بررسی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV به همراه لنز 24-105 میلی متر F4 L IS II

دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV به همراه لنز 24-105 میلی متر F4 L IS II

  • وزن: 400 گرم
  • دقت حسگر: 32 مگاپیکسل
  • نوع حسگر: CMOS
  • قطع حسگر: Crop Frame
  • رزولوشن فیلم: 4K
  • سایز صفحه نمایش: 3.2 اینچ
  • باتری: LP-E6N

Canon EOS 5D Mark IV یک دوربین DSLR حرفه‌ای است که دارای کیفیت تصویر عالی، عملکرد استثنایی و طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته است. این جانشین 5D Mark III است و مورد استقبال عکاسان و فیلمبرداران قرار گرفته است.

کیفیت طراحی و ساخت

Canon EOS 5D Mark IV کیفیت ساخت محکمی دارد و بدنه‌ای از آلیاژ منیزیم دارد که در دست گرفتن هم بادوام و هم راحت است. دارای یک صفحه نمایش LCD لمسی 3.2 اینچی است که برای استفاده بصری است و یک منظره یاب اپتیکال بزرگ که دید واضحی از صحنه ارائه می‌دهد. این دوربین همچنین در برابر آب و هوا مقاوم است که باعث می‌شود در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم باشد.

کیفیت تصویر

Canon EOS 5D Mark IV دارای یک سنسور 30.4 مگاپیکسلی فول فریم است که کیفیت تصویر عالی را با محدوده دینامیکی گسترده و سطوح نویز کم ارائه می‌دهد. این دوربین همچنین دارای یک سیستم فوکوس خودکار سریع و دقیق است که قادر به ردیابی سوژه‌های متحرک است و آن را به گزینه‌ای عالی برای عکاسی ورزشی و حیات وحش تبدیل می‌کند. محدوده ISO دوربین تا 102400 قابل ارتقا است و به شما امکان می‌دهد در شرایط کم نور بدون افت کیفیت تصویر عکس بگیرید.

عملکرد

Canon EOS 5D Mark IV دارای نرخ عکسبرداری چشمگیر 7 فریم در ثانیه است که آن را برای گرفتن سوژه‌هایی با حرکت سریع مناسب می‌کند. این دوربین همچنین دارای فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS است که فوکوس خودکار روان و دقیق را در حین عکس‌برداری و فیلم‌برداری فراهم می‌کند. همچنین دارای Wi-Fi داخلی و NFC است که انتقال تصاویر و ویدیو‌ها را به تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما آسان می‌کند.

قابلیت‌های ویدئو

Canon EOS 5D Mark IV یک دوربین عالی برای فیلمبرداران است که توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. این دوربین همچنین دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های ویدیویی پیشرفته است، از جمله فشرده‌سازی All-I و IPB، جک هدفون برای نظارت بر صدا، و قابلیت عکس‌برداری در هر دو فرمت MOV و MP4.

