بررسی ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل  45mm Aluminum Case with Sport silicone Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum Case with Sport silicone Band

  • ظرفیت حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 1.78 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: Retina LTPO OLED
  • نسخه سیستم عامل: watchOS 7
  • جنس بدینه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • ظرفیت باتری: 309 میلی آمپر ساعت

اپل واچ سری 7 (45 میلی‌متری) با بند اسپرت، یک ساعت هوشمند عالی برای علاقه‌مندان به تناسب اندام است. این ساعت مملو از ویژگی‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند اهداف تناسب اندام خود را ردیابی کنید، سلامت خود را کنترل کنید و در حال حرکت در ارتباط بمانید.

این ساعت دارای صفحه نمایش رتینا خیره‌کننده‌ای است که 20 درصد بزرگتر از مدل قبلی است و خواندن پیام‌ها، اعلان‌ها و سایر اطلاعات مهم را آسان‌تر می‌کند. این ساعت همچنین دارای بند اسپورت نایک است که پوشیدن آن راحت است و برای تمرین مناسب است.

Apple Watch Series 7 دارای صفحه نمایش همیشه روشن است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید روشن است و به راحتی قابل خواندن است. این کار بررسی پیشرفت تناسب اندام یا اعلان‌ها را بدون نیاز به بالا بردن مچ دست آسان می‌کند. این ساعت همچنین در برابر آب مقاوم است و برای شنا و سایر فعالیت‌های مبتنی بر آب مناسب است.

این ساعت دارای یک نمایشگر ضربان قلب پیشرفته است که می‌تواند به شما کمک کند ضربان قلب خود را در طول تمرین یا در طول روز کنترل کنید. این ساعت همچنین دارای یک برنامه ECG است که می‌تواند ریتم‌های نامنظم قلب را تشخیص دهد، که می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری جدی باشد.

این ساعت با آخرین نسخه watchOS سازگار است که دارای چندین ویژگی جدید از جمله صفحه اصلی بازطراحی شده، صفحه‌های ساعت جدید و ویژگی‌های پیام‌رسانی بهبود یافته است. این ساعت همچنین دارای سیری است که می‌تواند به شما کمک کند در ارتباط باشید و کار‌ها را فقط با صدای خود انجام دهید.

به طور کلی، اپل واچ سری 7 (45 میلی‌متر) با بند اسپرت، یک ساعت هوشمند فوق‌العاده برای علاقه مندان به تناسب اندام است. این ساعت دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام، نظارت بر سلامتی و حفظ ارتباط در حرکت کمک کند. اگر به دنبال یک ساعت هوشمند باکیفیت هستید، اپل واچ سری 7 قطعاً ارزش بررسی دارد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum Case with Sport silicone Band با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
مناسب برای آقایان و بانوان
نوع کاربری ورزشی
ابعاد قاب 44x38x10.4 میلی‌متر
فرم صفحه مستطیل
جنس شیشه Ion-X Glass
جنس بدنه آلومینیوم
جنس بند سیلیکون
نوع قفل بند سگکی ساده
توضیحات رنگ بند و بدنه بدنه در رنگ‌های مختلف
قابلیت‌های ساعت هوشمند کنترل سطح اکسیژن خون
نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLED
اندازه صفحه نمایش 1.78
رزولوشن صفحه نمایش 448 در 368 پیکسل
سایر مشخصات صفحه نمایش صفحه نمایش لمسی خازنی مقاوم دربرابر ترک خوردگی مقاوم دربرابر گرد و غبار 16 میلیون رنگ صفحه نمایش همیشه روشن است پشتیبانی از گواهی IP6X
فناوری‌های مکان‌یابی GPS
سیستم عامل WatchOS
توضیحات سازگاری سازگار با iOS ورژن 14 به بالا و گوشی‌های iPhone 6s به بالا
پردازنده Apple S7
سایر مشخصات سخت افزاری پردازنده دو هسته ای
حافظه داخلی 32 گیگابایت با 1 گیگابایت رم
اتصالات Bluetooth
حس‌گرها قطب‌نما (Compass)
نوع باتری لیتیوم یون غیر قابل تعویض
قابلیت های ویژه سنسور تشخیص مقدار اکسیژن خون برنامه سلامت ECG
اقلام همراه کابل شارژ ساعت هوشمند بند ساعت هوشمند دفترچه راهنما فاقد آداپتور
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام انگلیسی

قیمت خرید ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum Case with Sport silicone Band

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۴

طراحی و کیفیت ساخت

۴.۵

سهولت استفاده

۴.۵

امکانات و قابلیت ها

۴.۵
  • کاربر کاربر

    اپل نیاز به تعریف نداره از هر جهت عالیه

  • محمدحسین سبحانی محمدحسین سبحانی

    با سلام ، من قبلا واچ 3 داشتم که جدیدا با این سری تعویض کردم ، تفاوت کاملا واضح هست و مخصوصا سرعت و روانی کار کردن با ساعت رو میشه حس کرد ، صدا و کیفیت میکروفن و اسپیکر خیلی تغییر کرده و آپشنهای بیشتری بهش اضافه شده ، کار کردن با صفحه نمایشگر بزرگش خیلی راحت تر شده ، سنسورهای جدید سلامتی هم توی این مدل اضافه شدن.

