بررسی ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case with Sport silicone Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case with Sport silicone Band

  • ظرفیت حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 1.78 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: Retina LTPO OLED
  • نسخه سیستم عامل: watchOS 9
  • جنس بدینه: آلومینیوم
  • جنس بند: سیلیکون
  • ظرفیت باتری: 276 میلی آمپر ساعت

Apple Watch SE نسخه‌ای مقرون به صرفه از سری اپل واچ است که بسیاری از ویژگی‌های مشابه از جمله پایش ضربان قلب، ردیابی GPS و انواع برنامه‌های تناسب اندام و سلامت را دارد. قاب آلومینیومی 44 میلی‌متری در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی موجود است. این ساعت همچنین دارای بند ورزشی سیلیکونی است که به راحتی تمیز می‌شود.

این ساعت دارای صفحه نمایش بزرگی است که به راحتی قابل خواندن است و بر روی همان تراشه S5 اپل واچ سری 5 کار می‌کند. این بدان معناست که این ساعت سریع و پاسخگو است و می‌تواند تمام کار‌هایی را که شما به آن نیاز دارید انجام دهد. مانند برقراری تماس، ارسال پیامک و پیگیری تمرینات خود. به طور کلی، Apple Watch SE یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند اپل واچ داشته باشند اما نمی‌خواهند پول زیادی خرج کنند. بسیاری از ویژگی‌های مشابه مدل‌های گران‌تر را دارد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case with Sport silicone Band با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
مناسب برای آقایان و بانوان
نوع کاربری روزمره
وزن 30.5 گرم
فرم صفحه مستطیل
جنس شیشه Ion-X Glass
جنس بدنه آلومینیوم
جنس بند سیلیکون
نوع قفل بند سگکی ساده
نوع صفحه نمایش اصلی Retina LTPO OLED
سایر مشخصات صفحه نمایش حداکثر روشنایی 1000 نیت
فناوری‌های مکان‌یابی GPS
سیستم عامل WatchOS
توضیحات سازگاری سازگار با iOS ورژن 14 به بالا و گوشی‌های اپل iPhone 6s به بالا
پردازنده S5
سایر مشخصات سخت افزاری پردازنده دو هسته‌ای
حافظه داخلی 32000
اتصالات 4G LTE
حس‌گرها ارتفاع‌سنج
نوع باتری لیتیوم-یون
قابلیت های ویژه نسل دوم سنسور اپتیکال قلب ضدآب تا عمق 50 متر GPS داخلی Bluetooth 5.0 دارای GLONASS, Galileo, QZSS
اقلام همراه کابل شارژ

قیمت خرید ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case with Sport silicone Band

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

سهولت استفاده

۴.۳

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴

امکانات و قابلیت ها

۴.۲

طراحی و کیفیت ساخت

۴.۳
  • کاربر کاربر

    بهترین مدل برای خرید اپل واچ بنظرم بدون شک همینه. سری ۲۰۲۰ رو در حالی میخرید که هزینه اضافی و بیخودی برای سری ۶ ندادید. در حالیکه تماما به لحاظ سخت افزاری شبیه سری ۶ هست ، مزیت خرید سری ۶ به سرویس تشخیص اکسیژن خونه که نه تنها در خاورمیانه در خیلی از کشورها وجود نداره و عملا هزینه بیخود میشه. خرید سری های lte هم بخاطر ساپورت نشدن از سمت اپراتورهای مخابراتی ایرانی عملا بی ارزشه، هرچند ساپورتم میشد بنظر من ارزش خرید نداشتن چون شما عموما بیرون از منزل آیفونتون باهاتونه، لزومی نداره ساعت نت جداگانه داشته باشه اونم با شرایط باتری های این ساعتها... خلاصه من این مدل رو خریدم. همون اون ابتدا با داشتن یک اپستور با صدها اپ اختصاصی شما رو با یه ساعت هوشمند روبرو میکنه. کافی سرچ ساده ای کنید و لیست از اپ های مناسب برای ساعتتون رو در زمین ورزش سلامت شخصی سازی و اپ های کاربردی داشته باشین. نصب میتونه هم از طریق آیفون باشه و هم از طریق اپستور خود اپل واچ. میتواید imessage و facetime رو فعال کنید و براحتی پیام و تماس داشته باشین. تماس فیس تایم صوتی هستش چون متاسفانه اپل واچ ها دوربین ندارن امکان تماس تصویری نیست. اپ های lens for ig میتونه اینستاگرم رو روی اپل واچ بیاره و واتس اپ هم نوتیف و پیام رو دارید اما ویس پخش نمیشه و میتونید از اپ هایی نظیر watchchat واسه واتس اپ استفاده کنید. حافظه مناسب واسه داشتن موزیک تجربه اپل واچ رو لذت بخش میکنه هرچند اسپاتیفای و.. هم موجوده... امیدوارم همه مردم عزیزم براشون مقدورشه که یک اپل واچ که نه یک کالای لوکس بلکه یک کالای مصرفی و کاربردی در خارج از کشوره رو داشته باشن.

