بررسی گوشی موبایل نوکیا مدل X20 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل نوکیا مدل X20 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.6 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: IPS
  • نسخه سیستم عامل: Android 11
  • رزولوشن دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 4470 میلی‌آمپر ساعت

Nokia X20 5G افزودنی جدید به سری گوشی‌های هوشمند نوکیا است که قول ارائه اتصال 5G مقرون به صرفه و دوام طولانی مدت را می‌دهد. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی، راه‌اندازی دوربین چهارگانه و باتری 4470 میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند تا دو روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. در این بررسی، ویژگی‌ها و عملکرد Nokia X20 5G را عمیق‌تر می‌کنیم و مشخص می‌کنیم که آیا ارزش بررسی دارد یا خیر.

طراحی و صفحه نمایش

Nokia X20 5G دارای طراحی شیک و مینیمالیستی با روکش مات در پشت است که چسبندگی خوبی را فراهم می‌کند. این دستگاه در دو رنگ آبی نوردیک و خورشید نیمه شب عرضه می‌شود. در قسمت جلویی این گوشی از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 395 PPI است. صفحه نمایش روشن، واضح است و بازتولید رنگ خوبی را ارائه می‌دهد. این تلفن دارای یک سوراخ پانچ در مرکز بالای نمایشگر برای دوربین جلو است.

عملکرد سخت‌افزاری و نرم‌افزار

Nokia X20 5G از پردازنده Qualcomm Snapdragon 480 5G بهره می‌برد که یک چیپست 5G سطح پایه است. این دستگاه دارای 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را تا 512 گیگابایت از طریق درگاه کارت microSD افزایش داد. این گوشی روی اندروید 11 اجرا می‌شود و بخشی از برنامه Android One است، به این معنی که تجربه اندرویدی را با به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم و ارتقای سیستم‌عامل ارائه می‌دهد. این تلفن با برخی از برنامه‌های خاص نوکیا مانند My Phone، Phone Hub و HMD Connect از پیش نصب شده است.

دوربین

Nokia X20 5G دارای تنظیمات دوربین چهارگانه در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین دارای دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی برای سلفی و مکالمات تصویری است. استفاده از برنامه دوربین آسان است و دستگاه حالت‌های مختلف عکسبرداری مانند حالت شب، حالت حرفه‌ای و حالت پانوراما را ارائه می‌دهد. عملکرد دوربین مناسب است، با جزئیات و دقت رنگ خوب در شرایط نور روز. با این حال، عکاسی در نور کم مناسب گوشی نیست.

باتری و اتصالات

Nokia X20 5G دارای باتری 4470 میلی آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌تواند تا دو روز دوام بیاورد. این دستگاه از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند در 36 دقیقه گوشی را از 0 تا 50 درصد شارژ کند. این گوشی همچنین از شارژ معکوس 5 واتی پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید از گوشی برای شارژ دستگاه‌های دیگر استفاده کنید. این گوشی دارای پورت USB Type-C برای شارژ و انتقال اطلاعات است. از نظر اتصال، Nokia X20 5G پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، بلوتوث 5.0، NFC و اتصال 5G را ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

