بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل G7X Mark II

دوربین دیجیتال کانن مدل G7X Mark II

  • وزن: 319 گرم
  • دقت حسگر: 20 مگاپیکسل
  • نوع حسگر: CMOS
  • قطع حسگر: Crop Frame
  • رزولوشن فیلم: Full HD
  • سایز صفحه نمایش: 3 اینچ
  • باتری: NB-۱۳L

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی دوربین دیجیتال کانن مدل G7X Mark II با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 105.5x60.9x42 میلی‌لیتر
وزن 319 گرم
محدوده دقت حسگر 20.0 مگاپیکسل و بیشتر
نوع حسگر CMOS
قطع حسگر Crop Frame
ابعاد حسگر 1 اینچ
دقت حسگر 20.9 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر 20.1 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن عکس 5472 × 3648
نسبت ابعاد عکس 3:2
فرمت غیرفشرده عکس RAW
پردازشگر DIGIC 7
محدوده زوم 3 تا 6 برابر بزرگنمایی
فاصله کانونی 8.8-36.8 میلی‌متر
محدوده دیافراگم f/1.8-2.8
بزرگ‌نمایی اپتیکال 4.2 برابر
بزرگ‌نمایی دیجیتال 4 برابر
حداقل فاصله فوکوس نرمال 5 سانتی متر
حداقل فاصله فوکوس حالت ماکرو 5 سانتی متر
جبران نوردهی 3EV- تا 3EV+
رزولوشن فیلم Full HD
حداکثر سرعت فیلم 60 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم MP4
توضیحات فیلم ضبط ویدیو تا 29 دقیقه و 59 ثانیه
ضبط صدا استریو
حداکثر سرعت شاتر 1/2000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر 15 ثانیه
زمانسنج خودکار 2 ثانیه، 10 ثانیه و تنظیم به صورت دستی
حداقل حساسیت 125
حداکثر حساسیت 25600
ایزو درحالت عادی 125 تا 6400 و در حالت P تا 12800 و 25600
عکاسی پیاپی 5 فریم بر ثانیه
فلاش دارای فلاش با حالت‌های روشن، خودکار، Slow Synchro و خاموش
نوع صفحه نمایش Tilting TFT LCD
سایز صفحه نمایش 3 اینچ
دقت صفحه نمایش 1,040,000
نوع کارت حافظه SD/SDHC/SDXC and UHS-I
نوع باتری لیتیوم یونی
مشخصات باتری NB-13L
توضیحات لرزشگیر اپتیکال
نوع تکنولوژی بی سیم Wi-Fi, NFC

قیمت خرید دوربین دیجیتال کانن مدل G7X Mark II

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

کیفیت عمومی عکس و فیلم

۴.۶

کیفیت ساخت

۴.۵

ارگونومی

۴.۲

امکانات و قابلیت ها

۴.۳

ارزش در برابر قیمت

۴.۳
  • یوسف حیرتی یوسف حیرتی

    1- اگرچه کیفیت عکسهای G7X هم خیلی خوب بود، اما سطح عکسها حتی در آیسوهای پایین مثلاً 400 یا 800 از چیزی شبیه نویز یا گرین پوشیده بود که در Mark II برطرف شده‌است. 2- این دوربین بر خلاف جثه کوچکش خروجی بسیار خوبی دارد و در بسیاری از عکاسیها شما را تقریباً از DSLR بی‌نیاز می‌سازد. اندازه DSLR ها اغلب شما را از همراه بردن منصرف می‌کند. شما هر دوربینی را همراه نبردید، در واقع آن را ندارید اگرچه مثلاً 6D باشد! بهترین دوربین به نظر من آن است که با آن عکس بیشتری گرفته شود. 3- در مشخصاتدرج شده در بالا دو مورد باید اصلاح شود : یکی آن که حداکثر ISO 12800 است، نه 25600 و دوم آن که صفحه نمایش این دوربین هم مانند G7X لمسی است.

  • مهرداد نظری مهرداد نظری

    بهترین دوربین کامپکت موجود در بازار ایران ، اگر 4k داشت بهترین کامپکت دنیا !

