بررسی لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZR-HQ033

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZR-HQ033

  • اندازه صفحه: 15.6
  • سازنده پردازنده: اینتل
  • سری پردازنده: Core i7 12700H
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: 8 گیگابایت
  • مدل پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 3070
  • حافظه داخلی: یک ترابایت SSD

معمولا برندهای تولید کننده کالای دیجیتال مدل‌های مختلف از محصولات خود را به صورت تخصصی و با هدف پوشش حداکثری نیاز کاربران طراحی و به بازار معرفی می‌کنند. در بحث لپ تاپ‌های گیمینگ یا مخصوص بازی، برند ایسوس چندین مدل برای این حوزه در نظر گرفته است. از این جمله می‌توان به سری‌های ROG Strix و TUF Gaming اشاره کرد که در این بین، محصولات سری TUF Gaming به صورت تخصصی‌تر برای بازی طراحی و تولید شده‌اند. یکی از مدل‌های سری TUF که در بین کاربران طرفداران زیادی دارد، لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZR-HQ033 است. این لپ تاپ با ارائه مشخصات سخت افزاری مناسب و قیمت رقابتی در مقایسه با سایر برندها، توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

طراحی لپ تاپ‌های مخصوص بازی معمولا به گونه‌ای است که ممکن است عامه پسند نباشد، اما طرفداران این حوزه قطعا با ساختار و زبان طراحی این لپ تاپ‌ها به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. ایسوس هم در لپ تاپ TUF Gaming FX507ZR-HQ033 سعی کرده است زبان طراحی اختصاصی خود که بسیار جذاب است را در نظر بگیرد. از طرفی بهره مندی از مشخصات سخت افزاری قابل توجه نیز، از جمله سایر ویژگی‌های این لپ تاپ به شمار می‌رود. در این لپ تاپ از یک پردازنده نسل 12 سری Core i7 استفاده شده است که به خوبی از پس انجام فرامین شما در سریع‌ترین زمان ممکن برمیاید. همچنین این برند به مهمترین بخش هر لپ تاپ گیمینگ یعنی ظرفیت پردازش گرافیکی نیز توجه ویژه‌ای داشته و از 8 گیگابایت حافظه اختصاصی گرافیکی از سری RTX 3070 ساخت شرکت انودیا استفاده کرده است. با این تفاسیر دیگر هیچ بازی نمی‌توان یافت که این لپ تاپ از پس اجرای آن برنیاید.

16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5 و همچنین یک ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD نیز سایر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ را تشکیل می‌دهند. لازم به ذکر است در حال حاضر دو مدل از این لپ تاپ در بازار وجود دارد که مدل دیگر با نام TUF Gaming F15 FX507ZR-AA به بازار معرفی شده است. تنها تفاوت این دو مدل میزان حافظه ذخیره سازی است که در این مدل ظرفیت آن 512 گیگابایت است. که این موضوع باعث ایجاد تفاوت قیمتی بالایی نشده است و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از این دو مدل را خریداری کنید.

یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت 2K هم تکمیل کننده مشخصات عالی این لپ تاپ است که در بسیاری از تست‌ها عملکرد قابل توجهی را از خود نشان داده است. این صفحه نمایش دارای نرخ به روز رسانی 165 هرتز است که عملکرد مطلوبی را ارائه می‌کند.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZR-HQ033 با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
وزن 2.25 کیلوگرم
ابعاد 354x251x22 میلی‌متر
سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده 12700H
محدوده سرعت پردازنده 2.8 گیگاهرتز و بیشتر
فرکانس پردازنده 2.3 تا 4.7 گیگاهرتز
حافظه Cache 24 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM 16 گیگابایت
نوع حافظه RAM DDR4
ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت
نوع حافظه داخلی SSD
سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3070
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی هشت گیگابایت
اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچ
نوع صفحه نمایش IPS level panel
دقت صفحه نمایش QHD|2560x1440
قابلیت‌های دستگاه صفحه نمایش مات
درایو نوری بدون درایو نوری
توضیحات وبکم 720p, HD
درگاه‌های ارتباطی USB
تعداد پورت USB 3.2 سه عدد
تعداد پورت USB Type-C یک عدد
طبقه‌بندی مخصوص بازی
سیستم عامل بدون سیستم عامل
اقلام همراه کوله پشتی و شارژر و دفترچه راهنما

قیمت خرید لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF Gaming FX507ZR-HQ033