Nokia X20 5G یک گوشی هوشمند میان رده مناسب است که قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای اتصال 5G، نمایشگر بزرگ، باتری بادوام و تنظیمات مناسب دوربین است. این گوشی همچنین بخشی از برنامه Android One است، به این معنی که می‌توانید منتظر به‌روزرسانی‌های امنیتی منظم و ارتقای سیستم‌عامل باشید.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل نوکیا مدل X20 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 9.1×79.9×168.9
توضیحات کارت حافظه جانبی شیار مشترک با سیم‌کارت
وزن 220 گرم
فناوری صفحه‌نمایش IPS
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.67 اینچ
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت
رزولوشن 1080×2400
تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 79.8
ویژگی‌های کلیدی صفحه‌نمایش با حداکثر روشنایی 450 نیت (شمع در متر مربع)
زمان معرفی 8 اپریل 2021
نسبت تصویر 20:9
محافظت Corning Gorilla Glass 5
مدل X20 5G
سایر قابلیت‌ها دوربین‌ اصلی مناسب دوربین‌های متنوع دوربین سلفی قدرتمند
تراشه Qualcomm Snapdragon 480 5G Chipset
پردازنده‌ی مرکزی 2x Kryo 460 + 6x Kryo 460
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 1.8 - 2.0 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 GPU
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM هشت گیگابایت
شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 20, 28, 66, 38, 39, 40, 41
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
شبکه 5G 1, 2, 3, 5, 7, 28, 38, 41, 66, 78 SA/NSA/Sub6
فناوری‌های ارتباطی NFC
رادیو FM radio
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct
بلوتوث A2DP, LE, aptX HD
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.0
دوربین‌های پشت گوشی 4 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 64 مگاپیکسل
فناوری فوکوس PDAF
فلش LED
قابلیت‌های دوربین چهار دوربین در قسمت پشتی | دوربین‌های 64+5+2+2 مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (wide) با رزولوشن 64 مگاپیکسل - حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن 5 مگاپیکسل - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل - حسگر چهارم از نوع سنجش عمق (depth) با رزولوشن 2 مگاپیکسل عکاسی HDR و panorama
فیلمبرداری رزولوشن 1080×1920 پیکسل با سرعت 30/60 فریم در ثانیه (1080p@30/60fps)
دوربین سلفی یک حسگر در قاب جلو با رزولوشن 32 مگاپیکسل از نوع عریض (wide) فیلمبرداری: رزولوشن 1080×1920 پیکسل و سرعت 30 فریم در ثانیه (1080p@30fps)
خروجی صدا جک 3.5 میلی‌متری صدا
دسته ‌بندی ‌میان‌رده
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 11
حس‌گرها شتاب‌سنج (Accelerometer)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 4470 میلی‌آمپر‌ساعت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 18 وات
اقلام همراه دفترچه‌ راهنما
سایر توضیحات اقلام همراه کابل USB-C فاقد آداپتور شارژر
کارت حافظه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

قیمت خرید گوشی موبایل نوکیا مدل X20 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

سهولت استفاده

۳

امکانات و قابلیت ها

۳

طراحی و ظاهر

۳

نوآوری

۳

ارزش خرید به نسبت قیمت

۳

کیفیت ساخت

۳
  • کاربر کاربر

    با تشکر از که این گوشی رو موجود کرده باید با نوکیا کار کنی که خاص بودن این برند رو متوجه بشی به معنای واقعی کیفیت گوشی نوکیا معرکس فقط خواهش من از اینه که مدل های جدیدتر هم موجود کنه مثل x30 یا g60

  • کاربر کاربر

    پردازنده 480 پلاس قویه نمیدونم چجوری بعضی از دوستان میگن ضعیفه ؟!من موتورولا G51 5g باهمین پردازنده دارم که فوق العاده عمل میکنه!یک نوکیا 7 پلاس حدود پنج ساله دارم که به جز تعویض سوکت شارژش هیچ مشکلی نداشته و هنوز مثل روز اولش کار میکنه!به عدد باطری توجه نکنید مهم مدیریت نیروی باطری گوشیه که در نوکیا و مخصوصا آنر بهترینه! بعداز چندسال که فقط گوشی های اقتصادی نوکیا وارد میشد بالاخره یک میان رده خوب هم ازش اومد! تنها ایراد این گوشی قیمت نسبتا بالای اونه که با درنظر گرفتن نداشتن شارژر خریدش زیاد منطقی نیست

  • علیرضا ناصریان علیرضا ناصریان

    سلام دوستان من دوروز هست که این گوشی روخریدم شارژر ۱۸ واتی فست شارژ و یه قاب سیلیکونی عالی با امکان بروز رسانی اندروید ۱۳ داره

  • کاربر کاربر

    با اینکه نوکیا برند مورد علاقم در گوشی بود.اما این گوشی الان دیگه ارزش خرید نداره به جز ۸ گیگ رم تمام مشخصات این گوشی از نظر پردازنده مشابه Moto g51 5G بود که خودمم از دیجی خریداریش کردم که با توجه به قیمتش عملکرد رو به بالایی داره.