  • کاربر کاربر

    سلام ، در مورد خود کالا که خوب مطالب زیادی در نت و همین نظرات دوستان موجوده . فقط موردی هست که باید توش دقت بیشتری داشته باشه ، من زمان ثبت سفارش دیدم رنگ مشکی (black) موجوده که 500 تومان گرانتر از خاکستریه ، در صورتیکه اصلا این رنگ تو خود سایت اپل هم نیست !!! با پشتیبانی صحبت کردم گفتند وقتیکه تو سایت موجود شده پس وجود داره ، به همین خاطر سفارش دادم ولی وقتیکه کالا به دستم رسید دیدم همان رنگ Space Gray خاکستری فضایی برام ارسال شده ، از پشتیبانی مجدد پیگیر شدم و مدارک و عکس کالا ارسال و توسط کارشناسشون تایید و اجازه مرجوعی داده شد و زمان مرجوعی یک هفته بعد تعیین گردید !!! این پروسه باعث شد قیمت این ساعت از مبلغ خریداری شده تا روز مرجوع شدن بالاتر بره و به همین دلیل مجبور به لغو مرجوعی شدم ، در صورتیکه در زمان خرید من این رنگ با 500 تومن قیمت پایین تر بفروش میرسید . این بنظر من یک کلاهبرداری محترمانه است و باید نظارت بر فروشندگان و پاسخگوی ضرر وارد شده به مشتریانش باشه مگرنه به مرور زمان اعتبار خودش رو از دست خواهد داد. لطفا دوستانیکه تجربه ای مشابه دارند لایک بفرمایند تا به دید عموم برسه.

  • علی خالقی علی خالقی

    من این ساعت رو بعد از امیزفیت بیپ که 3 سال داشتم گرفتم و ما بین این ساعت و گارمین ونو مردد بودم ولی با کلی بررسی تو سایت های خارجی بالاخره این مدل رو خریدم تو استفاده اولیه واقعا حس خوبی به آدم می ده ولی وقتی مجبور می شی هر روز یا دو روز یبار شارژش کنی کلافه کننده می شه چون من ساعت قبلیم هر 20 روز یکبار شارژ می شد این ضعیف بودن باتری در صورتی توجیه داره که نسبت به یه ساعت 2 میلیونی خیلی قابلیت ها داشته باشه که به نظر من نداره من اگر دوباره بخوام بگیرم امیزفیت gts 2 می خرم که تمام قابلت های اپل واچ رو داره حتی سنسور اکسیژنش کار می کنه و قیمتش هم حدود 4 میلیون هست من گوشیم آیفونه فکر کردم وقتی اپل واچ بگیرم خیلی بهتره ولی الان راضی نیستم چون قابلیت پخش پیام صوتی رو از رو ساعت نداره یعنی پیام صوتی وقتی تو واتس اپ می یاد باید از روی گوشی گوش کنی و جواب بدی قابلت پخش موزیک از خود ساعت رو نداره و باید هندسفری بلوتوث داشته باشید قابلیت تایپ فارسی نداره و باید از روی گوشی جواب بدی پیغام ها رو به صورت فارسی ( انگلیسی رو می شه راحت جواب داد ) برای ردیابی فعالیت های ورزشی خیلی خوبه من چند نوع ورزش رو باهاش تست کردم واقعا دقیقه سنسور ضربان قلبش با امیزفیت 2 میلیونی من فرقی نداشت شاید امیز فیت تو حالت معمولی 67 ضربان نشون می داد این 66 تا قابلیت سنجش فشار خون نداره و به ابزار کمکی نیاز دارید واچ فیس هاش به نسبت سامسونگ کمتره و خیلی از واچ فیس های خوب پولیه اینقدر که تبلیغات رو اپل واچ می کردن من فکر کردم خیلی ساعت کاملیه ولی هنوز خیلی کار داره ( اینم بگم که من 14 سال هست از ایفون استفاده می کنم و با گجت ها آشنایی کامل دارم و این توضیحاتی که نوشتم از بی تجربگی نیست و بدون تعصب خواستم توضیح بدم ) در کل به نظر من هنوز این ساعت ها به تکامل نرسیدن و برای یه ساعت هوشمند کامل باید منتظر بود

