بررسی گوشی موبایل موتورولا مدل  Moto G52 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G52 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.6 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • نسخه سیستم عامل: Android 12
  • رزولوشن دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

موتورولا G52 که در آپریل 2022 وارد بازار شده و ظاهر لوکس و متفاوتی نسبت به گوشی‌های این کلاس در برند‌های دیگر دارد. موتورولا جی 52 تقریباً هر انتظاری که از یک گوشی میانرده داشته باشید را می‌تواند برآورده کند و به طور کلی گزینه‌ای مناسب برای خریدست. در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت گوشی موتورولا G52 و مشخصات فنی این مدل را بررسی کنیم. قیمت گوشی موتورولا G52 در بازار جهانی حدود 250 دلار تعیین شده که با توجه به مشخصات این مدل مناسب به نظر می‌رسد. این مدل در بازار ایران هم با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد و عملاً ارزش خرید بالایی دارد.

موتورولا موتو جی 52 هم مانند اغلب گوشی‌هایی که در 2022 وارد بازار شده‌اند به صورت پیش‌فرض نسخه 12 اندروید را اجرا می‌کند. گوشی‌های موتورولا دقیقاً مانند مدل‌های پیکسل، اندروید خام را با یک رابط کاربری سبک اجرا می‌کنند که تجربه‌ی کاربری ساده، روان و تقریباً بدون باگ را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اگر پیچیدگی‌های رابط کاربری‌هایی که روی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد را دوست ندارید، احتمالاً My UX موتورولاً در این گوشی نظرتان را جلب می‌کند.

موتورولا قول یک سال به روزرسانی نرم‌افزار و 3 سال به روزرسانی‌های امنیتی را برای این گوشی داده، با این حال با توجه به سابقه‌ی نه‌چندان درخشانی که این برند در بروزرسانی‌های نرم‌افزاری گوشی‌هایش دارد، بهترست زیاد روی این موضوع حساب نکنید… در واقع این به آن معنا نیست که گوشی موتورولا جی ۵۲ از نظر نرم‌افزاری مشکل دارد و یا ممکن است به روزرسانی نشود، بلکه همان طور که اشاره کردیم، با این گوشی یک نرم‌افزار بدون لگ را تجربه خواهید کرد، اما احتمالاً باید به همین قانع شوید. چرا که تا به روزرسانی بدون ایراد اندروید 13 زمان زیادی طول می‌کشد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G52 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 8×74.5×160.1‍
توضیحات کارت حافظه جانبی شیار مشترک با سیم‌کارت
وزن 6.6 گرم
فناوری صفحه‌نمایش AMOLED
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.6 اینچ
ویژگی‌های خاص مجهز به حس‌گر اثرانگشت
رزولوشن 1080×2400
تراکم پیکسلی 402 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 86.9
ویژگی‌های کلیدی صفحه‌نمایش 90 هرتز دوربین اصلی قدرتمند پردازنده مناسب باتری مناسب
زمان معرفی 20 اپریل 2022
نسبت تصویر 20:9
مدل Moto G52
تراشه Qualcomm Snapdragon 680 4G Chipset
پردازنده‌ی مرکزی 4x Kryo 265 Gold + 4x Kryo 265 Silver
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 1.9 - 2.4 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم‌کارت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM شش گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.0
دوربین‌های پشت گوشی 3 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس PDAF
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای سه حسگر دوربین | دوربین‌هایی با رزولوشن 50+8+2 مگاپیکسل - حسگر اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 50 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، سایز سنسور 1/2.76 اینچ (Sensor Size 1/2.76)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 0.64 میکرومتر (0.64µm Pixel Size)، مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع PDAF - حسگر دوم از نوع فوق عریض (ultrawide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، سایز سنسور 1/4.0 اینچ (Sensor Size 1/4.0)، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size) و زاویه دید 118 درجه - حسگر سوم از نوع ماکرو (macro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR به‌صورت خودکار
فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن 16 مگاپیکسل از نوع عریض (wide)، دریچه‌ی دیافراگم f/2.5، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.0 میکرومتر (1.0µm Pixel Size) فیلمبرداری: رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
بلندگو استریو
خروجی صدا جک 3.5 میلی‌متری صدا
توضیحات تکمیلی صدا stereo speakers
دسته ‌بندی ‌میان‌رده
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 12
حس‌گرها قطب‌نما (Compass)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع باتری با توان 30 وات
اقلام همراه دفترچه‌ راهنما
سایر توضیحات اقلام همراه کابل USB-C
کارت حافظه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

قیمت خرید گوشی موبایل موتورولا مدل Moto G52 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