  • ماهان جلائی ماهان جلائی

    دم دیجی گرم که سری x نوکیا رو موجود کرد.خیلی خییلی زیباست با مشخصات خوبی هم داره ولی تراکم پیکسلی نمایشگرش شاید یکم کم باشه.اندروید 11 ش اذیت میکنه یکم ولی این گوشی زیاد جدیدی نیست و چند ماهی هست معرفی شده.نوکیا رو افراد خاص میگیرن وگرنه تو این بازه قیمتی شیائومی و سامسونگ ریخته تو بازار.انتخاب خیلی خوبیه.

  • سید ابوالفضل  سادات مزنگی سید ابوالفضل سادات مزنگی

    چقد منتظر این گوشی بودم بلاخره موجود شد سری های جدیدترش هم بیار

  • کاربر کاربر

    بلخره موجود شد در بازار کشور یک گوشی فوق العاده با کیفیت و تضمینی با سه سال اپدیت اندروید مهمتر از همه اینا مطمعن هستی که یه هفت هشت سالی نیازی به گوشی نداری شاید هم بیشتر نوکیا تضمینی مثل برند های چینی نیست

  • کاربر کاربر

    نگرفتم ولی امیدوارم موجود بشه

  • کاربر کاربر

    بلاخره گوشی های نوکیا سریx را عرضه کرد.این گوشی دارای نکات مثبت و ضعف های هست.نکات مثبت آن دوربین های قوی اصلی آن و همچنین سلفی آن میباشد.صفحه نمایش با وضوح بالا دارد.ودارای استحکام وکیفیت ساخت بالایی هست‌.اما نقاط ضعف آن پردازنده معمولی ۴۸۰ کواکلوم اسنپدراگون آن هست.که شرکت نوکیا میتوانست از پردازنده های قوی کواکلوم اسنپ دراگون سری ۶۰۰ و ۷۰۰ بهره می جست .و نکته ضعف بعدی آن باطری ۴۴۷۰ میباشد که میتوانست باطری قوی تری حداقل ۵۰۰۰ میلی آمپر روی آن نصب میشود.درکل این گوشی میان رده خوبی هست برای کارهای روزانه با حافظه و رم ۸ که اگر نکات ضعف اش را کنار بگذاریم ارزش خرید خوبی دارد.البته امیدوارم سری ها قوی xنوکیا مثل x30 و x60 را هم که داری پردازنده و باطری های قوی تر و حافظه بالاتری هست را موجود کند که مناسب بازی های سنگین هم هست

  • کاربر کاربر

    عملکرد ضعیف نسبت به سایر رقبای هم قیما

  • مهیار فقیرنواز زیردهی مهیار فقیرنواز زیردهی

    عالیه ، در ضمن شارژر هم داره

  • کاربر کاربر

    سلام.من خودم از اول با نوکیا کار کردم گوشیمو فروختم میخواستم این مدل بگیرم و نبودن این مدل تو بازار از رو مجبوری رفتم شیائومی نوت 11پرو خریدم که به نوکیا نمی‌رسه چون داشت قیمت گوشی ها بالا می‌رفت مجبور به خریدش.شدم.ولی تکه تو بازار می‌بود اولویت اولم تو گوشی با اینکه قدیمی شده بود یک سال شایدم بیشتر از زمان معرفیش گذشته .صد درصد نوکیا بود.ولی هیچ وقت هم به حرف فروشنده ها نمیکنم که میگن نوکیا بدرد نمیخوره نگیر خوب نیست .چون همش چرته.فقط می‌خوان برند نوکیا رو خراب کنن از رو تعصب نمیگم.چون کار کردم بیشتر مدلاشو خریدم راضی هم بودم.ولی یک کم کسری هایی داره.ولی تینا همش مشخصات رو کاغذه شایدم خوب باشه.

  • اسماعیل آزادمی مقدم اسماعیل آزادمی مقدم

    با این پردازنده به فکر بازی کردن نباشین . قیمت با این مشخصات بسیار بالاست . دوربین کیفیت 4K نداره .

