بررسی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 16GB 512SSD - کاستوم شده

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 16GB 512SSD - کاستوم شده

  • اندازه صفحه: 15.6
  • سازنده پردازنده: اینتل
  • سری پردازنده: Core i3 1215U
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: بدون حافظه گرافیکی مجزا
  • مدل پردازنده گرافیکی: Intel UHD Graphics
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 16GB 512SSD - کاستوم شده با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 1.63 کیلوگرم
ابعاد 359.2x236.5x19.9 میلی‌متر
سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i3
مدل پردازنده 1215U
محدوده سرعت پردازنده 2.8 گیگاهرتز و بیشتر
فرکانس پردازنده 1.2 تا 4.4 گیگاهرتز
حافظه Cache 10 مگابایت
سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU) 6 هسته (دو هسته Performance و 4 هسته Efficient) / 8 رشته
ظرفیت حافظه RAM 16 گیگابایت
نوع حافظه RAM DDR4
ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی SSD
مشخصات حافظه داخلی M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe
سازنده پردازنده گرافیکی Intel
مدل پردازنده گرافیکی UHD Graphics
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش TN
دقت صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
توضیحات صفحه نمایش روشنایی: 250 نیت / 45% NTSC
درایو نوری بدون درایو نوری
توضیحات وبکم وب کم با کیفیت 720p همراه با Privacy Shutter جهت پوشاندن دوربین
مشخصات اسپیکر دو اسپیکر داخلی استریو 1.5 وات دالبی
مشخصات تاچ پد تاچ پد بدون دکمه (Buttonless) با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی (Multi-touch) در ابعاد 69×104 میلیمتر
درگاه‌های ارتباطی USB
تعداد پورت USB 2.0 یک عدد
تعداد پورت USB 3.2 یک عدد
تعداد پورت USB Type-C یک عدد
طبقه‌بندی کاربری عمومی
توضیحات باتری با ظرفیت 38 وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع (شارژ تا 80% در یک ساعت)
شارژدهی باتری 2 تا 4 ساعت
سیستم عامل بدون سیستم عامل
اقلام همراه آداپتور (شارژر) به همراه کابل برق / دفترچه راهنما
اقلام همراه

قیمت خرید لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IAU7-i3 16GB 512SSD - کاستوم شده

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش خرید در برابر قیمت

۳

عملکرد سخت افزار داخلی و باتری

۳

کیبورد و تاچ پد

۳

کیفیت صفحه نمایش و بلندگوها

۳

امکانات و قابلیت ها

۳

طراحی و کیفیت ساخت

۳
  • حسین جعفری سوها حسین جعفری سوها

    با درود خدمت دوستان. دیگر مشخصه ها: ~تاچ پد معمولی ~تجربه ی خوب کلیک روی کیبورد ~تعداد پورت ها کار راه بنداز ~اندازه و وزن شارژر مناسب ~گرافیک برای کارهای دانشجویی و اداری و بازی های سبک ~سرعت بالای حافظه ی داخلی ~روشن و خاموش شدن سریع ~سعی کنید رم ۱۶ و حافظه ۵۱۲ رو بخرید تا از مزایای رم دوکاناله و حافظه ی کافی بدون مخدوش شدن گارانتی برخوردار بشید ~رنگ سرمه ای انتخاب خوبی بود توضیح: این مدل لپتاپ خودش چندین مدل دارد (متاسفانه). من مدلی که گرفتم باطری ۴۵ وات ساعت هست ولی بر خلاف ادعای یکی از نظر دهنده ها، صفحه نمایشش میشه گفت TN بود و شاید IPS بسیار ارزان، متاسفانه نرم افزاری نتونستم پیدا کنم جنس پنل رو مشخص کنه ولی چیزی که عیان است... البته بعد یک هفته تحقیق، بنظر من، اگر در این محدوده قیمت دنبال لپتاپ نو هستید، شاید بشه گفت بهترین گزینه هست(در وضعیت اقتصادی کنونی). ولی اگر میخواهید لپتاپی با عمر ۱۰ سال داشته باشید و از هیچ جهتی اذیت نشید، یکبار بروید سراغ لپتاپ های بالای ۲۸ میلیونی لنوو یا ۳۳ میلیونی شیائومی. ارزشش رو خواهد داشت اگر بتونید. اگر نه که با همین لپتاپ کارهاتون رو میتونید راه بندازید. سوالی بود در پرسش و پاسخ سعی میکنم کمک کنم. امیدوارم در زندگی موفق باشید.

