بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل G3X

دوربین دیجیتال کانن مدل G3X

  • وزن: 733 گرم
  • دقت حسگر: 21 مگاپیکسل
  • نوع حسگر: BSI CMOS
  • قطع حسگر: Crop Frame
  • رزولوشن فیلم: Full HD
  • سایز صفحه نمایش: 3 اینچ
  • باتری: NB-۱۰L

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی دوربین دیجیتال کانن مدل G3X با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 105x77x123 میلی‌لیتر
وزن 733 گرم
جنس بدنه پلاستیک
محدوده دقت حسگر 20.0 مگاپیکسل و بیشتر
نوع حسگر BSI CMOS
قطع حسگر Crop Frame
ابعاد حسگر 1 اینچ
دقت حسگر 21 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر 20 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن عکس 5472x3648
نسبت ابعاد عکس 1:1, 4:3, 3:2, 16:9
پردازشگر DIGIC 6
محدوده زوم 20 تا 30 برابر بزرگنمایی
فاصله کانونی 24-600 میلی‌متر
محدوده دیافراگم F/2.8-5.6
بزرگ‌نمایی اپتیکال 25 برابر
بزرگ‌نمایی دیجیتال 4 برابر
حداقل فاصله فوکوس نرمال 5 سانتی متر
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو 5 سانتی متر
رزولوشن فیلم Full HD
حداکثر سرعت فیلم 60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم MPEG-4, H.264
ضبط صدا استریو
حداکثر سرعت شاتر 1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
زمانسنج خودکار 2 و 10 ثانیه
حداقل حساسیت 125
حداکثر حساسیت 12800
ایزو Auto, 125-12800
عکاسی پیاپی 5.9 فریم بر ثانیه
فلاش دارد
نوع صفحه نمایش LCD چرخنده
سایز صفحه نمایش 3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش 1,620,000
نوع کارت حافظه SD/SDHC/SDXC
نوع باتری لیتیوم یونی
مشخصات باتری NB-10L
نوع تکنولوژی بی سیم Wi-Fi، NFC

قیمت خرید دوربین دیجیتال کانن مدل G3X

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش در برابر قیمت

۳.۶

امکانات و قابلیت ها

۳.۸

ارگونومی

۳.۷

کیفیت ساخت

۳.۹

کیفیت عمومی عکس و فیلم

۴
  • علی مصباحی علی مصباحی

    شاید کمتر کسی به این مساله در هنگام خرید دوربین اشاره کند که من اساسا دوست دارم با در دست گرفتن یک دوربین بزرگ همراه با لنز نسبتا بزرگ و یک هود بزرگ بر سر لنز به دیگران این نکته را بفهمانم که من خیلی حرفه ای هستم !!! اما در بسیاری از مواقع وقتی افراد برای مشاوره خرید دوربین با بنده تماس میگریند در نهایت حرف هایشان میشود آن چیزی که در بالا به آن اشاره کردم را فهمید و باید گفت که دوستان عزیز بزرگی دوربین و لنز نیست که عکاس را حرفه ای میکند بلکه مهارت های عکاس در بکاربردن تکنیک ها و استفاده از ابزار برای خلق تصاویر زیبا است که یک عکاس را حرفه ای جلوه میدهد . شما تا به حال قطعا این مطلب را نشنیده اید که فلان عکاس به دلیل داشتن فلان تجهیزات توانست در جشنواره مثلا سونی برنده شود . همه این مقدمه را برای این عرض کردم که دید دوستان رو نسبت به نوع دوربین تغییر بدم . در بررسی اولیه این دوربین باید گفت واقعا میتوان به این دوربین تکیه کرد و با خاطر جمع حتی به همراه همین دوربین به یک تور عکاسی پیوست و از بابت تجهیزات همراه خود کاملا مطمئن بود . سنسور بزرگ و با کیفیت در کنار پردازشگر بروز وجدید کانن همراه با فاصله کانون 24-600 لنز که دیافراگم نسبتا بازی دارد همه آن چیزی است که شاید حتی یک عکاس حرفه ای برای ثبت یک اثر زیبا می تواند از آن استفاده کند . همه اینها در عین کوچکی ، سبکی و ارگونومی بسیار خوب این محصول را یک محصول فوق العاده مناسب برای عکاسان در هر صطحی ساخته است .

