بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 Pro 2201117PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 Pro 2201117PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.4 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • نسخه سیستم عامل: Android 11
  • رزولوشن دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

POCO M4 Pro یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند در سال 2021 عرضه شد و ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می‌دهد و آن را به انتخابی ایده‌آل برای کاربرانی تبدیل می‌کند که به دنبال دستگاهی مقرون به صرفه هستند. در این بررسی، نگاهی دقیق‌تر به POCO M4 Pro خواهیم انداخت تا ببینیم چه چیزی را ارائه می‌کند.

طراحی و صفحه نمایش

POCO M4 Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. صفحه نمایش روشن، شفاف است و زوایای دید عالی را ارائه می‌دهد که آن را برای پخش ویدیو یا مرور وب عالی می‌کند. طراحی گوشی شیک و شیک است و بدنه آن پلاستیکی و پشتی بافت دار است که چسبندگی خوبی دارد. این دستگاه همچنین وزن سبکی دارد که حمل آن را آسان می‌کند.

کارایی

POCO M4 Pro از پردازنده MediaTek Helio G88 بهره می‌برد که عملکردی روان و سریع ارائه می‌دهد. این دستگاه سریع و پاسخگو است و کار‌های سخت را به راحتی انجام می‌دهد، مانند اجرای چندین برنامه یا اجرای بازی‌های گرافیکی فشرده. این گوشی همچنین دارای 6 گیگابایت رم است که عملکرد روان را حتی در هنگام اجرای همزمان چندین برنامه تضمین می‌کند.

دوربین

POCO M4 Pro دارای یک سیستم دوربین پشتی چهار لنز است که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های دستگاه است و کیفیت تصویر عالی و جزئیات عالی را حتی در شرایط کم نور ارائه می‌دهد. دوربین جلوی گوشی نیز چشمگیر است و یک سنسور 16 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد که سلفی‌ها و تماس‌های ویدیویی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

عمر باتری

POCO M4 Pro دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که عمر باتری عالی را ارائه می‌دهد. این دستگاه می‌تواند به راحتی یک روز یا بیشتر با استفاده متوسط دوام بیاورد و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید باتری را در صورت کم شدن سریع شارژ کنید.

نرم‌افزار

POCO M4 Pro بر روی رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می‌شود که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و بهبود‌ها را نسبت به نسخه‌های قبلی ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین با طیف وسیعی از برنامه‌های از پیش نصب شده، از جمله Mi Music، Mi Browser و Mi Remote عرضه می‌شود.

جمع بندی

به طور کلی، POCO M4 Pro یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. دوربین پیشرفته، عملکرد قدرتمند و عمر باتری عالی آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند دستگاهی مقرون به صرفه داشته باشند که تجربه کاربری عالی را ارائه دهد. در حالی که این دستگاه به اندازه برخی از گوشی‌های هوشمند رده بالا قدرتمند نیست، اما هنوز یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک گوشی هوشمند خوب و بدون ضرر داشته باشند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه هستید، POCO M4 Pro قطعاً ارزش بررسی دارد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 Pro 2201117PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 8.1×73.9×159.9
وزن 179.5 گرم
فناوری صفحه‌نمایش AMOLED
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.43 اینچ
ساختار بدنه قاب پشتی از جنس پلاستیک
ویژگی‌های خاص فبلت
رزولوشن 1080×2400
تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 84.5
ویژگی‌های کلیدی دوربین قدرتمند پردازنده مناسب رابط کاربری MIUI 13 برای POCO شارژر قدرتمند باتری مناسب
زمان معرفی 25 فوریه 2022
نسبت تصویر 20:9
محافظت Corning Gorilla Glass 3
مدل POCO M4 Pro 2201117PG
شناسه کالا
سایر قابلیت‌ها نرخ بروزرسانی 90 هرتز حداکثر روشنایی 1000 نیت (شمع در متر مربع)
تراشه Mediatek Helio G96 Chipset
پردازنده‌ی مرکزی 2x Cortex-A76 + 6x Cortex-A55
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 2.0 - 2.5 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 GPU
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم‌کارت
حافظه داخلی 256 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM هشت گیگابایت
شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
شبکه 5G ندارد
فناوری‌های ارتباطی Infrared
رادیو FM radio
استاندارد کارت حافظه UFS 2.2
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.0
دوربین‌های پشت گوشی 3 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 64 مگاپیکسل
فناوری فوکوس AutoFocus
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای سه دوربین در پشت گوشی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 64 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر، ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی با سایز 0.7 میکرو‌متر (0.7µm Pixel Size) دارای PDAF دوربین دوم از نوع فوق عریض (ultra wide)، با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 118 درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی با سایز 1.12 میکرو‌متر (1.12µm Pixel Size) و سایز سنسور 1/4 اینچ (Sensor Size 1/4 Inch) دوربین سوم از نوع ماکرو (macro)، با رزولوشن 2 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی دارای یک دوربین در جلو گوشی | دوربین با رزولوشن 16 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
بلندگو استریو
خروجی صدا جک 3.5 میلی‌متری صدا
توضیحات تکمیلی صدا 24-bit/192kHz audio
دسته ‌بندی ‌میان‌رده
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 11
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت شارژر 33 وات با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع توانایی شارژ 0-100 درصد، در مدت زمان 58 دقیقه
میزان شارژ مکالمه 38 ساعت و 38 دقیقه
اقلام همراه تبدیل USB Type-C به USB
کارت حافظه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
امکانات موبایل شیار مجزا برای کارت حافظه

قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M4 Pro 2201117PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

امکانات و قابلیت ها

۴.۶

طراحی و ظاهر

۴.۶

سهولت استفاده

۴.۶

نوآوری

۴.۶

کیفیت ساخت

۴.۶

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۶
  • کاربر کاربر

    بیشتر تهیه کنید و قیمتش مناسب تر کنید

  • بهاره متقی بهاره متقی

    ۳ روزه ک دارمش .... والا ... جاهایی ک من با گوشیهای قبلی تو خونمون سیگنال نت نداشتم ، با این دارم و پر سرعتتتتتت .. باطریش ک نگم ، عالیییی .... دیگه رم ۸ و مموریش ک توپپ .....بسیار سبک و خوش دستم هس .... مرسی شیاعومی .. مرسی دیجی کالا

  • ابوذر ذوالفقاری یخدانی ابوذر ذوالفقاری یخدانی

    به درود فراوان چند روز پیشتر گوشی به دستم رسید اول از همه سپاس فراوان بابت شرکت خوب و بسته بندی مناسب و تحویل ب موقع و همچنین مامور پستی خب بعد از چند ماه تحقیق و بررسی و گوشی های مختلف این گوشی رو از هر لحاظ مناسب دیدم تو این رنج قیمت واقعا مقرون به صرفه هست برای خریدش شک نکنید خودم قبلش سونی داشتم قبلترش اچ تی سی داشتم تو این 3 روزی که دستم هست هیچ نقصی ندیدم

  • علی مومنی علی مومنی

    سلام این گوشی رو با کلی تحقیق گرفتم و واقعا راضی ام من کلا کارم با گوشی هستش و خیلی خوب شارژ نگه میداره و سریع هم پر میشه شارژش یه سریا گفته بودن دوربینش خوب نیست ولی دوربینش هم عالیه و عکس های خیلی خوبی میگیری خیلی خوش دسته و با حافظه 256/8 چنین چیزی با این قیمت و مشخصات گیرتون نمیاد و تو خریدش شک نکنید

  • علی ملک پور علی ملک پور

    عالی.کوشی اقتصادی رو به بالاس.شیک و خوش دسته

  • نیما زرین پارسا نیما زرین پارسا

    من ۵ سال از سامسونگ نوت ۸ استفاده کردم و با کراهت سراغ این گوشی رفتم. اما الان ۲ روزه میگذره و فوق العاده راضی ام. من عاشق گوشی با طراحی خاص هستم و این مدل ناامیدتون نمی کنه. باطریش فوق العاده است. ۵ هزار میلی آمپر که زیر یک ساعت شارژ کامل میشه. کیفیت دوربینهای خوبه ولی به پای پرچم دارا نمیشه. کیفیت عکسش به پای نوت ۸ نمی‌رسه که بالاخره طبیعیه. الان یک گوشی نوت سامسونگ حدود ۳۰ میلیون قیمت داره پس با توجه به این قیمت٫کیفیت دوربین بالا هم هست. توی اجرای بازی‌ها من هیچ مشکلی ندیدم. آنتن دهیش داخل خونه تکونی از گوشی های سامسونگ نوت۸ و A7 بالاتره. در نهایت تنها نقطه ضعفش نداشتن تنظیمات ذخیره پسوردهاست که در سامسونگ خیلی بدرد بخور بود. امیدوارم در آپدیت های بعدی ارایه بشه.

