بررسی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 - C

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 - C

  • اندازه صفحه: 15
  • سازنده پردازنده: AMD
  • سری پردازنده: Ryzen 5 R5-3500U
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: 2 گیگابایت
  • مدل پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX Vega 8
  • حافظه داخلی: یک ترابایت HDD

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 - C با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 2.2 کیلوگرم
ابعاد 22.9 × 254.6 × 363
سازنده پردازنده AMD
سری پردازنده Ryzen 5
مدل پردازنده R5-3500U
محدوده سرعت پردازنده 2.0 گیگاهرتز تا 2.2 گیگاهرتز
فرکانس پردازنده 2.1UP TO 3.7
حافظه Cache چهار مگابایت
ظرفیت حافظه RAM هشت گیگابایت
نوع حافظه RAM DDR4
ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت
نوع حافظه داخلی هارددیسک
مشخصات حافظه داخلی 5400RPM
سازنده پردازنده گرافیکی AMD
مدل پردازنده گرافیکی Radeon RX Vega 8
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی دو گیگابایت
اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش HD|1366x768
قابلیت‌های دستگاه تنظیم بلندی صدا
درایو نوری DVD-RW
مشخصات اسپیکر دو بلندگوی 2 وات با فناوری Dolby Audio
مشخصات تاچ پد پشتیبانی از فرمان‌های چند لمسی
درگاه‌های ارتباطی USB
مودم بدون مودم
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11 AC
توضیحات پورت شبکه Ethernet 100/1000
تعداد پورت USB 3.0 2
طبقه‌بندی کاربری مالتی‌مدیا
نوع باتری دو سلولی
توضیحات باتری باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 30 وات‌ساعت
شارژدهی باتری تا 5 ساعت
سیستم عامل بدون سیستم عامل
اقلام همراه شارژر دفترچه راهنما
اقلام همراه

قیمت خرید لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L340 - C

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش خرید در برابر قیمت

۳.۸

عملکرد سخت افزار داخلی و باتری

۳.۸

کیبورد و تاچ پد

۳.۸

کیفیت صفحه نمایش و بلندگوها

۳.۷

امکانات و قابلیت ها

۳.۸

طراحی و کیفیت ساخت

۳.۷
  • سروش نصیری سروش نصیری

    سلام.من این لپ تاپ رو از نخردیم اما میخوام نظرم رو با توجه به استفاده ای که از دستگاه کردم بگم: ۱:باتری کیفیت خوبی داره و ۳ الی ۴ ساعت با استفاده معمولی جواب میده. ۲:سیستم خنک کننده دستگاه خیلی خوبه ولی موقع بازی یکم داغ میکنه(که طبیعیه). ۳:برای کارهایی مثل فتوشاپ و... راحت جواب میده اما میتونید با خرید یکssdسرعت رو افزایش بدین. ۴:بازی پابجی لایت با کیفیت مکس ۵۵_۶۵فریم بهتون میده.یا بازی کراس اَوت با کیفیت مکس راحت و روان اجرا میشه(نمیدونم چند فریم).اگر هم در یوتیوب عبارتryzen5 3500u gameرو جست و جو کنید میتونید تست بازی های مختلف رو این سیستم رو ببینید. ۵:تاچ پد این دستگاه هم قابل قبوله ولی خُب موس یه چیز دیگس. ۶:در خصوص صفحه نمایش میتونست بهتر باشه.اما اگر رو صفحه نمایش خیلی حساس نیستید باهاش به مشکل نمیخورید. ۷:بلندگو ها عملکرد خوبی دارن و راضیتون میکنن. ۸:کیفیت کلید های کیبورد هم خوب به نظر میرسه. ۹:کیفیت بدنه و ساختار واقعا خوبی داره(در حد قیمتش). ۱۰:وبکم کیفیت hd نداره اما کار راه اندازه. ۱۱:در مشخصات سخت افزاری سیستم هماهنگ وجود داره. ۱۲:پردازنده رایزن۵ که از cor i5بهتره(توی اینترنت میتونید مقایسه هارو ببینید). *در کل انتظار یک لپتاپ گیمینگ رو نداشته باشین، اما اگر به دنبال یک لپتاپ قدرتمند(البته در این قیمت)هستین من این لپتاپ رو توصیه میکنم.(مناسب کارهای خانگی،ادیت و فتوشاپ،و بازی های متوسطِ رو به بالا). ببخشید که طولانی شد. ممنون از وقتی که گذاشتید.