  • محمد مهران زاده محمد مهران زاده

    با سلام . من این دوربین را از خریداری کردم . دوربین از کیفیت بالایی برخوردار است و ساخت ژاپن می باشد . هم کبفیت عکاسی و هم فیلم برداری عالی می باشد . تنظیمات زیادی دارد . سعی کنید کمتر در حالت اتوماتیک عکس بگیرید و برید سراغ دیگر تنظیمات دوربین تا کیفیت عکاسی این دوربین را متوجه بشین . هر که بخره پشیمون نمیشه .

  • علی صمیمی علی صمیمی

    این دوربین در یک کلام بهترین گزینه برای کسانی است که عکسهای با کیفیت میخواهند و حوصله ی دردسرهایDSLR را ندارند!

  • مریم رامه مریم رامه

    من با تمام عشق و علاقه ام این دوربینو گرفتم.همه چیزش عالی بود.لنز عالی.بهترین زوم رو داره. عکس ها و فیلم کیفیت بسیار عالی داره. حیف که هفته پیش از ماشین دوربینمو تو عروسی زدن ... ان شا الله یکی دیگه از همین رو میخرم به زودی

  • محمد رضا یوسفی محمد رضا یوسفی

    من تقریبا ۲ سال این دوربین داشتم و ۳۰۰۰ شات باهاش عکس گرفتم هیچ فرقی نسبت به دوربینهای DSLR با سنسور aps-c یا سنسور کوچک نداره . کیفیت عکس عالی . بدنه دوربین از ارگونومیک و آلیاژ خوبی برخوردار هست وقتی دستتون بگیرید متوجه حس خوبی دوربین چند میلیونی می شید یعنی عالی و لاکچری . از همه جالب تر این هست که یک لنز یک سوپر زوم ترکیبی میکرو ۲۶ -۶۰۰ با دیافت f3 التراسونیک داره که تقریبا به تنهای این لنز به صورت جداگانه روی دوربینهای فول فرم کنون نزدیک به ۱۰ میلیون تمام میشه که به صورت کامپلت( چسیده به دوربین ) میباشد و نیازی به خرید چندین لنز گرون قیمت نیست چون تمامی فاصله کانونی رو از ۲ سانتمتر را دارا میباشد در اصل این دوربین رو به لنزش میشناسن و تصویر برداری عالی فول اچ دی با ۶۰ فرم بر ثانیه هست البته در اپدیت جدیدش . عکس برداری در شب عالی هست به طوری نویز ندارید . صفحه نمایش عالی تاج اسکرین داره . و تمامی ادبات و کلید های روی دوربین قابلیت تعریف شدن دارد و این یک حسن هست که بتوانید جای کلید زوم یا دیفاراگم رو به صورت دستی تعویض کنید . شارژ دهی باطری مناسب ولی بهتر باطری اضافه تهیه کنید . به راحتی میتوانید به موبایل خود از طریق برنامه کنون وسط بشید و از راه دور دوربین را کنترل کنید تنهای ایرادی که این دوربین دارد که منتقدان زیادی داشته عدم وجود view finder یا همان چشمی هست که جای نگرانی نیست قیمتش ۱۰۰ دلار می تونید از فروشگاهی معتبر خریدی کنید که من از امازون خرید کردم و در ایران هم موجود هست در آخر برای دوستان آماتور که قصد خرید چندین لنز با قیمت بالا ندارند عالی و پیشنهاد میکنم

