بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال

  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.6 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: IPS
  • نسخه سیستم عامل: Android 11
  • رزولوشن دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

POCO M4 Pro 5G یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه است که اتصال 5G را ارائه می‌کند و آن را به انتخابی ایده‌آل برای کاربرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند سرعت دانلود و استریم سریع و بدون ضرر را داشته باشند. این گوشی هوشمند در سال 2021 عرضه شد و دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیر است. در این بررسی، نگاهی دقیق‌تر به POCO M4 Pro 5G خواهیم داشت تا ببینیم چه چیزی برای ارائه دارد.

طراحی و صفحه نمایش

POCO M4 Pro 5G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. صفحه نمایش روشن، شفاف است و زوایای دید عالی را ارائه می‌دهد که آن را برای پخش ویدیو یا مرور وب عالی می‌کند. طراحی گوشی شیک و شیک است و بدنه آن پلاستیکی و پشتی بافت دار است که چسبندگی خوبی دارد. این دستگاه همچنین وزن سبکی دارد که حمل آن را آسان می‌کند.

کارایی

POCO M4 Pro 5G از پردازنده MediaTek Dimensity 700 5G بهره می‌برد که عملکردی روان و سریع ارائه می‌دهد. این دستگاه سریع و پاسخگو است و کار‌های سخت را به راحتی انجام می‌دهد، مانند اجرای چندین برنامه یا اجرای بازی‌های گرافیکی فشرده. این گوشی همچنین دارای 4 یا 6 گیگابایت رم است که عملکرد روان آن را حتی در هنگام اجرای چندین برنامه به طور همزمان تضمین می‌کند.

دوربین

POCO M4 Pro 5G دارای سیستم دوربین پشتی چهار لنز است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های دستگاه است و کیفیت تصویر عالی و جزئیات عالی را حتی در شرایط کم نور ارائه می‌دهد. دوربین جلوی گوشی نیز چشمگیر است و یک سنسور 8 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد که سلفی‌ها و تماس‌های ویدیویی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

عمر باتری

POCO M4 Pro 5G دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است که عمر باتری عالی را ارائه می‌دهد. این دستگاه می‌تواند به راحتی یک روز یا بیشتر با استفاده متوسط دوام بیاورد و از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید باتری را در صورت کم شدن سریع شارژ کنید.

عملکرد اتصال 5G

POCO M4 Pro 5G یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند 5G موجود در بازار است. با اتصال 5G، این دستگاه سرعت دانلود و استریم بسیار سریعی را ارائه می‌دهد و برای کاربرانی که می‌خواهند ویدیو‌های با کیفیت بالا را پخش کنند یا بازی‌های آنلاین را بدون تاخیر انجام دهند، عالی است.

نرم‌افزار

POCO M4 Pro 5G بر روی MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می‌شود که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و بهبود‌ها را نسبت به نسخه‌های قبلی ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین با طیف وسیعی از برنامه‌های از پیش نصب شده، از جمله Mi Music، Mi Browser و Mi Remote عرضه می‌شود.