  • Shams Atabay Shams Atabay

    از همه لحاظ راضی هستم. کارایی فوق‌العاده ای داره بخصوص برای من که همیشه دوربین خوبی میخواستم که در عین کیفیت جمع و جور هم باشه و بتونم در مسافرت راحت حمل کنم. ویژگی های بسیار،زیادی داره که تو این چند روزه هنوز،همشو کشف نکردم. یه راهنمای 225 صفحه ای به صورت pdf داره که توصیه میکنم دانلود کنید در ضمن صفحه نمایش هم لمسی است که در توضیحات ذکر نشده.

  • علیرضا سلطانی علیرضا سلطانی

    با تحقیقی که در سایت ها معتبر نمودم در بین دوربین های کامپکت سطح پیشرفته یکی از یهترین ها هست و ضمنا ساخت ژاپن هست .

  • سهند بابالی سهند بابالی

    بهترین دوربین موجود در بازار برای vlogging

  • محمد علی محمدی محمد علی محمدی

    سلام با توجه به تغییراتی که g7x mark ii نسبت به نسل قبل خود g7x داشته است به نظر می رسد ارزش هزینه اضافی رو داره. امکان چرخش 45 درجه به پایین علاوه بر چرخش 180 درجه به سمت بالا، استفاده از پردازنده digic7 که طبق ادعای شرکت سازنده باعث ایجاد وضوح بهتر و شارپ شدن بیشتر تصاویر میشه و همچنین باعث افزایش ایزو از 12800 تا 25600 شده البته در مورد ادعای دوم در بعضی سایت های تخصصی گفتن به صورت دستی ایزو 25600 رو پیدا نکردن و ممکنه اشتباه شده باشه. افزایش سرعت عکاسی متوالی 5.4fps با فرمت Raw نسبت به مدل قبل خود که تنها 1fps بوده است. امکان پردازش در فایل Raw و انجام برخی ویرایش ها در آن در خود دوربین، امکان شارژ باتری از طریق کابل usb، امکان انتخاب چرخش lens ring در دو حالت کلیکی و با صدا و چرخش روان و بی صدا که در مدل قبلی فقط امکان چرخش کلیکی صدادار وجود داشت، افزایش طول عمر باتری از 210 به 265 شات، افزوده شدن دستگیره در دوربین، کاهش نویز در ایزوهای بالاتر به خاطر پردازشگر digic 7 و... من هنوز دوربین رو نخریدم و منتظرم تا دوباره موجود کنه و در پیشنهاد ویژه بذاره تا با خیال راحتتر بخرم. از دوستان ارجمند که این دوربین رو خریدن یا تجربه کار با این دوربین رو داشتن درخواست دارم اگه نقدی به این دوربین دارن و یا نتیجه تحقیق من ناقص بوده لطف کنن به اشتراک بذارن. با تشکر

  • محمود اتابکی محمود اتابکی

    سلام کیفیت عکساش عالیه،با توجه به اندازه دیافراگمش توی شب عکسای خوبی میندازه و بوکه های جالبی ایجاد میکنه، فیلمبرداریشم برای من خیلی خوب و راضی کنندست، اندازش با توجه به سنسورش خیلی خوبه، جنس بدنه و کیفیت ساختش خیلی خوبه و منوهای کاربری راحتی داره، اینو جایگزین دوربین dslr کردم و بسیار ازش راضی هستم، اینکه وای فای داره خیلی خوب و کاربردیه، کلا یه کامپکت فوق العادست.

  • ناصر صادقی ناصر صادقی

    سنسور بزرگ این دوربین که مساحتی تقریبا چهار برابر بزرگتر از سنسور دوربینهای کامپکت عادی دارد باعث می شود عکسهایی با نویز کم در نور پایین بتوان گرفت. عکسهای این دوربین تا ایزو 800 تقریبا بدون نویز است که امکان عکس برداری بدون فلاش در نور داخل اتاق را فراهم می کند. به علت کم بودن مقدار aperture می تواند عکسهای زیابیی با عمق میدان کم و زمینه بسیار مات شده بگیرد. در بین دوربینهای کامپکت از نظر کیفیت عکس جزو ده دوربین اول است و اگر قیمت دوربین در ایران را هم در نظر بگیریم اول است. تنها نقطه ضعف آن نداشتن فیلم برادری 4k و زوم نسبتا کم است. رقیب اصلی این دوربین g9 است که عکسهایش در مقایسه با این دور بین در ایزو های بالاتر از 400 مقداری از جزییات را حذف می کند اما در مقابل g9 کوچکتر و ارزان تر است.