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

ارزش خرید در برابر قیمت

۳

عملکرد سخت افزار داخلی و باتری

۳

کیبورد و تاچ پد

۳

کیفیت صفحه نمایش و بلندگوها

۳

امکانات و قابلیت ها

۳

طراحی و کیفیت ساخت

۳
  • کاربر کاربر

    ۹۳میلیون تومن ناقابل که لب هارو لوله کنیم بگیم ۹۳میلیون سبک تر میشه قیمتش

  • کاربر کاربر

    خبلی جالبه که یک لپ تاپ تو دوماه قیمتش 2.5 برابر شده

  • حسن لنگری حسن لنگری

    من این لپ تاپ رو سه ماه پیش از بازار خریدم و بعد سه ماه استفاده با نرم افزار های گرافیکی و رندرینگ نظرم رو میگم پرفورمنس دستگاه خیلی خوبه ولی میزان برق مصرفی بالاست پس زیاد روی باتری حساب باز نکنید نسل دوازده اینتل متاسفانه خیلی داغه و درکل اگر با نرم‌افزار رو حالت توربو نباشه حرارت روی کیبورد احساس میشه صفحه نمایش 2k از فضای dci-p3 به طور 100 درصد ساپورت میکنه که به درد ادیتینگ فیلم و گیمینگ بیشتر میخوره. اما از نظر تطابق رنگ با اکثر دیوایس هایی که به طور عموم وجود داره به مشکل می‌خورید به خصوص برای کسایی که کار رندرینگ انجام میدن صفحه نمایش به سبزی میزنه و رنگ ها با نمایشگر هایی که % rgb 100 هستند تفاوت داره که در این مورد خودم‌ به مشکل خوردم ولی صفحه نمایش رو با چند روش به طور همزمان کالیبره کردم که مشکل تا حدودی حل شد پس توصیه میکنم سعی کنید همون full hd بخرید قیمت دستگاه معقول تر شده من خودم 66 میلیون تومن خریدم چون تازه وارد بازار شده بود پس از دست ندید این قیمت میتونم بگم خیلی خوبه با توجه به سخت افزار ی که تحویل میگیرید.

  • مجید جمشیدی مجید جمشیدی

    لپ تاپ بسیار خوبی هست واقعا به اندازه ی که هزینه میکنید لذت میبرید ازش

  • کاربر کاربر

    سلام، لپ تاپ ایسوس تاف zr بهترین لپ تاپ برای کسانی هست که میخوان کانفیگ عالی داشته باشن با ی قیمت معقول نسبت به بقیه سری ها، صفحه نمایش 2k باعث شده که لذت بازی کردن دوبرابر بشه، کیبورد و جنس بدنه نسبتا خوبی داره و سخت افزاری که درون این لپ تاپ قرار گرفته به بهتربن نحو ممکن از‌ میشه استفاده کرد، باتری متوسطه بد نیست ولی عالی درحد سری های پرچمدار مثل راگ و لجیون هم نیست من خودم از بازار تهیه کردم که یکم ارزون تر بود و پس از تست توی ایپکس با بالاترین گرافیک و رزولوشن 2k راحت 200 گرفتم ، وارزون 100، ردد2 حدود 80، 90، این لپ تاپ صرفا مخصوص کسانی هست که میخوان بهترین کانفیگ رو با کمترین قیمت داشته باشند واقعا مناسبه، حتی برای رندرینگ، نرم افزار های ادوبی جزو بهترین انتخاب هاست، درکل از خرید این لپ تاپ ضرر نمی‌کنید و تنها مشکل دما هست که آدمو اذیت میکنه و فقط تاف اینطور نیست، بخاطر مصرف برق زیاد اینتل و هسته های زیاد هست که هر لپ تاپی نمیتونه تحمل کنه، دما روی بازی هایی که گفتم حدود 80 تا 95 میره که البته من ی کول پد مناسب گرفتم دما بالاتر از 80 نمیره دیگه و خنک میمونه.

  • کاربر کاربر

    امسال بصورت کلی لپتاپ های سری tuf دگرگون شدند و با پردازنده گرافیکی rtx 3070 و توان مصرفی ۱۴۰ واتی ارائه شدند و از همه لحاظ با سری rog برابری میکنه

  • کاربر کاربر

    سه ماه پیش خرید، خیلی ازش راضی هستم...توی پکش، موس حرفه ای گیمینک و کوله پشتی داره...در خیلی موارد کوله پشتی و موس رو از پکش برمیدارن

  • کاربر کاربر

    کاش شگفت انگیز بشه

  • کاربر کاربر

    عالی من که رازی بودم.

  • حسین رضا خزایی حسین رضا خزایی

    از لحاظ پرت ها و کیبرد واقعاً خوبه کم کسری نداره. تاچ پد هم عالیه. rgb کیبرد بستگی به نسخه داره فکر کنم برای من هر رنگی بخوام در میاد ولی بعضی نسخه ها رنگ ثابته. کیفیت دوربین هم 720 که تقریبا قابل قبوله ولی میشد بهتر باشه.. از لحاظ رم هم بگم که 16 گیگ DDR5 که واقعا برای تمام گیم ها که دیدم با کیفیت 4k حتی کافیه به جز گیم لست اف آز 1 2023!!

  • امین خدادادی امین خدادادی

    واقعا لپ تاپ خوبی هست

  • شهره صادقی شهره صادقی

    عالیه من از جای دیگه گرفتم و خیلی خیلی عالیه

  • امیررضا نصرتی امیررضا نصرتی

    عالیه این لبتاب از هر نظر از دستش ندید بهترین بازیا رو با بالا ترین گرافیک بالا میاره

  • هادی فراهانی هادی فراهانی

    خدب

  • آرمان کهرازهء آرمان کهرازهء

    خیلی خوبه ارزش خریدن داره

محصولات مشابه