میکنن. دیگه فکر نکنم محدودیتی تو ایران داشته باشه

  • عماد فیروزیار عماد فیروزیار

    بعد از حدود یک هفته استفاده می تونم بگم بسیار عمل کرد عالی داشته در کنار طراحی زیبا به دوستان پیشنهاد میکنم برای خرید می تونید سری هفت رو تهیه کنید به دلیل این که باهم فرقی ندارن. ( البته باتوجه به این که یک سری قابلیت در داخل کار نمی کنه ) چند تا نکته هست که باید در جریان باشید یکی این که رنگ مشکی وجود نداره و آبی تیره هست دوم این که برای تهیه کاور به این نکته توجه کنید برای زدن گلس به مشکل میخورید ( مثل کاور کی دوو ) در رابطه با بند اضافه که خیلی ها سوال براشون پیش اومده که چرا در داخل جعبه نیست مشکلی وجود نداره و نگران نباشید به دلیل این که در خیلی از جعبه گشایی ها به همین صورت هست و می تونید unboxing سری هشت رو در اینترنت مشاهده کنید.

  • حدیث مرادی حدیث مرادی

    در کل محصولات اپل فوق العاده س. من خودم تو تصمیم گیری برای سایز مشکل داشتم چون که خانم هستم و با اینکه مچ دستم تقریبا ظریفه ولی کاملا از سایز ۴۵ راضی بودم. ولی مشکلی که داشتم یک بار کالا به دلیل افزایش قیمت برای من لغو شد و واقعا این کار درست نیست.

محصولات مشابه