بررسی لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515EP-EJ650-i7 16GB 1HDD 512SSD MX330 - کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515EP-EJ650-i7 16GB 1HDD 512SSD MX330 - کاستوم شده

  • اندازه صفحه: 15.6
  • سازنده پردازنده: اینتل
  • سری پردازنده: Core i7 1165G7
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: 2 گیگابایت
  • مدل پردازنده گرافیکی: GeForce MX330
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD و یک ترابایت HDD

اگر لپ تاپ های اقتصادی و یا حرفه ای و مهندسی را کنار بگذاریم، به دسته ای از لپ تاپ ها می رسیم که میان این دو گروه قرار دارند. این گروه از لپ تاپ ها نه به خاطر اقتصادی بودن قدرت سخت افزاری پایینی دارند و نه به خاطر گیمینگ یا مهندسی بودن قیمت بالایی. در واقع گزینه ای مناسب برای خرید یک لپ تاپ با قدرت سخت افزاری قابل قبول و مناسب در کنار قیمت به صرفه هستند. لپ تاپ ایسوس مدل X515EP-EJ650-i7 در این گروه قرار دارد. این لپ تاپ با طراحی ساده و زیبا، در کنار ویژگی های سخت افزاری مناسب، ارزش خرید بالایی دارد.

طراحی و صفحه نمایش

ایسوس در طراحی این لپ تاپ به گونه ای عمل کرده است که ظاهری شبیه به پرچمداران داشته باشد. قطر کم و باریک در کنار طراحی ساده و مینیمال باعث شده تا حس یک لپ تاپ حرفه ای به کاربران انتقال یابد. اگرچه جنس بدنه این لپ تاپ از پلاستیک است، اما ظاهر و مقاومت بسیار مناسبی دارد. در اطراف بدنه آن به جز درگاه های ارتباطی و یک خروجی گردش هوا برای تهویه بهتر، مورد دیگری به چشم نمی خورد. بخش جلویی لپ تاپ هم از یک کیبورد جزیره ای با فاصله کلیدهای مناسب و یک تاچ پد یکپارچه تشکیل شده است.

ایسوس در لپ تاپ X515EP-EJ650-i7 از یک صفحه نمایش با کیفیت استفاده کرده است. رزولوشن این صفحه نمایش Full HD است که تصاویر با کیفیت و جذابی را ایجاد می کند. روشنایی 200 نیت آن با عث می شود تا در محیط های پرنور راحت تر با آن کار کنید و نرخ به روز رسانی 60 هرتزی آن موجب می شود تا با کمترین تاخیر، تصاویر مختلف ایجاد و در معرض چشمان شما قرار بگیرد.

سخت افزار

از طراحی و ظاهری این لپ تاپ که بگذریم، به بخش سخت افزار می رسیم. لپ تاپ X515EP-EJ650-i7 از نسل یازدهم پردازنده های ساخت شرکت اینتل سری Core i7 بهره می برد. این پردازنده توانایی انجام پردازش های گرافیکی هم به طور مشترک دارد که نقطه قوت آن به شمار می رود. البته ایسوس به این موضوع بسنده نکرده و دو گیگابایت هم حافظه گرافیکی مجزا برای این لپ تاپ در نظر گرفته است. با این شرایط دیگر نگرانی از بابت اجرای روان بازی ها و نرم افزار های گرافیکی نخواهید داشت. ضمن اینکه 16 گیگابایت حافظه رم به کار گرفته شده در این لپ تاپ می تواند سرعت و کارایی این دستگاه را تضمین کند. برای حافظه ذخیره سازی، به صورت کاستوم شده یک ترابایت حافظه از نوع HDD و 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD در اختیار شماست که می توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم برای حفظ سرعت و کارایی بیشتر، ویندوز و نرم افزارهای مورد نیاز را روی حافظه SSD نصب کرده و مستندات خود را بر روی حافظه HDD نگهداری کنید.

