بررسی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Notebook V15 G2 ITL

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Notebook V15 G2 ITL

  • اندازه صفحه: 15.6
  • سازنده پردازنده: اینتل
  • سری پردازنده: Core i3 1115G4
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: بدون حافظه گرافیکی مجزا
  • مدل پردازنده گرافیکی: Intel  UHD Graphics 
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Notebook V15 G2 ITL با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 1.7 کیلوگرم
ابعاد 355x235x20
سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i3
مدل پردازنده 1115G4
محدوده سرعت پردازنده 2.8 گیگاهرتز و بیشتر
فرکانس پردازنده 3.0 تا 4.1 گیگاهرتز
حافظه Cache شش مگابایت
ظرفیت حافظه RAM 4 گیگابایت
نوع حافظه RAM DDR4
سایر توضیحات حافظه RAM DDR4 2666
ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی SSD
سازنده پردازنده گرافیکی Intel
مدل پردازنده گرافیکی UHD Graphics
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی بدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا
اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش TN
دقت صفحه نمایش 1080 × 1920 پیکسل - Full HD
توضیحات صفحه نمایش نسبت تصویر: 16:9 LED Backlit روشنایی: 250 نیت NTSC: 45%
قابلیت‌های دستگاه صفحه نمایش مات
درایو نوری بدون درایو نوری
توضیحات وبکم HD 720p
مشخصات اسپیکر Stereo speakers, 1.5W x2, Dolby Audio
مشخصات تاچ پد Buttonless Mylar surface multi-touch touchpad, supports Precision TouchPad
درگاه‌های ارتباطی USB
مودم بدون مودم
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11ac 2x2 Wi-Fi
توضیحات پورت شبکه Ethernet Gigabit Ethernet, Realtek RTL8111H-CG, 1x RJ-45, supports Wake-on-LAN
تعداد پورت USB 2.0 یک عدد
تعداد پورت USB 3.2 یک عدد
تعداد پورت USB Type-C یک عدد
طبقه‌بندی کاربری مالتی‌مدیا
نوع باتری لیتیوم پلیمری
توضیحات باتری باتری داخلی لیتیوم پلیمر 38Wh-2CELL-توانایی شارژ 80 درصدی در یک ساعت.
سیستم عامل بدون سیستم عامل
امکانات دیگر US INTERNATIONAL

قیمت خرید لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Notebook V15 G2 ITL

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش خرید در برابر قیمت

۳

عملکرد سخت افزار داخلی و باتری

۳

کیبورد و تاچ پد

۳

کیفیت صفحه نمایش و بلندگوها

۳

امکانات و قابلیت ها

۳

طراحی و کیفیت ساخت

۳
  • محمد گلبراری امیری محمد گلبراری امیری

    سلام هدفم از نوشتن نظر راهنمایی جهت نصب اولیه ویندوزه، چون وقتی فلش حاوی ویندوز(من ویندوز ۱۰ نصب کردم) رو داخل دستگاه میکنید و شروع به نصب ویندوز میکنید، با مشکل عدم شناسایی هارد دیسک روبرو میشید. نرم افزار Intel Rapid Storage Technology (IRST) driver رو با حجم ۳ مگابایت دانلود کنید و از حالت زیپ در بیارید و داخل یک فلش دیگه(غیر از اون فلشی که دترید باهاش ویندوز نصب میکنید) بریزید و هنگام نصب گزینه load driver و سپس browse و انتخاب فایل IRST و از بین گزینه ها اولی و منتظر باشید توی چند ثانیه هارد دستگاه شناسایی میشه. عکس این آموزش رو هم براتون گذاشتم. امیدوارم مفید واقع بشه و الکی هزینه نصب ویندوز ندین.

  • سید علیرضا موسوی سید علیرضا موسوی

    لپ تاپ باز بود و اقلام همراه برداشته شده بود. و مرجوعی رو قبول نکرد، بنظرم از فروشنده ای غیر خود دیجی نخرید ، توشون خرابی زیاده و اکثرا با جعبه باز ارسال میشه. آخرین خریدم از خواهد بود چون چند وقتیه هیچ نظارتی روی ارسال های فروشنده ها ندارن و فقط نقش واسطه رو بازی میکنن بدون هیچ مسولیتی.