جمع بندی

به طور کلی، POCO M4 Pro 5G یک گوشی هوشمند اقتصادی عالی است که طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیر از جمله اتصال 5G را ارائه می‌دهد. دوربین پیشرفته، عملکرد قدرتمند و عمر باتری عالی آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند دستگاهی مقرون به صرفه داشته باشند که تجربه کاربری عالی را ارائه دهد. در حالی که این دستگاه به اندازه برخی از گوشی‌های هوشمند رده بالا قدرتمند نیست، اما هنوز هم برای کسانی که می‌خواهند گوشی هوشمند خوبی با اتصال 5G داشته باشند، انتخابی عالی است. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه با اتصال 5G هستید، POCO M4 Pro 5G قطعاً ارزش بررسی دارد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 8.8×75.8×163.6
وزن 195 گرم
فناوری صفحه‌نمایش IPS
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.6 اینچ
ساختار بدنه قاب جلویی از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس پلاستیک
ویژگی‌های خاص دارای بدنه مقاوم
رزولوشن 1080×2400
تراکم پیکسلی 399 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 84.8
زمان معرفی 9 نوامبر 2021
نسبت تصویر 20:9
محافظت Corning Gorilla Glass 3
مدل Poco M4 Pro 5G
شناسه کالا
تراشه MediaTek Dimensity 810 5G Chipset
پردازنده‌ی مرکزی 2x Cortex-A76 & 6x Cortex-A55
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 2.4 - 2.0 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2 GPU
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم‌کارت
حافظه داخلی 64 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM چهار گیگابایت
شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 28, 32, 38, 40, 41, 66
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
شبکه 5G 1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA
فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi
استاندارد کارت حافظه UFS 2.2
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.1
دوربین‌های پشت گوشی 2 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس AutoFocus
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای دو دوربین در پشت گوشی | دوربین 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 50 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر و دارای PDAF دوربین دوم از نوع فوق عریض (ultra wide)، با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 119 درجه قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS)
دوربین سلفی دارای یک دوربین در جلو گوشی | دوربین با رزولوشن 16 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 11
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت شارژر 33 وات با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع توانایی شارژ 0-100 درصد، در مدت زمان 59 دقیقه
کارت حافظه microSD

قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

طراحی و ظاهر

۴.۵

امکانات و قابلیت ها

۴.۵

سهولت استفاده

۴.۵

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۵

نوآوری

۴.۵

کیفیت ساخت

۴.۵
  • کاربر کاربر

    درهر صورت عالیه خیلی خوشم اومد ازش

  • کاربر کاربر

    باتوجه به قیمت واقعا مناسبه و توقعاتمو براورده کرده همه برنامه هایی که لازمه رو ساپورت میکنه و آپشنای خیلی زیاد و کاربردی ای داره، دوربین خیلی خوبی داره من توقع عکاسی حرفه ای ندارم و بنظرم کیفیت عالی ای داره شیک و خوش دسته و من وزنشو با m2 مقایسه کردم خیلی سبکتره اما درکل مدلای این رده یکم سنگینی داره

  • کاربر کاربر

    دوستان عاللییییععه واقعا هر چی ازش بگم کم گفتم پشیمونن نمیشید حتما بخرید تو این رنج قیمت بهتریننههه

  • حسین آئین پرست حسین آئین پرست

    *** معرفی راهکار کاربردی *** با سلام خدمت دوستان عزیز من این گوشی رو تازه گرفتم و خیلی هم ازش راضی هستم و نظر اصلی و مفصل خودم رو توی این بخش نوشتم. الان یه نکته جالب و کاربردی که خودم انجامش دادم و نتیجه هم گرفتم رو با دوستان میخوام به اشتراک بگذارم. دوستان توجه داشته باشید برخی مدلها هستن که فعلا لوازم جانبی مثل گارد و گلس اونها خیلی کم پیدا میشه حداقل فعلا تو بازار خیلی نمیشه گارد چشم گیری پیدا کرد که گوشی رو خیلی بزرگ و بد دست نکنه.البته این راهکار برای تمامی مدلهای شیا کارایی داره. من خودم گوشی شیائومی یازده تی چندتا گارد گرفتم و خیلی ضمخت و بد ترکیب شده گوشیم و به ذهنم رسید گارد فابریک توی جعبه رو بیارم و ادامه ماجرا... منظورم اینه که گوشی های شیائومی که یه گارد فابریک توی جعبه دارن. و اکثرا هم از چهارگوشه داخلی یه ذره اضافه داره و سبب میشه به گلس برخورد کنه و مشکل ایجاد میکنه. بنده یه راهکار خیلی خیلی کاربردی و کم هزینه رو خدمت دوستان ارایه میکنم. یه ورق سنباده متوسط نه خیلی زبر و نه خیلی نرم رو به قاعده یه انگشت دست به پهنا و طول تهیه میکنید و اون رو انتهای یه خودکار لوله میکنید و با همون حالت به چهار گشه اضافه داخل گارد به آرامی بصورت دورانی میچرخانید به راحتی هرچه تمام تر اون اضافه گارد صاف میشه و بعد از نیم ساعت که چهارگوشه گارد رو سنباده زدید مشکل برای همیشه رفع خواهد شد. موفق و موید باشید.