  • حسین کریمی حسین کریمی

    سلام من یه پوکو m4 با حافظه 256 سفارش دادم الان با حافظه 128 تحویل گرفتم امکان تعویض گوشی هست

  • مصیب شریف کاظمی مصیب شریف کاظمی

    خلاصه بگم شارژر و باطری عالی آنتن که بستگی به محل زندگی شما داره برای من به ۹ مِگ میرسه که خوبه قابش خوبه لبه ها رو خوب پوشش میده صفحه هم یه محافظ معمولی داره من دوتا سفارش دادم که رنگ زردشت خیلی خوشگله پشت گوشی داغ نمی کنه چه تو شارژ چه تو بازی شاید یه فرقی بین این با گوشی ۱۳ تومنی باشه ولی این خیلی خوبه تونستم کمکی کنم?

  • امید فکری امید فکری

    همه چیز گوشی خوب هست ، فقط نقاط ضعفش: ۱_5G ندارد و بیشتر اوقات 4G هست و بعضی اوقات 4/5 هم میشه ، به منطقه ای که هستید و سرعت اینترنت در لحظه ،در جایی که هستید بستگی دارد. مشکل پرش آنتن و مشکل اتصال به وای فای هم ندارد.۲_خیلی کم ،البته یک جورایی نامحسوس، باتری زود خالی می کنه ،گوشی قبلی من که poco x3 gt بود بهتر شارژ نگه می داشت که شاید به خاطر روشنایی بیشتر صفحه این گوشی و AMOLED بودنش هست ،که کیفیت تصویر و روشنایی اش از poco x3 gt خیلی بهتر هست. ۳_سرعت شارژ گوشی باز نسبت به poco x3 gt، که از صفر تا صد فاصله بین ۴۰ تا ۵۰ دقیقه شارژ میشد، ولی این مدل از صفر تا صد یک ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید تا شارژ شد .صدای اسپیکر مکالمه هم مثل یک سری از مدل های پوکو پخش می شود و بقیه هم صدای مکالمه رو تقریبا می شنوند، دیگه مشکل خاصی ندیدم و کلا گوشی خوبی هست و یکی از نکات مثبت این مدل این هست که دو سیم کارت و اسلات کارت حافظه هم جداست.

  • بهنام جاوید بهنام جاوید

    این گوشی تو تموم شد مجبور شدم از یه جای دیگه بخرم،کسانی که دو دل هستن شک رو بذارین کنار و بخرین ،حافظه ۲۵۶ گیگ تا چند سال پر نمیشه ،و رم ۸ گیگ و دوربین ۶۴ مگا پیکسل رو از هر برندی بخواین بخرین با این قیمت نمیتونین بخرین عکسهای فوق‌العاده ای داره،خیلی خوشگل و خوشدست هست،واقعا ایرادی نمیشه روش گذاشت که بگی نقطه ضعفش اینه

  • کاربر کاربر

    عالیه از همه نظر فقط شارژ زود تموم میشه ولی با شارژر 33 واتی ظرف مدت 40 دقیقه شارژ میشه بستگی به مصرفی خودتون داره

  • کاربر کاربر

    خیلی راضیم ازش.خدایی عالیه.زود شارژ میشه و دیر هم خالی میشه.۳روزه دارم ولی مشکلی نداشته.این رو هم بگم که من از نخریدم.ولی گفتم نظربدم شاید کمکی به خرید بقیه کرده باشم.