  • محمدرضا کیانی محمدرضا کیانی

    با سلام خدمت شما. نظری می‌نویسم که همگی شما دعا میکنید من رو. خودم با کلی تحقیق به این نتیجه رسیدم. این لپ تاپ رنگ خاکستری رم چهار گیگ آنبرد و رنگ سورمه ایش هشت گیگ آنبرد داره رنگ خاکستری صفحه اش tn و رنگ سورمه ایش صفحه اش ips هست. حالا باز تفاوت در سطح ارتقا رم هم دارند. در کل سورمه ای بهتر هست. فلذا این رم های مختلف که نامتعارف هستند بخاطر همون تفاوت رم آنبرد هست. درضمن مارک رم و حافظه اضافه شده برند خوب لکسار می باشد و باس رم ۳۸۰۰ می باشد. نسل پردازنده دوازده و عالی برای انجام کارهای سبک، اداری، دانشجویی، خانگی عالی عالی و بهترین گزینه هست. باتری هم برای رنگ سورمه ای سه سلولی می باشد. و شارژر ۶۵ واتی امیدوارم کمک کرده باشم. با تشکر.

  • حمیدرضا عنایتی حمیدرضا عنایتی

    با یه جستجوی ساده در نت متوجه می شید که پردازنده این لپتاپ قویتر از i5 نسل یازده سری u و حتی قویتر از i7 نسل 9 و 8 سری u هست. کلا نسل 12 و 13 نسبت به نسلهای قبلی در پرفورمنس جهش خوبی داشتند. من با نرم افزار hwinfo مشخصات فنی lcd دو مدل از همین لپتاپ رو درآوردم و متوجه شدم ips هستند. تنها نکته قابل ذکر در مورد این مدل اینه که فقط یک اسلات رم داره و بسته به مدلش 4 یا 8 گیگابایت رم لحیم شده روی برد داره که قابل ارتقاء نیست. داخل اسلات دیگه هم حداکثر تا 16 گیگ رم قابل شناسایی هست. درنتیجه، برای انتخاب بهتر دقت کنید رمهای کاستوم شده 12 گیگ و 20 گیگ این مدل، در واقع 4 گیگ رم لحیم شده دارند و رمهای کاستوم شده 16 و 24 گیگ این مدل، در واقع 8 گیگ رم لحیم شده دارند که انتخاب بهتری هستند. ضمن اینکه تقریبا تمامی لبتابهای این مدل، سفارش امارات هستند و کیبورد عربی دارند و چند تا از کلیدها رو نسبت به فارسی باید با برچسب اصلاح کنید. امیدوارم این توضیحات براتون مفید بوده باشه و بتونید انتخاب خوبی داشته باشید.

  • کاربر کاربر

    دیروز به دستم رسید، بعدا نظرمو آپدیت میکنم، این لپ تاپ در تاریخ 16 شهریور قیمتش 16490000 هستش، من بین این مدل و ایسوس x1504 مونده بودم، چون اون ویندوز داشت و اینکه میگن ایسوس بدنش از لنوو محکمتره، من خودم لنوو داشتم و واقعا بدنه خشک و شکننده ای داشت، ولی این مدل ظاهرا بهتره که البته به مروز زمان و با نگهداری مناسب مشخص میشه. ظاهرا لپ تاپ ایسوس صفحه نمایش ips داشت که بر اساس نظرات درست نبود، ولی همونطور که یه نظر دیگه گفت رنگ سورمه ای این مدل ips هستش، رمشم 16ه که البته کاستوم شده. اکثرا گفته بودن نصب ویندوزش کار سختیه و من از این ترسیدم که نتونم خودم نصبش کنم و کلا وقتی لپ تاپ دستم برسه تو ذوقی بخورم، چونکه لپ تاپ ایسوس رو از نزدیک دیدم و طراحی قشنگ تری داشت، ولی این لپتاپم طراحی خوبی داشت و نصب ویندوزشم راحت بود، کافیه بدونین برای اینکه برین توی منو بوت، یه سوراخ سمت راست لپ تاپ هستش که با یه سوزن باید دکمه داخلشو فشار بدین، حالت ریست داره و خودش منوی بوت رو بالا میاره و کافیه با استفاده از ورژن جدید rufus ویندوز 11 رو‌ رو فلش بزارین و تیک برداشتن استفاده از اکانت مایکروسافت رو بزنین، بقیش راحته. لپ تاپ قشنگیه و برای کارای مهندسی و دانشجویی خیلی مناسبه، قطعا پیشنهاد نمیکنم که برای گیم ازش استفاده کنین. کیبوردشم حروف فارسی نداره که مهم نیست، دوربینش کیفیت خوبی داره. در کل من بین این لپ تاپ و ایسوس x1504 قطعا بازم اینو انتخاب میکنم ،چون حدود دو میلیون ارزونتره و مشخصاتشونم تقریبا مثل همه، حتی این لپ تاپ یه قدری از اونم بالاتره

  • کاربر کاربر

    خراب بود تا میرفتی باهاش کار کنی درحال کار صفحه سیاه میشد ولپتاپ هنوز روشن بون ولی هیچ عکس العملی نشان نمی‌داد وباید دکمه پاور را نگه میداشتی و وقتی هم روشن می کردی هرچه انجام داده بودی پریده بود

  • کاربر کاربر

    عالی

  • محسن کریمیان تربتی محسن کریمیان تربتی

    خوب بود

  • رضا ظفر رضا ظفر

    همین برند همین مشخصات تو بازار 19میلیون بود من 16/300 گرفتم ممنون از فروشگاه و

محصولات مشابه