  • مسعود سهرابی مسعود سهرابی

    باتوجه به قیمتش عالی هست مخصوصا دوربینش

  • آرمان شاه محمدی آرمان شاه محمدی

    با سلام ،گوشی خوبیه توی این رنج قیمتی ،حدود ۴ ماه دارم ازش استفاده میکنم و تا الان خوب بوده بازی کالاف دیوتی رو هم در حد خودش بدون لگ میاره .اگه این گوشی رو برای دوربینش میخواین اصلا توصیه نمیکنم چون راضی کننده نیس!!

  • جهانگیر محجوب جهانگیر محجوب

    چوخ یاخچی

  • رضا حسن زاده رضا حسن زاده

    گوشی نیست عشقه

  • کاربر کاربر

    گوشی فوق العاده خوبی فقط صفحه نمایش تو نور اصلا دیده نمیشه

  • حمید محمدی حمید محمدی

    تو این رنج قیمت بنظرم گوشی خوبیه و ارزش خرید داره. طراحیش خوبه، به‌روز هس. من رنگ آبیشو خریدم که واقعا خوشگل هس. دوربین واسه من مهم بود که ازش راضی‌ام. اینترنت نسل 5 رو ساپورت میکنه که فعلا تو ایران همگیر نشده. ممنون از

  • کاربر کاربر

    دوماهه دایم استفاده میکنم نه داغ میکنه نه هنگ میکنه شارژر خوبی داره خیلی سریع شارژ میشه

  • مجید آقازاده مجید آقازاده

    ۵جی بودنش که محشره درسته که هنوز سیم کارتا ۵ جی نشدن ولی بازم سرعت اینترنته این گوشی ها از گوشیهای ۴ جی بیشتره

  • علی ولی سلطانی علی ولی سلطانی

    موجود کنید

  • کاربر کاربر

    و موجود کنید

  • رعنا عباسی رعنا عباسی

    دومین جوشی هست که از دیجی خریدم. بنظر تا الان که خوبه. مشکلی با هیچکدوم نداشتیم

  • محسن محمدطاهری محسن محمدطاهری

    یک گوشی خوب در حد میان رده و بالاتر ، هیچگونه مورد هایی منفی از این گوشی و سنسور هاش پیدا نکردم ، همه عمل کرد ها درست است .

  • mostafa rastegar mostafa rastegar

    گوشی خوبیه. برای من nfc داشت ولی توی مشخصات ننوشته بود. سر این مسله مردد بودم بخرم یا نه. الان ذوق کردم 🤣 فقط زیاد باهاش کار کنید باتریش یه روز بیشتر نمی‌مونه. به البته چون خیلی سریع شارژ میشه مشکلی نیست. به شرطی که شارژر خودش همراهتان باشه. آپدیت هاش انجام شد. مشکلی نداشتم. یه گلش فابریک روی گوشی نصب هست. یدونه قاب ژله ای شفاف هم توی جعبه موجوده. توی تنظیماتش هم بری با دو بار ضربه روی صفحه گوشی میتونی صفحه رو خاموش روشن کنی. از دکمه پاور هم راحت میشی

  • شیرین ریحانی شیرین ریحانی

    همه چیش عالیه

  • کاربر کاربر

    راضی بودم هم از بسته بندی هم از ارسال به موقع یک ماهه دارم استفاده میکنم همه چیش خدایی نسبت به قیمتش خوب بوده

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی شیائومی
لیست قیمت
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال 16,189,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - هند 17,990,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 11,200,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 9,700,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت 7,480,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 7,485,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 6,659,900 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل REDMI 10A 220233L2G دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت 3,020,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S M2101K7BNY دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 6,200,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - گلوبال 5,010,000 تومان
قیمت گوشی شیائومی

محصولات مشابه