  • حامد کیانی حامد کیانی

    قیمت نسبت ب سایر فروشگاه های آنلاین خیلی خیلی زیاااااده

  • بهروز رجبی فر بهروز رجبی فر

    این گوشی با توجه به قیمتش گوشی خوبی هست ولیذکر چند نکته برای مشتاقان به خرید گوشی ضروریست. در حال حاضر بنظر من بزرگترین ضعف گوشی زمانی بود که در حین تماس دریافتی متوجه شدم که صدای مکالمه بسیار بلند و در همه اطراف گوشی پخش می شود ، با کم کردن صدا نیز کمی شنیدن دشوارتر می شود ، بنظر می رسد فضای کنار اسپیکر مکالمه عایق بندی خاصی ندارد و کیفیت آن نیز کمی پایین می باشد. نکته بعد که دوربین این موبایلاست البته که دوربین آن 64 مگاپیکسل است اما کیفیت آن اصلا نزدیک به 64 نیز نمی باشد که انتظار این امر نیز با قیمت خرید دوربین می رفت . در انتها باتری گوشی در حال حاضر بسیار خوب است فست شارژ بخوبی عمل می کند، شارژ ا تا 100 حدودا یک ساعت ،سیستم عامل آن خوب است ولی اندروید آن 11 است و نه 12 گوشی تا کنون موردی نداشته غیر از همان مواردی که خدمتتان عرض کردم . در ادامه استفاده در صورتیکه مورد دیگری مساده کردم به دیدگاه خود اضافه می کنم

  • کاربر کاربر

    واقعا تشکر از کاوش تیم که این گوشی رو موجود کرد... یه گوشی تمیز مخصوص کاربرد های روزمره... انشالله لوازم جانبیش هم بیاد و با یک قیمت خوب موجود شه

  • رضا جواهری قادیکلائی رضا جواهری قادیکلائی

    خیلی گوشی خوبیه و دوست داشتنیه ، و من بیشتر سامسونگ رو میپسندم ولی تو رده قیمت های زیر ده تومن واقعا شیائومی ها بهتر هستن . این گوشی از همه لحاظ عالیه و فقط مشکل من با رابط کاربری این گوشی هست که اولا باگ زیاد داره که یه نمونه از اون باگ ها اینه که خود به خود حالت مزاحم نشوید رو فعال میکنه و هر چند بار هم که قطعش کنی دوباره خودش وصل میکنه احتمالا تو آپدیت های بعدی درست بشه ولی به هر حال این مشکلات رو داره و دوم این که صفحه هوم فقط حالت سکرول داره و کلاسیک نداره که یکم رو مخه این که بخوای برنامه هاتو پیدا کنی باید اون همه به سمت بالا بکشی و دونه دونه دنبالشون بگردی البته که میشه روی صفحه اصلی هم بچینی ولی خوب در کل برنامه ها تو اپ دراور هست و از این خوشم نمیاد ! اما از این جزئیات بگذریم واقعا گوشی عالیه ، و نکته بعدی اینه که تو بازی لگ نداره ولی کمبود فریمریت و اف پی اس داره که در حالت عادی نشون نمیده ولی وقتی مقایسه میکنی با گوشی های قوی تر کاملا متوجه ضعف این گوشی میشین و اون لذت بازی رو کامل نداره و به نظر من برای بازی خوب نیست لااقل برای کالاف که نظر من اینه

  • محسن فرجی اویلی محسن فرجی اویلی

    قیمت گوشی 13 اذر 6،700 و 28 اذر 7،900

  • علی سعادتی علی سعادتی

    با دقت بخونید گارانتیش مهمه گوشی بسیار عالی ای هستش بدون لگ حتی در بازی های سنگین هم زمان بازی کال آف و و برنامه تدوین باهاش کار کردم هیچ تاخیر و لگی نداشت ۲ماه پیش یکی گرفتم از و الآنم یکی دیگه سفارش داده بودم برای خانمم ولی دومی گارانتی داتیس همراه سپاهان بود که بعد از استعلام گرفتن مشخص شد گارانتیش بیخودیه و شرکتش تو اصفهانی یعنی اگه گوشی خراب بشه باید بدی بره اصفهان و برگرده و تا همین الان که زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست یه سایت هم زدن که اصلا هیچ محتوی نداره بخاطر همین منم باز نکرده مرجوع کردم

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی شیائومی
لیست قیمت
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت- گلوبال 3,649,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 11,200,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت 7,480,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 5,700,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت 7,399,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت 10,890,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 13T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 21,050,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 6,899,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 12 2201123G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 23,500,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 13 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال 38,500,000 تومان
قیمت گوشی شیائومی

محصولات مشابه