جمع بندی

اگر نیازمند خرید یک لپ تاپ نیمه حرفه ای با مشخصات سخت افزاری مناسب و همچنین قیمت معقول هستید، لپ تاپ X515EP-EJ650-i7 یکی از گزینه های با ارزش خرید بالا است. طراحی زیبا، وزن سبک، سخت افزار قدرتمند و... ترکیب مناسبی از زیبایی و عملکرد را ایجاد کرده اند.


نقاط قوت:

  • کیفیت بالای صفحه نمایش
  • وجود حافظه پردازشی مجزا
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف:

  • باتری نسبتا ظرفیت کم (شارژدهی تا 4 ساعت)

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515EP-EJ650-i7 16GB 1HDD 512SSD MX330 - کاستوم شده با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 360x235x20 میلی‌متر
سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده 1165G7
محدوده سرعت پردازنده 2.8 گیگاهرتز و بیشتر
فرکانس پردازنده 2.8 تا 4.7 گیگاهرتز
حافظه Cache 12 مگابایت
سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU) 4 هسته / 8 رشته / دارای پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe اینتل
ظرفیت حافظه RAM 16 گیگابایت
نوع حافظه RAM DDR4
ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت و 512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی هیبریدی
مشخصات حافظه داخلی یک ترابایت حافظه‌ی HDD و 512 گیگابایت حافظه‌ی M.2 NVMe PCIe SSD
سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی GeForce MX330
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی دو گیگابایت
سایر توضیحات پردازنده گرافیکی نوع حافظه: GDDR5
اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
دقت صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
توضیحات صفحه نمایش فناوری Nano Edge با نسبت تصویر 16:9 / بکلیت LED / نرخ به‌روزرسانی تصویر: 60 هرتز / روشنایی: 200 نیت / طیف رنگی 45% NTSC / نسبت نمایشگر به بدنه: 83%
قابلیت‌های دستگاه صفحه نمایش مات
درایو نوری بدون درایو نوری
توضیحات وبکم دوربین 720p HD
مشخصات اسپیکر اسپیکرهای داخلی SonicMaster
مشخصات تاچ پد پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان
درگاه‌های ارتباطی USB
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi Wi-Fi 5(802.11ac) (Dual band) 1x1
تعداد پورت USB 2.0 دو عدد
تعداد پورت USB 3.2 یک عدد
تعداد پورت USB Type-C یک عدد
طبقه‌بندی کاربری مالتی‌مدیا
نوع باتری لیتیوم یونی
توضیحات باتری دو سلولی با ظرفیت 37 وات ساعت
سیستم عامل بدون سیستم عامل
امکانات دیگر کیبورد US INTERNATIONAL / دارای Bluetooth 4.1
اقلام همراه شارژر / دفترچه راهنما

قیمت خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X515EP-EJ650-i7 16GB 1HDD 512SSD MX330 - کاستوم شده

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

طراحی و کیفیت ساخت

۳

ارزش خرید در برابر قیمت

۳

کیفیت صفحه نمایش و بلندگوها

۳

کیبورد و تاچ پد

۳

عملکرد سخت افزار داخلی و باتری

۳

امکانات و قابلیت ها

۳
  • رسول رنجبرحسین آبادی رسول رنجبرحسین آبادی

    خود لپ تاپ عالیه ولی شرکت کاستوم کننده انقد بد اسمبل کرده بود واسه یه مشکل ابتدایی مجبور شدم ببرمش گارانتی. دوستان متخصص کابل هارد ۱ ترابایت رو شل و ول نصب کرده بودن و سیستم هارد رو نمیشناخت و مجبور به باز کردن لپ تاپ شدیم لطفا تو ریزه کاریا دقت کامل بفرمایید🙏

  • کاربر کاربر

    لپ تاپ با مشخصات فنی خوبیه، اما برای من سی پی یوش داغ میکنه و تا دمای ۹۰ درجه بالا میره که غیر عادیه کالارو مرجوع کردم و دوباره همونو برش گردوندن و گفتن تا اون سی پی یو باعث نقص فنی نشه اون لپ تاپ سالمه