  • کاربر کاربر

    من میخواستم لپتاپ بخرم، بعد از کلی تحقیق و جست و جو رسیدم به این لپتاپ، اگه بخوایم هم رده هاشو مقایسه کنیم میشه: i5 8250u و i5 8265u با رم ۸ و گرافیک mx110 . پردازنده ۸۲۶۵ کمی قوی تر و ۸۲۵۰ ضعیف تر از پردازنده این لپتاپ هستن، و گرافیک جفتشون که mx110 باشه از گرافیک vega8 بنچمارک پایین تری داره. حالا سوای امتیازی که بنچمارک میده، پایداری سرعت که بنظر من مهمتره، تو پردازنده رایزن خیلی بیشتره و بعد از چند دقیقه پردازشش از ۸۲۶۵ هم بهتر میشه. در مورد گرافیک هم نوشته دو گیگ حافظه مجزا دارد پس از رم استفاده نمیکنه، احتمالا بخاطر یچیز دیگه‌س، دلیلشو پیدا کردم همینجا مینویسم. این لپتاپ با چند کانفیگ تو بازار وجود داره که بعضی درایو نوری ندارن و بعضی دارن، بعضی نور پس زمینه کیبورد ندارن و بعضی دارن(سری گیمینگ). این لپتاپ درایو نوری داره ولی متاسفانه نور پس زمینه کیبورد نداره. درضمن قیمت اون دوتا لپتاپ خیلی بالاتره و بنظر من اگه برند(اینتل) براتون مهم نیست، اصلا ارزش نداره اونقدر هزینه کنید. تا ۷ تومن، همین لپتاپ بهترین گزینه برای شماست. امیدوارم نظرم به انتخابتون کمک کرده باشه =) درضمن این لپتاپ تو فروشگاه های دیگه ارزونتره، اگه دیجی شگفت انگیز کنه از دیجی میخرم...

  • کاربر کاربر

    قیمت این لپتاپ تو اکثر سایت ها حدود ۱۱.۵۰۰ هست و تو ۱۳ میلیون!!!

  • ehsan hasheminejad ehsan hasheminejad

    من بعد از کلی تحقیق این لپتاپ رو از بازار خریدم و الان یه هفتس که دارم به طور وحشتناکی ازش کار میکشم تا از انتخابم مطمئن بشم . از لحاظ سرعت توی نرم افزارهای مهندسی و گیم بسیار عالی بود و مشکلی نداشت یعنی اگر یک حافظه ssd و ۴ گیگ رم بهش اضافه کنید واقعا در رده‌ی خودش عالی میشه و اما مشکلات آن : 1_لَک شدن و ماندگاری اثر انگشت در همه جای لبتاپ ۲_ضعیف بودن صفحه نمایش و تراکم پیکسلی پایین ۳_نداشتن نور پس زمینه کیبورد ۴_نزدیک بودن پورت های usb و hdmi به هم (اگر کابل‌های شما کمی پهن باشد مانع از نصب یک دیگر میشوند) ۵_مصرف بالای صفحه نمایش (چون وقتی که با hdmi به تلوزیون وصلش میکنم یجورایی مصرف باتریش نصف میشه) ۶_و در نهایت ایراد همیشگی cpuهای خوب شرکت amd اینه که اگر طولانی مدت باهاش گیم بازی کنید داغ میکنه و یه مقدار تو بازی مشکل ایجاد میکنه . (تنها ایراد cpuها و کارت گرافیک‌های این برند همین است)