جمع‌بندی

Canon EOS 5D Mark IV یک دوربین عالی است که کیفیت تصویر استثنایی، عملکرد چشمگیر و طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد. این یک انتخاب عالی برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای است که از نظر کیفیت تصویر و عملکرد بهترین‌ها را می‌طلبند.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV به همراه لنز 24-105 میلی متر F4 L IS II با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 76x116x151 میلی‌لیتر
وزن 400 گرم
جنس بدنه پلاستیک و فلز
محدوده دقت حسگر 20.0 مگاپیکسل و بیشتر
نوع حسگر CMOS
قطع حسگر Full Frame
ابعاد حسگر 24 × 36 میلی‌متر
دقت حسگر 32 مگاپیکسل
دقت موثر حسگر 30 مگاپیکسل
حداکثر رزولوشن عکس 6720 × 4480
نسبت ابعاد عکس 1:1, 4:3, 3:2, 16:9
پردازشگر +Digic 6
محدوده زوم 6 تا 10 برابر بزرگنمایی
فاصله کانونی 24 - 105 میلی‌متر
محدوده دیافراگم F4
حداقل فاصله فوکوس نرمال 45 سانتی متر
رزولوشن فیلم 4K
حداکثر سرعت فیلم 30 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم MPEG-4, Motion JPEG
توضیحات فیلم 4096 x 2160 (29.97p, 24p, 23.98p), 1920 x 1080 (59.94p, 29.97p, 24p, 23.98p), 1280 x 720 (119.9p)
ضبط صدا مونو
حداکثر سرعت شاتر 1/8000 ثانیه
حداقل سرعت شاتر 30 ثانیه
زمانسنج خودکار دو یا 10 ثانیه
حداقل حساسیت 50
حداکثر حساسیت 102400
عکاسی پیاپی 7 قاب بر ثانیه
فلاش دارد
نوع صفحه نمایش TFT
سایز صفحه نمایش 3.2 اینچ
دقت صفحه نمایش 1,620,000
نوع کارت حافظه CompactFlash + SD/SDHC/SDXC card (UHS-I enabled)
کارت حافظه همراه ندارد
حافظه داخلی ندارد
نوع باتری لیتیوم یونی
مشخصات باتری توانایی ثبت 900 عکس با یک شارژ کامل
قابلیت‌های دوربین عکاسی تکنولوژی بی سیم
توضیحات لرزشگیر 4 STOPS,TYPE II TECHNOLOGY
سایر توضیحات فوکوس Contrast Detect,Phase Detect,Multi-area,Center,Selective single-point,Tracking,Single,Continuous,Touch, Face Detection , Live View
توضیحات چشمی چشمی اپتیکال از نوع Eye-Level Pentaprism با قابلیت پوشش دهی 100% میدان دید و بزرگنمایی 0.71 برابر
نوع تکنولوژی بی سیم 802.11b/g/n + NFC
اقلام همراه دوربین - لنز 24-105 F4 L IS II

قیمت خرید دوربین دیجیتال کانن مدل EOS 5D Mark IV به همراه لنز 24-105 میلی متر F4 L IS II

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

کیفیت عمومی عکس و فیلم

۴.۴

کیفیت ساخت

۴.۴

ارگونومی

۴.۳

امکانات و قابلیت ها

۴.۴

ارزش در برابر قیمت

۴
  • طاها طاووسی طاها طاووسی

    این فقط واسه کسیه ک زندگیش عکاسیه

  • آریا ادیب فر آریا ادیب فر

    من واقعا تعجب میکنم نظرات که میخوندم کمتر نظریات کارشناسی شده دیدم، دوستان بزرگوار این دوربین کاملا حرفه ای هست و شرکت کنون این دوربین برای عکاسی از کارهای ساده طراحی نکرده.این دوربین یکی از بهترین دوربین های دنیا محسوب میشه که بسیاری از عکاسان حرفه ای منتظر اون بودند مخصوصا دارندگان مارک ۳ این دوربین. دوستانی که قصد خرید فقط عکاسی فامیلی و همچنین از کودکان خود رو دارند حتما پیشنهاد میکنم از این دوربین ها تهیه نکنند این دوربینها نیاز به شناخت صحیح از دنیای عکاسی و نور و لنز ها رو داره.عکاسان حرفه ای به خوبی می دانند خرید این دوربین با این لنز شروع به دنیای عکاسی فوق العاده ای هست که خودش با گذر زمان تجربه های وسیع حاصل میشه. نسل این دوربینها و دوربینهای مانند نیکون ۸۵۰ و سونی الفا ویژه عکاسانی هست که میخواهند دنیای عکاسی کاملا با دید حرفه ای انجام بدن. علت گرانی این دوربینها ویژگیهای هستش که دوربینهای معمولی از این دست امکانات ندارند. مثل تنوع لنزهای مورد استفاده، فول فریم، امکانات عکاسی در شرایط مختلف مثل سوژه های متحرک و ورزشی و طبیعت و غیره. ضمنا این دوربین باید با دوربینهای هم رده خودش مقایسه بشه مثل نیکون ۸۱۰ و شاید نیکون ۸۵۰ ولی مقایسه اون با دوربینهای سونی سری الفا ۷ که فاقد ایینه هستند کمی مشکله.