  • مهدی پرویشی مهدی پرویشی

    من امروز گوشی رسید دستم عالیه نوکیا سنگ تموم گذاشته واقعا خیلی خوش ساخت وزیبا

  • رضا فتاحی رضا فتاحی

    گوشی خوش ساخته، کاملا مشخصه پردازنده خوبه برای کارای روزانه‌ دوربین کیفیت عکس عالی، فیلم برداری خوب

  • پدرام خالقی پدرام خالقی

    نمیدونم مشکل نظرم چیه تایید نمیکنه ، دیدم هرکس راجع به گوشی چیزایی میگه ، اومدم که براتون روشن کنم این مورد رو ! درسته نسبت به قیمت توی اکثر جاها کم کاری شده و توی این رنج گوشی های خیلی بهتری هست اما مواردی رو داره که بقیه گوشیا ندارن ! این یعنی ارزش خرید ! حالا چی هستن ؟ یک: توی سخت افزار که اومدن ایراد گرفتن باید بگم که بنچمارک اسنپدراگون 480 ،5g چیزی حدود 334 هزار هستش که با رم هشت گیگ یه انتخاب بسیار خوبیه( عالی نیست) و در حد دایمنستی 810 هستش که در پوکو m4 pro 5g استفاده شده که حتی برای بازی کالاف با فریم ریت high و گرافیک مدیوم بدون ذره ای داغ کردن و لگ مناسبه ، مگر اینکه گیمر حرفه ای باشید که خب باید گوشی با قیمت بالاتر تهیه کنید و این طبیعی و مشخصه برادر ! ولی در حالت عادی تمام گیم ها رو پاسخ میده دو : اسم دوربین زایس میاد ، باید به احترامش خم شد ! این دوربین رو من توی نوکیا N82 دکمه ای داشتم نه سال پیش ! دوربین نه سال پیش نوکیا زایس بود توی گوشی دکمه ای و از کلی گوشی الان بهتر بود ! الان که دیگه حرفی نیست حتی گاها اگر نرم افزار نوکیا خوب بود ، از ایفون هم قوی تر میشد ، دوربین سلفی هم که بماند ، ۳۲ مگاپیکسل و روی کاغذ که فوق العاده هستش سه : کیفیت صفحه نمایش معمولیه و از اونجایی که اکثر نوکیا ها توی کیفیت صفحه نمایششون افتصاحه ، این مدل عالیه و کولاک کرده چهار : طراحی بسیار بسیار خوشدستی داره در کل اگر دنیال گوشی خاص هستید ، یوتیوبرید و ضبط ویدیو و دوربیننن و کیفیت صدا بشدت مهمه ، اگر میخواید در کنار تولید محتوا بازی کنید بدون مشکل ،اگر برای کارای روزانه و حتی فراتر از روزانه میخواید بنظرم مناسبه من، ده ها بار گوشی عوض کردم ، و سری ایکس نوکیا رو دیدم از نزدیک و نجربشو داشتم و بدون تعصب میگم ، موفق باشید