  • mahdi samangi mahdi samangi

    من این دستگاه رو از خریدم که با تاخیر به دستم رسید. خیلی در مدلهای مختلف جستجو کردم و نهایتا به این دستگاه با توجه به بودجه ای که داشتم رسیدم (8200000) . شما اگر جز کسانی هستید که فقط محصولات شرکت اینتل رو می پسندند باید حداقل در این رنج سرعت cpu یک تا یک و نیم میلیون بیشتر پرداخت کنید در صورتیکه همین cpu شرکت amd این کارایی رو داره با یک i5 اینتل نسل هشتم برابری داره. فقط باید اگر بودجه تون می رسه با شرکتی که گارانتیش کرده (لپ تاپ من ایران رهجو هستش) هماهنگ کنید تا یک حافظه SSD براش نصب کنن و همچنین رم چون 2گیگ رم برای کارت گرافیک میره و شما به 6ل رم دسترسی دارید. اگر اینکار رو بودجه شما رسید انجام بدید، دیگه همه چیز عالی میشه. البته همینجوری هم سرعتش خوبه و نگران نباشید.

  • کاربر کاربر

    من رشتم کامپیوتره و دارم با کامپیوتر 12سال پیش کار میکنم انصاف نیس 12ملیون پول از کجا بیارم واقعا ارزش واقعی این لپتاپ 3میلیونه

  • محمد تقی زاده محمد تقی زاده

    من این لپتاپ رو از بیرون شهریور 99 با قیمت 12400 خریدم . یه ssd m2 128 و یه رم 8 به جای رم 4 که رو اسلات خودش بود هم انداختم روش (الان 12 گیگ رم داره) معرکه شد و هیچ حرفی واسه گفتن نزاشت.(این لپتاپ رمش تا 12 گیگ قابل ارتقاع هست ، 4 گیگ انبرده که قابل تغییر نیست و 4 گیگ متغیره میتونین مثل من رم 8 بندازین تا با ۴ گیگ رم انبردش ۱۲ گیگ رم داشته باشین و خیالتون جمع بشه که دیگه کم نمیاره) گرافیکشم 2 گیگ حافظه اختصاصی داره و با گرافیک شیر تا ۵ گیگ هم به کمک مموری 12 گیگ لپتاپ میره و اگه مموری 8 باشه تا 3 گیگ میره. لپتاپ خوبیه درکل و رنگ نقره ای خیلی خوشگله و حس فلز میده . گیم هم تاحالا هرچی نصب کردم عالی جواب داده و نه نگفت . سی پیو و گرافیکش ای ام دی هست و از هم رده اینتل و انویدیا خیلی بهتر و به صرفه تره و بهتر عمل میکنه به نظر من. در کل درسته قیمتها بالا رفته ولی چه میشه کرد! تو این رنج قیمت بهتر از این سیستم پیدا نخواهید کرد که جواب گوی کل نیازاتون باشه . من که خیلی خیلی راضیم.

  • سید احسان پرتوی اسکوئی سید احسان پرتوی اسکوئی

    به نظرمن در کل انتخاب خوبیه. یه موضویی که هست اینه که گرافیک دستگاه انبرد هستش و حدود ۲ گیگ رم ازتون میگیره. یعنی در واقع شما ۶ گیگ رم useable دارید. ممکنه تو بایوس قابل تنظیم باشه. ولی پروسسور خوبی داره با اینکه طراحیش zen 2 نیست و zen+ ه. بلندگو هاش ضعیفن. باتری هم حدود ۴ ساعت نگه میداره با کار روزمره، که بد نیست. برخلاف چیزی که تو مشخصات گفته، کارت خون نداره. یچیز دیگه که من خوشم نیومد اینه که خیلی راحت روی بدنه اثر انگشت میمونه مخصوصا روی تاچ پد. ولی در کل خوش ساخته. در مورد ارتقا دادنشم باید بگم میتونید یه m.2 nvme تا ۸ سانت اضافه کنید. و رم هم تا ۱۲ قابل افزایش هست. روی این سیستم ۴+۴ هست که ۴ تاش انبرد ه.