  • بابک منصوری ابراهیم سرائی بابک منصوری ابراهیم سرائی

    متاسفانه برچسب پلمپ شرکت لنوو باز شده بود که جا داشت پسش میدادم اما بررسی کردم دیدم پیچی باز نشده و یا لپ تاپ سیستم عامل نداشت از خواهش میکنم از فروشنده هایی بهره بگیره که کالا را پلمپ به دست مصرف کننده برساند محصول بدون ایراد و کاملا عالی هستش بخرید

  • کاربر کاربر

    وقتی خریدار بعنوان پلمپ لپ تاپ میخره قرار نیست لپ تاپی رو بفرستید که مرجوعی یکی دیگه اس و شارژ اولیه اشو هم موقع تست کردن تموم کردن جوری که روشنم نمیشد. روی دکمه پاورشم یه خراش ریز بود. بعد از تهیه تبدیل و شارژ کردنش صدای فنش (بدون اینکه حتی ویندوزم روش نصب کرده باشم)،خیلی آزار دهنده بود. اگه قرار باشه لپ تاپ باز شده بگیرم خب کاستوم شده انتخاب میکنم نه پلمپ!!! گارانتی ۱۸ ماهه نوشته شده ولی فقط ۱۳ ماه گارانتی داشت. یعنی تا مرداد ماه هزارو چهارصدو سه قصدم مرجوع کردن و خرید یه مدل دیگه بود ولی متاسفانه پول مرجوعی رو هنوز پس ندادن که خرید کنم!!! لپ تاپ باز شده بجای پلمپ فرستادین حداقل پول مرجوعی رو انقد نگه ندارید تا بتونم خرید کنم!!!!

  • محسن ولی زاده محسن ولی زاده

    اول از همه پلمپ نبودن لپتاپ من رو به شک انداخت که شاید مرجوعی کس دیگه باشه. با بیرون آوردن لپتاپ اثر انگشتی روی بدنه نبود ولی یک خط و خراش کوچیک روی در بود که قابل اغماض بود. موقع نصب سیستم عامل با فلشی که همیشه ویندوز نصب می‌کردم بوت نشد که دلیلش EFI بودن کامپیوتر های جدیده و باید فلش رو به صورت GPT فورمت کنید یا با برنامه‌ای مثل RUFUS اقدام به درست کردن فلش بوت کنید. موقع نصب ویندوز تاچ پد کار نمیکنه و نیاز به ماوس دارید. همینطور هارد رو نمیشناخت که یا باید داخل SETUP بروید و گزینه VMD رو غیرفعال کنید یا درایور IRST رو هم داشته باشید و از قسمت LOAD DRIVER اون درایور رو انتخاب کنید تا بتونید ویندوز نصب کنید. بعد از نصب ویندوز خیلی از درایورها هنوز شناسایی نشدند که باید از سایت لنوو دانلود کنید و نصب کنید تا تاچ پد شروع به کار کنه و مشکلی با ویندوز نداشته باشید. بعد از انجام این کارها میتونید از لپتاپ به خوبی و خوشی استفاده کنید و اون رو مرجوع نکنید. نکته آخر اینکه کارت گارانتی مهلت اتمام رو زده بود مرداد ۱۴۰۳ که میشه ۱۳ ماه گارانتی نه ۱۸ ماه که امیدوارم کار هیچکس به گارانتی گیر نکنه.

  • نیما تهرانی نیما تهرانی

    با F2 برید تو بایوس و VMD رو DISABLED کنزد تا هارد رو بشکاسه و بتونید ویندوز رو نصب کنید و برای موس پدش حتما ویندوز رو تا اخرش اپدیت کنید

  • کاربر کاربر

    متاسفانه لپ تاپ با ۱۰ روز تاخیر و خراب و استفاده شده به دستمان رسید

  • کاربر کاربر

    به تازگی خریدمش و بنظرم توی تخفیف به مبلغ ۱۰.۵۰۰ت قیمتش عالیه.. پردازندش نسل ۱۱ هست که هم مصرف کمی داره و هم قدرت پردازش فوق العاده ای داره و در کمال ناباوری روش هارد ssd nvme سامسونگ داره که فوق العادست. جا برای گذاشتن هارد hdd هم داره و برای ارتقای رم هم تا ۶۴ گیگ به راحتی میشه گذاشت. داخل کارتن لپ تاپ هم یه کیف خیلی باکیفیت از برند لنوو هست که دیگه نیازی به خرید کیف نداشته باشید. بنظرم اگه برای کارای گرافیکی سنگین نمیخواید عالیه مخصوصا داخل تخفیف ویژه