  • عبدالحمید زارعیان عبدالحمید زارعیان

    این ساعت که داشته باشی از گوشیت محافظت میکنی چون هم پیامهاتو میبینی و هم جواب تلفن را میدی و از همه مهمتر اینکه دیگه نمیخواد گوشیت تو دستت باشه چون احتمال داره از دستت بیفته و بشکنه و با اپل واچت همه کارهایی که با گوشیت انجام میدی با اپل واچ انجام میدی من به همه انهایی که گوشی ایفون دارن پیشنهاد میدم یکی از این ساعتها را بخرن ضرر نمیکنید و به نفعتون هست

  • فربد نصرتی فربد نصرتی

    قیمت ها متاسفانه با تخفیف هم از جاهای دیگه گرونتره این موضوع خیلی داره تکرار میشه و تو کالا های گرون قیمت این اختلاف ها به میلیون میرسه

  • بهار منوچهری بهار منوچهری

    من از خرید این ساعت بسیار خوشحالم جوابگوی نیازهای روزمره و دسترسی به اپ های لازم هست بسیار کار آمد و مناسبه از اینکه گوشیم مداوم دستم باشه راحت شدم

  • کاربر کاربر

    من خیلی درمورد مدلهای مختلف اپل واچ سرچ کردم و در نهایت به سری SE رسیدم. در این که سری ۶ از سری SE امکانات بیشتری داره شکی نیست اما ما که ساکن ایران هستیم نمی‌تونیم ازین امکانات استفاده کنیم! یعنی در سری ۶ شما پول سنسور اکسیژن و ECG می‌دی اما وقتی واچ به دستت می‌رسه میبینی نوشته در منطقه شما این قابلیت کار نمی‌کند! پس SE در حال حاضر بهترین انتخاب اپل واچ هست! خیلی یوزر یوزر فرندلی و کار راه اندازه. سه روزه به دستم رسیده و ازش راضی ام.

  • کاربر کاربر

    چند شب پیش که تصمیم گرفتم اپل واچ بخرم چند تا مغازه قیمت گرفتم و نهایتا وقتی توی چک کردم متوجه شدم با تفاوت زیادی، بهترین قیمتی که گرفتم از بوده. نهایتا همون موقع سفارش دادم و دوروزه به دستم رسید. یکی از لذتای خرید از اینه که خودت محصولی که خریدی رو آنباکس میکنی. توی مغازه فروشنده سریع واسه تست محصول، خودش بازش میکنه و تمام لذتش از بین میره یه نکته که خیلی درمورد این اپل واچ رو اعصاب بود این بود که فقط کابل داره و شارژر همراهش نیست، که تا اینجاشو میدونستم، ولی نکته ناراحت کننده اینه که سر کابل USB-A هست درصورتی که محصولات اپل دوساله دارن با USB-C به لایتنینگ تولید میشن، یعنی اگر آیفون ۱۱ با بالا دارید باید یه فکری به حال شارژر بکنید.