  • کاربر کاربر

    من خیلی دنبال لپتاپ با این مشخصات بودم اما متاسفانه قیمت ها فوق العاده بالا هستن تا اینکه چند روز پیش دیدم این مدل رو موجود کرده. پس از بررسی های بسیار زیاد از متخصصین این کار بالاخره تایید دادن که این لپتاپ از همه نظر عالی و به صرفه هست و در نهایت خرید کردم. حدودا 4 روز هست که با این لپتاپ به صورت مداوم در حال کار هستم و بسیار راضی هستم. این هم بگم که سرعت بالا آمدن سیستم بسیار عالی هست که بخاطر نوع حافظه داخلی آن که از نوع SSD m2 میباشد و علاوه بر 512GB SSD دارای 32GB حافظه Optane فوق سریع و 1TB HDD نیز میباشد . نکته مهم دیگری که توجه بنده رو جلب کرد نسل پردازنده این مدل بود ، اگر در سایت پر فروش ترین محصول ایسوس با پردازنده i7 رو سرچ کنید میبینید که لپتاپ X515JP پر فروش ترین محصول با درصد رضایت فوق العاده بالا بوده که البته نسل 10 بوده و دارای حافظه فوق سریع Optane هم نبوده حالا این مدل دقیقا همان X515 میباشد اما با این تفاوت که نسل آن به 11 ارتقا پیدا کرده و از 32GB حافظه Optane در کنار 512GB SSD و 1TB HDD استفاده شده که همین موارد باعث قدرت بسیار بهتر نسبت به نسل قبلی میشود و از شرکتی که این مدل و کانفیگ رو برای کاستوم انتخاب کردن بسیار تشکر میکنم و همینطور از بخاطر ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب.

  • حمید روشنائی حمید روشنائی

    در کل برای استفاده‌ی عمومی بسیار بسیار لپ تاپ خوب و کاربردی و به روزی است و من از خرید این وسیله بسیار راضی‌ام

  • علی شریفی مهر علی شریفی مهر

    تو این رنج قیمت عالیه، اما بهتره بود در زمان کاستومایز توسط وارد کننده محترم هارد 512 SSD به 1 یا 2ترا افزایش داده می شد و هارد HDD حذف می گردید، اما در مجموع از خریدم راضی ام.

  • کاربر کاربر

    خوبه عالی بود

  • کاربر کاربر

    ارزش خرید دارد.

  • الیاس شورمیج الیاس شورمیج

    خیلی لپ تاپ خوبیه بخرید

  • فروغ میثمی فروغ میثمی

    روز دوم استفاده این نظر رو میدم . لپ تاپ خام هست باید یک روز وقت بزارید برای ویندوزو درایور ها و شخصی سازی کردنش . خروجی کار قابل قبول هست

  • محمد عسکری لمجیری محمد عسکری لمجیری

    البته من یک مقدار سخت گیر هستم این لب تاب را هم در پیشنهاد شگفت انگیز خریدم ولی با این حال بعد از اینکه بدستم رسید تا حدودی دلسرد شدم چون با سی میلیون شاید می توانستم کیفیت ساخت بالاتری بگیرم. ضمنا دستگاه در کارتن کوچیک است.

  • نصراله ابراهیمی پنجکی نصراله ابراهیمی پنجکی

    نسبت به هم رده خودش هم سیستم بهتری داره هم قیمت مناسب.

  • کاربر کاربر

    نسبت به قیمت بسیار لب تاب خوب و کار راه اندازی است

  • آرش قبادی زرج آباد آرش قبادی زرج آباد

    خوب

  • منصور آرتا منصور آرتا

    خوب ولی باتری خیلی خیلی خیلی... ضعیف و فقط ۱ الی ۲ ساعت باتریش کار میده

  • مسعود بیات مسعود بیات

    همه چی اوکی بود راضیم

محصولات مشابه