  • سهیل سمیعی سهیل سمیعی

    سلام خدمت همه دوستان دیروز صبح لپتاپ به دستم رسید و در نگاه اول واقعا عالی بود توضیحات ظاهریشو دیروز توی نظرات دادم اما یه مقدار نظر شخصمو در رابطه با کاری که این یک روز باهاش انجام دادم بگم خدمتتون همون دیروز من ویندوز 11 نصب کردم و خیلی سریع و روون ویندوز نصب شد و با ÷دیت ویندوز خیلی راحت تمام درایوها با نصب ویندوز و ا÷دیت اون نصب و بروزرسانی شد(برای بوت کردن و نصب ویندوز که مطمئنم خیلی ها مشکل داشتن باید از سوراخ سوزنی سمت راست لپتاپ استفاده کنید) خود لپتاپ بشدت روون و عالیه و از نظر کارایی خیلی سرعت خوبی داره توجه کنید کاربری این لپتاپ مالتی مدیا و عمومی و اداری هست پس توی این سطح بنظرم یکی از بهتریناس. با توجه به کارم که باید صفحات مرورگر زیادی باز باشه همزمان اینکارو انجام دادم و لپتاپ هیچ مشکلی براش پیش نیومد و ذره ای هنگی نداشت حتی زمانی که توی برق هم بود اینکارو کردم و مشکلی پیش نیومد. توی نصب برنامه ها هم به لطف ssd عالی عمل میکنه و حتی اجرای برنامه ها هم روون و بدون لگ هست کیفیت صفحه نمایش هم عالیه و روشنایی 100 درصدش واقعا خوبه حتی چشمو اذیت میکنه انقدر روشنه فقط و فقط تنها ایرادی که هست که اونم ایراد نمیشه گفت میشه با همین مشخصات کمی بیشتر هزینه کرد و حافظه هارد رو بیشتر کنید. ولی اگر زیاد چیزی برای ذخیره سازی ندارید جواب میده بهتون ولی خب میتونید خودتون حدود 2-3 میلیون هزینه کنید و هاردشو ارتقا بدید و که بنظرم این هم جزو ضعف حساب نمیشه و لنوو اومده تو قیمت صرفه جویی کنه. از نظر من لپتاپ خوب و کاربردی هست و برای کارای روزمزه بشدت عالیه و از همه مهم تر حمل و نقلش خیلی راحت چون هم لپتاپ جمع و جوری هست و بشدت بدنه نازک و قشنگی داره و از نظر وزن مثل پر کاه میمونه و اصلا وقتی تو دستتون میگیرید اذیت کننده نیست فقط یه نکته برای کابل شارز لپتاپ باید یه تبدیل بگیرید.

  • سعیده کاظمی شهور سعیده کاظمی شهور

    باتری لپ تاپ داخلی هست و جدا نمیشه

  • میثاق پورقاسمی خیاوی میثاق پورقاسمی خیاوی

    با توجه به قیمت و قطعات بروزی که توش بکار رفته ارزش خرید داره , میتونید یه هارد ۱ ترا بهش اضافه کنید و یه رم ۴ یا ۸ بندازید ، تمام ،برای همه کارا به غیر از گیم و گرافیکی ،ادیت کاربرد داره

  • شروین مرادی شروین مرادی

    لپتاپ من توسط فروشنده خیلی به موقع به دستم رسید و ازشون ممنونم، ولی وقتی باهاش کار کردم متوجه شدم باتری مشکل داره و روی بعضی درصدها که بیاد شارژ نمیکنه و میره روی حالت صرفه جویی انرژی. روی نمایشگر یه لکه سفید بود. صفحه نمایش لرزش داشت روی کارت گارانتی نوشته بود ۲۴ ساعت پس از خرید تعویض می کنن، ولی وقتی بهشون زنگ زدم گفتن نه ما گارانتی تعویض نداریم! کلا بخاطر یرچسب های زیادی که روی همه جای لپتاپ چسبونده بودن و اینکه گارانتی تعویضشون رو گردن نگرفتن کلا از شرکتشون خوشم نیومد. فقط گول ۲۴ ماهه بودنش رو خوردم. روی این گارانتی کیف نداشت . در کل لپتاپ عالی ای هست و اگر دیجی مرجوعیش رو قبول کنه, دوباره همین رو میخرم. راستی موقع نصب ویندوز علامت ماوس نیست، ولی بعد از نصب ویندوز و آپدیت درایورها، علامت ماوس میادش.

  • صدیقه رضایی صدیقه رضایی

    متاسفانه لپ‌تاپ استفاده شده و با پلمپ باز بعد یک روز تاخیر از موعد درخواستی ارسال شد.

  • علی قاسم بگلو علی قاسم بگلو

    ما وقتی ۱۵ تومن بود خریدیم ارزش داشت ولی الان طی ۱۰ روز ۵ میلیون اومده روش

  • میلاد کریم‌زاده یوزباشکندی میلاد کریم‌زاده یوزباشکندی

    لپ تاپ خیلی خوبیه نسبت به قیمتش من تو آف ۱۱ تومن خریدم خیلی با کیفیت و پر سرعته نسبت به این قیمت تو خریدش شک نکنید

محصولات مشابه