  • leila nooshzadeh leila nooshzadeh

    کارت گرافیک On-board است سرعت تاچ پد خوبه صفحه کلید خوش دست و عربیه برای نصب قطعات نیاز به نرم افزار DriverTalent یا DriverEasy یا DriverPackOnline دارید من کارت گرافیک را با نرم افزار DriverTalent نصب کرد. کم صداست 8 گیگ کارت حافظه به صورت دو کارت 4 گیگ است برای شارژر نیاز به مبدل دارید.

  • محمدحسین توانگر محمدحسین توانگر

    بسیار نامناسب بسته بندی و ارسال شده بود؛ به شکلی که جعبه‌ی لپ‌تاپ در جعبه‌ی بسته بندی فیت نشده بود و در جعبه حرکت می‌کرد. لپتاپی که من از فروشگاه چارچنگ خریدم اسپیکرش مشکل فنی داشت و کاملا مشخص بود که یک بار باز شده حتی سوکت یو‌اس‌بی‌ لپتاپ هم درست سر جای خودش قرار نگرفته بود و فلش به سختی داخل می‌رفت منم مرجوع کردم فرصت نکردم حتی نقاط ضعف و قوتش رو بررسی کنم.

  • Mehdi Ghaedian Mehdi Ghaedian

    یکساله این لپتاپ رو واسه مادرم خریدم و بسیار توی کار ها قوی عول میکنه ، عموما جا هایی که ازش کار فوق سنگین نکشیم خوب کار میکنه و سیستم خوبیه در کل مرسی

  • امیرحسین فولادی امیرحسین فولادی

    سخت افزار خوبی داره با این کانگفینگ راحت رو کیفیت متوسط بازی ها رو میانگین 30 تا 35 میگیرید و رو حالت بالاترین گرافیک تا 20 فریم البته اگه برای بازی می خواین این منطقی نیست برید xboxیا ps4با نصف قیمت بخرید بدون استرس. ولی نرم افزار خوب اجرا میکنه بهترین سیستم تو این رنج قیمته. تو این قیمت یک Asus سری‌Rهم هست که مزیتش نسبت به این صفحه نمایش فول اچ دی و طراحی زیباتر تر ولی این دستگاه حدود 2برابر cpuقوی تری داره و را این دستگاه 8 وایسوس 4 هستش و نقطه قوت دیگه این دستگاه کارت گرافیک قوی تر

  • سیدمحمدعلی جزایری سیدمحمدعلی جزایری

    امکانات مناسب برای کارهای خانگی و تقریبا نیمه سنگین بازی

  • سیدهمام سیدجلالی سیدهمام سیدجلالی

    لپتاپ خوبیه در کل برای کارهای روزمره. رو ویندوز نداره که راحت میشه نصب کرد. من هارد SSD انداختم بهش و هارد خودش رو با کدی به عنوان هارد دوم وصل کردم که سرعت بوت شدنش رو فوق العاده کرده.

  • امید جلیل پورپرنیاء امید جلیل پورپرنیاء

    من این لپ تاپ رو از بیرون خریدم با همین قیمت...الان سه ماهه دارمش و ازش راضیم ...طبق نظر بقیه دوستان اره رمش هشت هستش ولی 6 قابل استفاده هستش که میشه تنظیمش کرد فکر کنم ... از لحاظ گرافیک و سرعت CPU در حد i7 هست رو گیم های با گرافیک بالا تست کردم جواب داد و pes رو بدون لگی باز کرد...فقط برخلاف اینکه نوشته بود کارتخوان داره ولی نداره و بلندگوهاش خیلی ضعیفه اصلا راضی نبودم...و رو بدنه مخصوصا تاچ پد اثر انگشت میمونه ولی گیفیت ساخت کل بدنه عالیه ... در کل ارزش خرید داره و اینکه باطریش برای نرم افزار های فتوشاپ و بالاتر تا 3 ساعت خوب کار میکنه من که از باطریش خیلی راضیم

محصولات مشابه