  • کاربر کاربر

    این دوربین به درد کسی میخوره که تو عکاسی حرفه ای باشه واسه منو توی که از این دوربین و ویژگیهاش سر در نمیاریم خیلی گرون وبه ارزش نداره ولی واسه ی یک عکاس ممکه خیلی ارزش دار به حساب بیاد نظری راجبش ندارم اما این دوربین به درد ادم غیر حرفه ای نمیخوره

  • مهدی جلالی مهدی جلالی

    این دوربین فول فریم هست یه پنجره ی شفافی رو به دنیایی از زیبایی باز میکنه در کل برای کسی که بتونه باهاش هزینش رو دربیاره بالاخره براش اروده ای داشته باشه وگرنه مناسب عکاسی مبتدی و منزل نیست برای اشخاصی که میخوان استفادی شخصی داشته باشن و در کنارش هم از عکاسی لذت ببرن 700d یا 750d پیشنهاد میشه

  • رضا خدابنده لو رضا خدابنده لو

    این دوربین درسته قیمتش بالاس اونم بخاطر ارزش پایین پول ما وگرنه قیمتش از قبل هیچ تغییری نکرده. متاسفانه ما قدرت خریدمون پایین اومده. دوربین فوق العادس و از نظر امکانات و کیفیت هیچی کم نداره و به خوبی با D850 نیکون رقابت میکنه. حالا شاید از نظر یک سری ریزه کاری ها با هم فرق کنن. این دوربین با لنز محشر 105-24 برای یک عکاس حرفه ای بخوبی میتونه نیازشو برآورده کنه. دوستان دقت کنید اگر حرفه ای نیستید این دوربین به دردتون نمیخوره و بهتره برید سراغ مدل هایی پایین تر. صرف فول فریم بودن و فیلم برداری 4K دلیل نمیشه که اگر کارتون عکاسی نیست این دوربین رو تهیه کنید. به نظر من کسایی باید این مدل دوربین رو تهیه کنند که زندگیشون عکاسی باشه و ژانرهای مختلف عکاسی رو تجربه بکنند.

  • مهرداد احمدی مهرداد احمدی

    تقریبا بیشتر از دوساله که این دوربین رو گرفتم با یک لنز 24-70 f2.8 البته اون موقع قیمت تموم شده دوربین و لنز و کلی دم دستگاه برام حتی نصف این قیمتی که داره هم نیوفتاد تجربه کار با این دوربین به حدی خوبه که شما بعد از کار کردن باهاش نمیتونید با هیچ دوربین پایین تر از خودش کار کنید ، چیزی که برای من اتفاق افتاد و من دوربین قبلیم رو گذاشتم یه گوشه خاک بخوره !! این مورد رو خیلی جدی بگیرید فیلم برداری عالی و عکس برداری خیره کننده ای داره نسبت به نسل قبلی خودش واقعا یک سر و گردن بالا تره امکانات بالا مثل wifi باعث شده من از ریموت برای عکس برداری استفاده نکنم و با گوشی کنترلش کنم در مورد تایم لپس همه چیش فوقالعادست فقط من نتونستم باهاش طلوع و غروب خورشید رو بگیرم ، چون نمیتونید نورسنجی رو در حین گرفتن تصویر تغییر بدید چه اتومات و چه دستی ، یا شاید من بلد نبودم رفتار نویزی بسیار عالی داره و در شرایط سخت کاری یهو از توی یه فضای تاریک و بد نور ، عکسی به شما میده که خودتون حیرت زده میشید وزن دوربین های توی این رده به همراه لنزشون واقعا زیاده و اگه تصمیم به سفر به همراه دوربین و تجهیزات جانبی مثل سه پایه و یک لنز تله و فیلتر و شارژر و ... بگیرید ممکنه وزن زیاد شما رو خسته کنه در مورد باطری هم بگم که اگه قصد تصویربرداری دارید باید باطری اضافه داشته باشید انتظار نداشته باشید دوربین با این سنسور و پردازش تصویر مصرفش کم باشه ، نیکون و کانن نداره ، دوربین قوی و با کیفیت کلا مصرفش بالاست البته در حالت تصویر برداری و نه عکاسی در آخر بگم که این دوربین اصلا برای کلاس یا بازی و یا عکسای خانوادگی نیستش واقعا ، بهتره اگر واقعا نیاز به این همه امکانات و کیفیت دارید و همچنین توانایی کار کردن با این هیولا رو دارید تصمیم به خریدش بگیرید وگرنه کافیه یه عکاس دیگه ببینه خروجی شما از این دوربین چیه ، اگه نه پول در بیاد ازش و نه اثر هنری قابل توجه ، حتما به شما خواهد خندید !!!!