  • پدرام خالقی پدرام خالقی

    نمیدونم مشکل نظرم چیه تایید نمیکنه ، دیدم هرکس راجع به گوشی چیزایی میگه ، اومدم که براتون روشن کنم این مورد رو ! درسته نسبت به قیمت توی اکثر جاها کم کاری شده و توی این رنج گوشی های خیلی بهتری هست اما مواردی رو داره که بقیه گوشیا ندارن ! این یعنی ارزش خرید ! حالا چی هستن ؟ یک: توی سخت افزار که اومدن ایراد گرفتن باید بگم که بنچمارک اسنپدراگون 480 ،5g چیزی حدود 334 هزار هستش که با رم هشت گیگ یه انتخاب بسیار خوبیه( عالی نیست) و در حد دایمنستی 810 هستش که در پوکو m4 pro 5g استفاده شده که حتی برای بازی کالاف با فریم ریت high و گرافیک مدیوم بدون ذره ای داغ کردن و لگ مناسبه ، مگر اینکه گیمر حرفه ای باشید که خب باید گوشی با قیمت بالاتر تهیه کنید و این طبیعی و مشخصه برادر ! ولی در حالت عادی تمام گیم ها رو پاسخ میده دو : اسم دوربین زایس میاد ، باید به احترامش خم شد ! این دوربین رو من توی نوکیا N82 دکمه ای داشتم نه سال پیش ! دوربین نه سال پیش نوکیا زایس بود توی گوشی دکمه ای و از کلی گوشی الان بهتر بود ! الان که دیگه حرفی نیست حتی گاها اگر نرم افزار نوکیا خوب بود ، از ایفون هم قوی تر میشد ، دوربین سلفی هم که بماند ، ۳۲ مگاپیکسل و روی کاغذ که فوق العاده هستش سه : کیفیت صفحه نمایش معمولیه و از اونجایی که اکثر نوکیا ها توی کیفیت صفحه نمایششون افتصاحه ، این مدل عالیه و کولاک کرده چهار : طراحی بسیار بسیار خوشدستی داره در کل اگر دنیال گوشی خاص هستید ، یوتیوبرید و ضبط ویدیو و دوربیننن و کیفیت صدا بشدت مهمه ، اگر میخواید در کنار تولید محتوا بازی کنید بدون مشکل ،اگر برای کارای روزانه و حتی فراتر از روزانه میخواید بنظرم مناسبه من، ده ها بار گوشی عوض کردم ، و سری ایکس نوکیا رو دیدم از نزدیک و نجربشو داشتم و بدون تعصب میگم ، موفق باشید

  • رضا بقائی مقدم رضا بقائی مقدم

    به نظرم ارزش خرید نداره - طراحی قدیمی هست - پردازنده استفاده شده نسبت به برند های دیگه توی قیمت های کمتر خیلی قدیمی و ضعیف تر هست.

  • سید حسام جعفری سید حسام جعفری

    بهترین برند

  • کاربر کاربر

    من نوکیا 7.2 دارم گوشی خوبیه ولی منتظر نوکیا 8.3 هستم ببینم وارد میشه، نوکیا ایکس 20 برای کارهای سنگین مناسب نیست و نوکیا 8.3 گزینه بهتری است برای اونایی که میانرده خوب میخوان که پردازنده و دوربین براشون مهمه

  • کاربر کاربر

    لطفا nokia g60 رو هم موجود کنید

  • کاربر کاربر

    من چند روزی هست که این گوشی رو با رنگ آبی از دی جی کالا خریدم. به جز باتریش که نسبت به مشخصاتش کمی پایینتر نشون میده، هیچ نکته منفی ندیدم. در این رنج قیمت بسیار عالی و با کیفیت هست. خریدش رو پیشنهاد میدم.

  • حسین خُمیدهء حسین خُمیدهء

    نوکیا (اچ ام دی گلوبال) شرکت خوبیه، گوشی های خوبی هم میزنه استفاده از پردازنده های اسنپدراگون و لنز زایس و نسخه خالص اندروید (اندروید وان) و طراحی خاص پشتش هم جزو ویژگی های مهمش هست. ولی اگه بشه ایراد گرفت از کیفیت صفحه نمایش و ظرفیت باتری هم که بگذریم از عرضه دیرهنگام این محصول در کشور نمیتونیم بگذریم!

  • کاربر کاربر

    اندروید گوشی 12 هست همراه پک شارژر موجوده تو توضیحات اشتباه نوشته شده

  • کاربر کاربر

    لطفا مدل های جدیدتر و رده بالاتر نوکیا رو هم موجود کنید.