  • احسان احمدی نژاد احسان احمدی نژاد

    محصولات اپل برای طرفدارانش بی نظیر هست این ساعت هم که دیگه حرفی واسه گفتن نداره. آنباکسینگ این محصول هم براتون گذاشتم امیدوارم مفید باشه. در پایان هم از تشکر میکنم.

  • کاربر کاربر

    من قبلا واچ سری 3 داشتم که خیلی راضی بودم ازش و بعد از مدت ها بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم(به خاطر قیمت بالا) آخرش حاضر شدم بخرم،خیلی راجب این محصول و انواعش از جمله مدل سلولار و نایکی هم تحقیق کردم، و در نهایت با توجه به کاربردی که ازش انتظار داشتم و بودجه ای که در اختیارم بود اقدام به خرید این مدل کردم، باید خدمت دوستان عرض کنم که ازین وسیله انتظار یک گوشی هوشمند کامل رو نباید داشته باشند، در اصل این یک ساعته با یک سری امکانات اضافه، و پیشنهاد میکنم قبل از خرید واقعا نیاز سنجی کنید چون اگر مطابق نیازتون خرید نکنید پس از یه مدت براتون تکراری میشه و ازش خسته میشید. پس اگه زیاد اهل تکنولوژی یا ورزش و این چیزها نیستید پیشنهاد میکنم بجای ساعت هوشمند با این پول یک یا حتی دو تا ساعت سوییسی شیک و باکلاس بخرید. یا میشه باهاش یه گوشی و یا یه لپ تاپ متوسط خرید حالا بریم سراغ خود ساعت، باید بگم که سنسورهای دقیق و مناسبی داره که برای افرادی که ورزش میکنن حتی در حد آماتور بسیار مناسبه، همچنین مقاومت بالایی در برابر آب داره، طبق گفته شرکت سازنده تا 50 متر در برابر آب مقاومت داره، من شخصا باش استخر میرم و هیچ مشکلی نداشته، با اطلاعاتی که هر روز و گزارش وار بهتون میده شما رو بیشتر به پیاده روی و انجام فعالیت ترغیب میکنه که خیلی خوبه، پایش مدام ضربان قلب هم خیلی کمک میکنه که درصورت هرگونه خطر احتمالی فورا به پزشک مراجعه کنید، نرم افزارهای خوب و مناسبی هم میشه روش نصب کرد، مثل پایشگر خواب، تا در بهترین زمان شمارو از خواب بیدار کنه و بهتون میگه چقدر خوابتون عمیق بوده و بهتون راهکار میده که خوابتون بهتر شه. از لحاظ بند هم مدل های بسیار زیادی تو بازار موجوده که میتونید با هر لباسی ست کنید و مشکلی نداره، تو خود هم تنوع بسیار بالایی از بند وجود داره. به کمک GPS داخلی از وجود گوشی تو جیبتون هنگام ورزش بی نیاز میشید و بعد از تموم شدن ورزش گزارش دقیقی از مسیر،مسافت،سرعت و نقشه دقیق مسیری که رفتین رو بهتون میده،(البته به شرطی که تو محیط باز باشید) از نظر باتری هم، یک باتری 300 میلی آمپری داره که با استفاده معمولی که همیشه دستتون باشه و روزی نیم تا یک ساعت ورزش کنید تا دو روز دووم میاره، البته خیلی هم سریع شارژ میشه، از صفر تا صد حدود یک ساعت، سیری هم خیلی خوب جواب میده و نمایشگر و تاچ دقت خوبی دارند. بدون خود گوشی هم میتونید ازش استفاده کنید، مثلا موزیک گوش بدید یا فیس تایم و آیمسیج استفاده کنید و ورزش کنید. تنها ایرادش که بهش اشاره کردم فقط جنس آلمینیوم بدنه(آلمنیوم 7000 مثل بدنه آیفون 6s)، شیشه ionX و قاب پشتی پلاستیکی هستش که با توجه به اینکه همیشه رو دست زود خش برمیداره که اونم با یه لایه پوشش محافظ 360 درجه که براحتی از بازار میشه تهیه کرد قابل حله،که کاملا ضد خش میشه و مشکلی نیس، حتی میتونید از پوشش مات استفاده کنید که تو نور آفتاب هم راحت استفاده میشه و ضد لک و اثر انگشت هم هست.