  • علیرضا منصوری علیرضا منصوری

    یکی از بزرگترین اشتباهاتم این بود که این دوربین رو خریدم تا الان که دارمش از خیلی چیزاش سردرنیاوردم... توصیه میکنم که اگه حرفه ای هستین و کارتون عکاسی هست تهیه کنید

  • آیناز قبادی آیناز قبادی

    اگر یک عکاس ماهر هستید حتما این دوربین را خریداری کنید من خودم یک عکاس ماهر هستم برای همین این دوربین رو خریداری کردم البته من این دوربین رو 2 پیش از یک مغازه خردیم از نگرفتم امیدوارم نظرم برایتان مفید بوده باشد

  • کاربر کاربر

    این دوربین عکاسی آخرین مدل دوربین از مارک کانن هست و قطعا از دوربین های قبلی کیفیت عکاسی بهتری داره و برای افرادی که به صورت کاملا حرفه ای دارن عکاسی رو یاد میگیرن مناسبه نه افراد معمولی برای عکاسی های خانوادگی و اینها و قیمت مناسبی برای این حد از قدرت عکاسی داره .ولی یک چیزی اینجا خیلی جالب هست اینکه یک سری از افراد نظرات غیر باور و غیر منطقی میدن یک دوربین ۶۰ میلیون تومانی چه جوری امکان داره بد عمل کنه یا قدرت شاتر اش کم باشه بهتر به این نظرات غیر باور نگاه نکنیم چون واقعا خیلیییییی غیر حرفه ای خیلیییی . و نشان میده که یک سری از این افراد هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین و عکاسی ندارن و از یک منبع بی اطلاعات و غیر قابل قبول نظر میدن .

  • حسین حیدری حسین حیدری

    بابا با این پول میشه پراید خرید.پیش دوستام دیدم این دوربینو واقعا عالیهه حرف ندارهه.این دوربین فقط واسه کسانی که میخوان عکاسی حرفه ای رو شروع کنند.نه واسه افراد معمولی برای عکس خانوادگیو دست جمعی.گفته باشم

  • هادی ضیائی هادی ضیائی

    این دوربین یکی از حرفه ای تریت های کنون هست و لنز ۲۵_۱۰۵ همزمان با زاویه باز و زوم نسبتا بالا لنزی بسیار کار آمد میباشد.

  • کاربر کاربر

    از نظر کیفیت رو دستش نیست فقط یه کمی قیمتش بالاست

  • yahya Marwaei yahya Marwaei

    دوستان مشتری واقعی این دوربین یه عکاس واقعیه این دوربین جدا از فول فریم بودنش امکانات زیادی داره که فقط یه عکاس قوی درک استفاده از امکانات این دوربین داره، به نظر من کسایی که میخوان از دوربین استفاده خونگی داشته باشن مخصوصا کسایی از مود اتوماتیک استفاده کنن اصلا dslr نخرن یه دوربین کامپک بخرن هم قیمت مناسبی داره هم رو مود اتوماتیک خروجی عکس بهتری داره

  • افشین عشقی فلاح افشین عشقی فلاح

    ۴ سال پیش که تازه به بازار اومده بود با یک لنز ۲۴-۱۰۵ میشد خرید ۱۳.۵ میلیون ، من یک مارک تری خریدم به جاش ۹.۵ میلیون ، ازش راضیم ولی ایکاش اینو خریده بودم

  • پویا رحیم زاده رحمانی پویا رحیم زاده رحمانی

    خیلی سال منتظرش بودم متاسفانه تو این رده بین ۳ تا ۵ سال به روز میشه داینمیک رنج خیلی بهتر شده تو زمینه نویز واقعا بی نظیره و فیلمبرداری بهتری از رقیب نیکونی داره اما D850 نیکون بدون تعصب از این یه سروگردن بالاتره چون داینمیک رنج تو نور روز مهمترین فاکتوره همچنین قابلیت های بیشتری هم داره که یه کم برای کسی که کنونیه انتخابو سخت میکنه

محصولات مشابه