  • کاربر کاربر

    کاملا پیشنهاد میشه بخرید چنتا نکته اولا اسنپدراکپن ۴۸۰ از ۶۸۰ بویتر هست و بعضیا بدون علم و ففط با مقایسه یه عدد میگن ضعیف تره دوما عمر باتریش به شدت مناسبه سوما بعد از انجام اپدیت ۱۳ همه چی بی نظیر و بدون ذره ای هنگ و لگ انجام میشه چارما اندروید ۱۴ هم براش میاد که نکته مثبتیه خلاصه تردید نکنید در این قیمت من برای خودم و دوستام خریداری کردم

  • فرزاد کاوسی خسرقی فرزاد کاوسی خسرقی

    من دو هفته هست دارم استفاده میکنم ازش راضیم،گوشی خوبیه.اگه قصد خرید دارید زود بخرید چون امکان اینکه گرون بشه هست،از هم بابت ارسال سریع و بسته بندی خوب سپاس گذارم .

  • کیوان علیزاده کیوان علیزاده

    از سامسونگ هم قیمت خودش خیلی بالاتره

  • امید مرادی فر امید مرادی فر

    اگه میشه عوض مدل های ضعیف مدل های بهتر نوکیا رو موجود کنید مثل X30 , G60 , G50 , 8.3 , RX20

  • آرش اسکندری نیا آرش اسکندری نیا

    بعد از تردید بسیار این گوشی رو خریدم و الان ۱۰ روزی هست که دارم استفاده میکنم. خیلی شک داشتم که گوشی فِیک باشه یا اقلام داخل جعبه تقلبی باشن؛ بعد از خرید گوشی و قبل از اینکه پلمپش رو باز کنم، سریال و مشخصات روی جعبه رو برای پشتیبانی نوکیا فرستادم، جواب دادن طبق اطلاعاتی که بهمون دادید گوشی اصلیه، حتی پرسیدم این مدل گوشی با اندروید ۱۲ هم موجود هست؟ جواب دادن بله، چه اندروید ۱۱ باشه چه ۱۲، گوشی اصلی هست، و با توجه به منطقه ممکنه شارژر و اقلام دیگه‌ای هم توی جعبه باشه. شارژر که اصلی بود، هدفونی که براش گذاشتن معمولی و پایین رده‌س، قاب محافظ و محافظ صفحه نمایش داره، گوشی اندروید ۱۲ هست که بلافاصله به ۱۳ آپگرید میشه. برای کسی که با اندروید خالص مشکلی نداشته باشه و برای کارهای روزمره شامل وبگردی، کار با اسناد آفیس، شبکه‌های اجتماعی و... این گوشی رو بخواد بسیار سریع و روان هست. گوشی قبلی من نوکیا ۷ پلاس بود که بخاطر همین اندروید خالص بودن خریده بودمش و با این محیط کاربری بسیار راحتم، به همین خاطر دوباره میخواستم نوکیا بگیرم. اهل بازی کردن نیستم پس حتی بصورت آزمایشی هم چیزی نصب نکردم. اینترنت ایرانسل توی بیشتر مناطق 5G هست و سرعتش خوبه. صفحه نمایش زیر نور آفتاب درخشندگی بالایی نداره ولی اذیتتون نمیکنه. مصرف باتری با بهینه کردن برنامه ها و اعلانات گوشی تا ۳۰ الی ۳۵ ساعت جوابگو هست. دوربین در شرایط نوری خوب عملکرد خوب رو به بالا رو داره ولی من انتظارم ازش یه مقدار بیشتر بود. آنتن دهی و کیفیت مکالمه هم که عالی هست. ببخشید طولانی شد ولی امیدوارم کامل بوده باشه که به دوستان خریدار کمکی کرده باشم.

  • کاربر کاربر

    از همه نظر عالی و ارزش خرید خیلی بیشتری نسبت به محصولات سامسونگ داره، چشم رو هم اذیت نمیکنه و کیفیت اسکرین عالی هست. من یک مدل دیگه هم یکسال هست دارم و هیچ مشکلی ندارم. تنها مشکل این هست که لوازم جانبی مثل گلس لنز که لازم داشتم مدام ناموجود هست و بازار هم از لوازم جانبی دیگه اشباع شده و هنوز این گوشی جا نیفتاده که راحت بشه پیدا کرد.

  • کاربر کاربر

    کلا یک روز دستم بود بعد دزد برد اگه دزد رو پیدا کردم ازش میپرسم نظرمو میگم

محصولات مشابه