  • محمد توکلی محمد توکلی

    ممنون از ارسال فوری رنگ سبزش خیلی خشکله جعبه سالم و پلمب بود

  • مهدی غزالی فر مهدی غزالی فر

    جهت ترقیب بیشتر لطفا برای خرید های ۲میلیون به بالا نسبت به جنس خریداری شده اشانتیون بدید

  • سیدرضا اسحقی سیدرضا اسحقی

    برای فعال کردن سنسور اکسیژن و نوار قلب در صورت خروج از کشور و در مقصد کشوری که تاییدیه اپل دارد مثل ترکیه از طریق گوشی و‌ بدون نیاز به تعویض سیم کارت و فقط از طریق وای فای مثلا هتل اقدام به فعال سازی کنید. در صورت برگشتن به کشور و یا حتی آپدیت کلیه این امکانات فعال باقی می‌ماند.

  • محسن لطیفیان محسن لطیفیان

    چون عاشق تکنولوژی هستم دوست داشتم این ساعت رو داشته باشم و تجربه اش کنم ولی واقعا خیلی چیز خاصی نیست اگر ساعت خوبی دارید قطعا به یک ساعتی که باید هر دو روز شارژش کنید نیاز ندارید البته بعضی وقت ها پشت فرمان و برای آلارم های کاریم مناسبه ولی در مجموع چیزی نیست که بدون این گجت امکانات خاصی از زندگیمون کم بشه !

  • کاربر کاربر

    عالی

  • محسن  کریمی فرد محسن کریمی فرد

    بهترین مدل اپل واچ توصیه شدید دارم در انتخاب این مدل درنگ نکنید

  • علی توضیح علی توضیح

    پارسال که اپل واچ سری ۶ در مهر ماه معرفی شد قیمتش ۲۲ میلیون بود الان بعد یکسال قیمتش حدود ۱۱ میلیونه اپل واچ سری ۷ هم ارزون میشه به نظرم الان خیلی قیمتش بالاست

  • فرزین مشهدی فرزین مشهدی

    ساعتی عالی و خوشگله اما‌ از تایمی که سفارش دادم تا تایمی که دستم‌رسید نزدیک ۹۰۰ هزار تومن از قیمتش کم‌شد و بنظرم این یه روش برای تامین کننده هست که سود بیشتری بگیره رو‌ جنسش و برای وجه خوبی نداره.

  • ارمین سعادت پور ارمین سعادت پور

    شده مسخره بازی رنگ سفارش میدی یه رنگ دیگه میفرسته و وقتی واسه مرجوع اقدام میکنی قبول نمیکنن واقعاا اگه واسه اعصاب و پولتون ارزش قائل هستین سفارش ندین از

  • کاربر کاربر

    ساعت اصل بود ولی بسته بندی اپل نبود چرا تغییر کرده بود نمیدونم من مشکی‌سفارش دادم‌منتها بندش سرمه ای تیره بود ظاهرا مدلشه اپل قطعا نیاز به تعریف نداره من از یک‌یه هفت سوئیچ کردم خیلی عالیه

  • کمیل کثیریان کمیل کثیریان

    اونایی ک گوشی آیفون ندارن این زیاد بکارشون نمیاد،اونایی ک برا زیبایی میخوان و اسمشو شنیدن اطلاعاتی ندارن بدونن کلا راه اندازی و همه چیزش با گوشی آیفون هست و بدون گوشی عملا خریدش بیهوده هست آیفون هم باید از ۷ و ios ۱۴ یا ۱۳ ب بالا باشه…اونایی تصمیم ب خرید دارن بدونن شارژر فقط سیمش هست و باید کلگی مناسب تهیه کنن،چون کلگی شارژر گوشی ب این نمیخوره و کلا فرق میکنه و کلگی تایپ سی میخوره برا همین برا تهیه اون باید دو روز دوندگی کنی پس بهتره داری ساعت سفارش میدی اونم همین دیجی بخری…خلاصه من عامیانه یه چیزایی نوشتم…کلا جز زیبایی کار کردن باهاش سخته و امکاناتش زیاد قابل استفاده نیست…شارژش نهایت یه روز نگه میداره و دو روز اینا حداقل برای اینی ک من گرفتم الکی بود…نمیگم بخرید یا نه،نظراتو بخونید شاید بدردتون خورد شایدم نه،امیدوارم تونسته باشم کمک کنم

محصولات مشابه