  • سید مصطفی سجادی جو سید مصطفی سجادی جو

    همه چیز چه از لحاظ عکس و چه از لحاظ فیلم برداری عالی میباشد

  • فرشاد رزاقی فرشاد رزاقی

    اولا برای دوستی که دوربین رو با گوشی موبایل مقایسه کرده و ایراد گرفتن که فقط یک لنز داره باید بگم که گوشی ها چون نمیتونن زوم انجام بدن از چند تا لنز استفاده میکنن. احتمالا دوستمون نه از ایزو و عمق میدان چیزی میدونن و نه از تاثیرات فاصله کانون و سایر ویژگی های دوربین که موبایل ها فاقدشون هستن. من چند تا دوربین فول فریم با لنز های خیلی خوب دارم و به همین دلیل بدیهیه که کیفیت این دوربین هر چقدر هم خوب باشه ولی نمیتونه من رو شگفت زده کنه ولی وقتی نمیتونم بخاطر وزنش اونا رو ببرم جایی ارزش این دوربین خیلی قدر پیدا میکنه. در کل به دوستانی که با دوربین های SLR کار نکردن اصلا توصیه نمیکنم سمت دوربین های پیشرفته کامپکت برن. چون با هزینه بیشتر کیفیتی پایین تر خواهند گرفت ولی اونایی که براشون مهمه همیشه تو سفر دوربینشون تو جیبشون باشه حتما یدونه ازینا بخرن. در مقایسه با کیفیت عکاسی سری RX100 سونی شما دارید نصف پول رو میپردازید تازه با ال سی دی تاچ

  • وحید جعفری وحید جعفری

    سلام عکساش محشره به یه عکاس حرفه ای لنز باز نشون دادم گفت قدرت لنزش با توجه به دیاف 1.8 محشره . پرتره ثبت میکنه در حد تیم ملی . کوچک خوش دست زیبا کاربری راحت ال سی دی زیبا روان و سریع . سنسور قوی در پویایی و ارائه داینامیک رنج قابل قبول . کلا فیلمش از عکسش شارپ تر هست . اما عکسهاش هم واقعا زیبا به یاد موندنی و شارپ ثبت میشه . قدرت عکاسی پیاپی این دستگاه عالیه ، عالی

  • Qassem Beheshti Qassem Beheshti

    من دوساله این دوربینو دارم و بسیار راضیم. کیفیت تصاویرش عالیه. دوستم آیفون x داره و با هم در روز از طبیعت عکس گرفتیم و داخل مانیتور ال ای دی جفتشو نگاه کردم اصلا به کیفیت و وضوح عکس این دوربین نمیرسید. تصاویر در شب و نور کمش که اصلا با گوشی قابل مقایسه نیس. اگه قصد خریدشو دارین شک نکنین.

  • سجاد بهجتی سجاد بهجتی

    تجربه استفاده حدودا ۲ ماه از دوربین: قبل از خرید دوربین فیلم‌های زیادی در اینترنت درباره کیفیت عکاسی و فیلمبرداری این مدل دیده‌ بودم، در این مدت عکاسی مطابق انتظارم و فیلمبرداری کمی فراتر از انتظارم بود. اندازه دوربین به حدی نیست که برای حمل در جیب شلوار قرار گیرد، اما برای حمل در جیب کاپشن یا دست اندازه مناسبی دارد. برای استفاده از دوربین فیلم‌های زیادی در اینترنت پیدا می‌کنید و قبل از اینکه تصمیم نهایی بگیرید هم می‌توانید فیلم‌های مختلفی از مقایسه کیفیت عکس و فیلم آن با دوربین‌های حرفه‌ای در یوتیوب ببینید.

  • سهیلا نصراله پور سهیلا نصراله پور

    در حال حاضر بهترین دوربین کامپکت دنیا من خیلی راضیم ازش ۴سال پیش خریدمش ولی بازم حرف اول رو تو دوربین کامکت میزنه

  • rahim taherian rahim taherian

    دوربین کاملیه من ازش راضیم.

محصولات مشابه