  • هادی تجلی زاده هادی تجلی زاده

    در مورد خوبی خود ساعت که شکی نیست… ولی متاسفانه فروشنده «تامین کالای مهام» کالایی که کاملا مشخص بود از قبل باز شده و غیر پلمپ هست رو خودش با پلاستیک معمولی دوباره پلمپ کرده و بجای کالای نو برای من ارسال کرده بود… عکس هاش رو میفرستم که کاملا مشخص هست کالا قبلا باز شده حتی جای تا روی قسمت هایی از کارتن ساعت که باز شده مشخص هست… پلمپ اصلی اپل هم ظاهری کامل خاص با اون فلش سبز رنگ معروف رو داره اصلا روی کالایی که برای من ارسال شد وجود نداشت… کاملا مشخص بود کالای مرجوعی بوده و بجای اینکه ارزون تر و به صورت open box بفروشه، سعی کرده بود به عنوان کالای نو فروخته بشه… کاش یکم برخوردش رو با این فروشنده های متخلف جدی تر کنه… من که پس دادم کالا رو، ولی شاید خیلی ها دقت نکنن و متوجه نشن و کالایی که باید حداقل ۳۰٪ زیر قیمت فروخته بشه رو با قیمت کالای نو خریداری کنن…

  • Amin Mousavi Amin Mousavi

    از هر لحاظ بنظرم بهترینه تو ایران.من se معمولی سفارش دادم ولی دستم رسید دیدم شارژرش نیاز به آداپتور تایپ c داره که بعد از پرسش متوجه شدم که لطف کردن 2021 ارسال کردن.

  • میلاد عیدی میلاد عیدی

    اگر میخواید اکوسیستم اپل را کامل داشته باشید و لذتشو ببرید، توصیه میشه. در غیر این صورت برندهای دیگه همه ی این امکانات را ارزانتر در اختیارتون قرار میدن.

  • مهدیس خلیلی مهدیس خلیلی

    سلام من نمیتونم به گوشیم وصل کنم تازه بدستم رسیده همه مراحلو میرم ولی وصل نمیشه

  • کاربر کاربر

    اگه فقط برای کاربد سلامتی می خواین برین دنبال بند های ارزون تر و دقیق مثل هواوی ۵ و می بند ۴ ، من هر دو تا رو دارم و محاسبات مو نمیزنه اما اگه دنبال یه همه کاره کنترل کننده گوشی آیفونتون هستین ، این تنها گجت عالی موجود هست. روی گوشی اندروید نخرین پولتون سوخت میشه و فقط با داشتن گوشی اپل بگیرین. میدونم همه میدونید ولی محض احتیاط گفتم..

  • سید حمید هاشمی پور سید حمید هاشمی پور

    من هم این ساعت خریدم ، کسایی که با اپل کار کردن، می‌دونن که محصولات اپل بیخود گران نیست و کیفیت فوق العاده ای دارن-درسته ساعت یک میلیونی هم همین آپشن را ممکنه داشته باشه ولی کیفیت اپل، هیچ محصولی نداره- خودم مردد بودم بین ۶ و همین مدل-که یکی از ویژگی های ۶، صفحه همیشه روشن بود که با توجه به مصرف باتری ، به نظرم خیلی کاربردی نیست یه نکته هم در مورد pair کردن، حتما ورژن iOS گوشی باید آخرین ورژن باشه، اگر از اینترنت موبایل میخواین این کار انجام بدین ، تاریخ گوشی را سه ماه جلو ببرین، بعد آپدیت کنید، اگر هم وای فای دارین که کار خیلی راحته البته آپدیت ساعت، الزامی نیست، ولی گوشی باید حتما به روز باشه، مال من 14.3 بود، piar نشد-آپذیت کردم، درست شد

  • محمد حسین عشقی کاشان محمد حسین عشقی کاشان

    اگر روی برند تعصب ندارید ساعت هایی با یک چهارم قیمت این ساعت براتون همین کار رو میکنند. کیفیت خوبی داره مثل همه محصولات اپل اما آیا خرید این محصولات با این قیمت و شرایط معقوله؟ هرکسی ممکنه نظر خودش رو داشته باشه و نظر همه قابل احترامه. من برای کسی خریدم که روی این برند حساسیت داشت و الا خودم باشم انتخاب دیگه ای خواهم کرد.

محصولات مشابه