  • بهاره پولادوند بهاره پولادوند

    این دوربین فوق العدست,,,,بسیار باکیفیته,,نسبت به قیمتش خیلی خوبه

  • سعید صدیقی سعید صدیقی

    در یک کلام بینظیر واقعا کیفیت عکس کمت از دوربین DSLR نداره

  • amin edalat amin edalat

    من دوروز پیش این دوربین رو از بازار خریدم.با گارانتی و بیمه آفومار که یه مقدار از دیجی گرونتر بود و واقعیتش کاش از دیجی خریده بودم.اما خوب یه مقدار عجله داشتم. اول اینکه اگه قصد خرید دارید به وزنش دقت کنید.چون اگه شما هم مثل من عادت به کامپکتای کوچک دارید ممکنه دیر عادت کنید.البته وزنش باعث میشه دوربین لرزش کمتری داشته باشه. من نتونستم فیلتر لنز براش پیدا کنم.فروشنده همه سایز فیلتر رو تست کرد ولی در کمال تعجب هیچکدوم فیت نشد. ویزور دیجیتالشو هم هنوز نتونستم پیدا کنم که به نظرم خیلی واجبه. تاچ بودن صفحه نمایش رو من نمیپسندم .به نظرم خوشدستی دوربین و پنل و دکمه های مناسب کاملا کفایت میکنه.و صفحه تاچ باعث سردرگمی میشه. من به لایو مود وابستگی زیادی داشتم که تو دوربین اس ایکس 270 موجود بود اما این دوربین فاقد این موده. کیفیت عکسا به حدی خوبه که هیچ اشکالی توش ندیدم تا به حال.و با هیچ سوپرزومی قابل قیاس نیست.جزئیات کافی و فوقالعادست.لنز کاملا بی صداست و مثل بقیه سوپر زومها سر و صدا نداره و تو فیلمبرداری واقعا بدرد بخوره.ورودی و خروجی هدفون و میکروفون هم که خیالمو واقعا راحت کرده.باطریش تا بحال راضی کنندست. البته همه اینها رو بنا به تست اولیه نوشتم و هنوز زیاد به دوربین فشار نیاوردم. سعی میکنم تجربمو کم کم به اشتراک بذارم و اگه سوالی بود تو پرسش و پاسخ کمک کنم به خرید موفق تر دوستان.

  • هومان تکبیری بروجنی هومان تکبیری بروجنی

    این دوربین از لحاظ کیفیت عکس عالی هست

  • محسن سفیدگرنیا محسن سفیدگرنیا

    در جواب جناب بهنام باید بگم که این دوربین با زوم 25 ، هم زوم خوبی داره و هم فرمت RAW رو پشتیبانی میکنه . بله حق با شماست و چشمی نداره و مطمئنا پیدا کردن و همچنین قیمت احتمالی چشمی اون دارنده دوربین رو از خریدش منصرف میکنه . من خودم دوربین sx710 دارم و قصد خرید این دوربین رو بعنوان دوربین بعدی داشتم که با بالارفتن قیمتش از خریدش پشیمون شدم .

  • اکبر الف م اکبر الف م

    عکس های خوبی می گیرد. برای عکاسی در هر زمینه ای خوب است. کارایی این دوربین در طبیعت بیش از هر دوربینی است که میشناسید بویژه سبک و آماده بکار بودنش بسیار کار شما را راحت می کند.

  • محمدرضا میری‌نژاد محمدرضا میری‌نژاد

    بعنوان یک دوربین مسافررتی خوبه و کار راه اندازه . من قبلا داشتم و خیلی راضی بودم اما با ابن قیمتها دیگه نمیدونم چی بگم

  • کاربر کاربر

    به جثه ریزه میزه‌اش نگاه نکنید. موقع عکاسی، کاری میکنه کارستون. من از دیجی نخریدم. از کسی خریدم که خودش از خریده بود. بشدت راضی‌ام و بشدت پیشنهاد میکنم. یه نکته جالب اینکه، کامنتهارو که میخوندم، دیدم همه ازش راضی بودن. دمت گرم ژاپن. دمت گرم کنون.

  • کاربر کاربر

    من با دوربینهای متفاوتی کار کردم. عکاس حرفه‌ای نیستم. اما عکاسی رو دوست دارم. این دوربین و با تحقیق‌های متعدد خریدم. و بشدت ازش راضی هستم. خوراک طبیعت و مسافرته. اونجاییکه برای تعویض لنز تو سرما و گرما، و منطقه گرد و خاکی، عزا میگیریم، این دوربین به لطف لنز بسیار قوی ۲۴-۶۰۰ که روش داره، همه نیازهارو برطرف میکنه. در خریدش شک نکنین. در نهایت ممنونم از که بستری قابل اعتمادی رو فراهم کرده تا ماها هنگام خرید وسایل مختلف بهش مراجعه میکنیم و اطلاعات خوبی بدست میاریم.

  • کاربر کاربر

    چهار سال پیش ار خریدم. چند ماه تحقیق کردم تا به این نتیجه رسیدم. میتونستم یه دی اس ال آر رده پایین بخرم یا از سری ام کانن. ولی برای کار فیلمسازی سریع و آماتور این رو انتخاب کردم. نمی دونم دلیل گرون شدنش کمیاب بودنشه یا کیفیت خوبش.

محصولات مشابه