نوآوری

۳

طراحی و ظاهر

۳

سهولت استفاده

۳

امکانات و قابلیت ها

۳

ارزش خرید به نسبت قیمت

۳

کیفیت ساخت

۳
  • علی شهرآشوب علی شهرآشوب

    من این گوشی رو با قیمت کمتر از بیرون تهیه کردم و الان یک هفته هست که دارم باهاش کار میکنم،قصد خرید گوشی توی رنج ۱۰ تا ۱۲ میلیون رو داشتم، انتخاب هام موتورالا ۲۰ اج و شیاومی نوت ۱۱ پرو‌پلاس ۵جی بود . به شدت خوشحالم که با هزینه کمتر و حتی نصف ، یک پکیج کاملا خوب و قوی گرفتم.کیفیت صفحه نمایش شگفت زده میکنتون و صدای دالبی هوشمند در حین تماشای فیلم یا بازی های سنگین به شدت لذت بخش هست .رابطه کاربری بسیار روان و شورت کات های مخصوص موتورالا هم واقعا کاربردی هست ،مثل تکان دادن گوشی و روشن شدن چراغ قوه و خیلی چیزهای دیگه. باتری بسیار عالی هست و منی که با گوشی روزی دو ساعت حداقل در طول روز بازی میکنم ، کامل یک روز رو جواب میده و آخر شب هنوز ۲۰ درصد مونده. در کل ، بخرید و شک نکنین ،یه برند آمریکایی با اصالت ، با اندروید ۱۲ و کیفیت عالی دستتون هست. فقط توجه داشته باشین که اندروید خام هست و باید همه چی مثل پخش کننده آهنگ و گالری رو دانلود کنین که کار دو ثانیه هست. در یک کلام ، سورپرایز میشین از کیفیتش.

  • بهزاد  خورشیدی مهر بهزاد خورشیدی مهر

    -این گوشی باnote11 شیا، رقابت نزدیکی داره _بسیار هم شبیه هم هستند ( مقایسه بزنید تعجب میکنید) تفاوتی که داره شیائومی باگ نرم افزاری ازش شنیده میشه خرابی سخت افزاری هم همین طور اما تعمیر کار زیاد داره +ولی موتورولا هم نرم افزاری هم سخت افزاری مطمئن تره اما تعمیر کار کم داره خود گوشی اسپیکر های استریو با قابلیت دالبی اتموس داره که گوشی های دیگه موتورولا ندارن و این فوق العاده ست باطریش نمره خیلی خوب میگیره شارژ داره ، هندزفری نداره اگر جعبه رو مثل سامی و اپل خالی نکنن خوبه ۶ گیگ رم داره ،۱.۵ گیگ هم با توربو رم میتوان اضافه کرد که به نسبت قیمت خوبه بدنه ظریف و زیبایی داره برای گلس نزدیک دراین سایز و اندازه، شیائومی نوت ۱۰ خیلی نزدیکشه ( نوت ۱۰ بدون هیچ پسوند و پیشوندی) بدی گوشی های موتورولا اینه که قطعات ، لوازم جانبی ،تعمیرکار کم گیر میاد خوبیش اینه خراب نمیشه که دنبال تعمیر کار بگردی نقدی به ی عزیز اینکه گوشی رو روشن کردم کاور روی خود گوشی بود که جای تعجب داشت و اینکه در مراحل آخر راه اندازی ، پیغامی اومد که چندین آپ چند ماه شده که بی استفاده ان در کل خرید این محصول با این قیمت رو توصیه میکنم اما نه اینترنتی

  • ALI AHMADI ALI AHMADI

    من از بیرون خریدم ، بسیار گشتم تا پیدا کردم تقریبن یک پاساژ بزرگ 5 طبقه را گشتم نبود و رفتم یک پاساز دیگر تا پیدا کردم و علت نایاب بودن لوازمش که حتی خود دی جی کالا هم نداره این است که خیلی جدید است و لوازم نداره البته قاب ژله ایی دارد ولی گلس باید بخرید ضمنن در موقع خرید کلس دو یا سه عدد بخرید و اما موارد بسیار جالب : این گوشی در زمان شروع به کار یک سیستمی دارد که از شما سوال می کنه که می خواهید اطلاعات و جزئیات گوشی قبلی را به این گوشی انتقال دهم ، که در صورت تایید با بلوتوث کلیه اطلاعات حتی لیست تماسها ، مخاطبین ، پیامها و جالبتر عکس زمینه را هم منتقل می کنه و گوشی شما مثل گوشی قبلی می گردد ، ضمنن کلیه اطلاعات و موارد به فارسی نوشته شده است و ترجمه متن انگلیسی نیست که گیج شوید جتمن بعد از راه اندازی داخل بخش حرکات شوید و از گزینه های میانبر آن لذت خواهید برد ضمنن دی جی کالا چرا وقتی گوشی می فروشی لوازم آن را ندارید ، این خیلی بد است ، در ضمن وقتی یک گوشی معرفی می کنید حتمن لوازمش را هم تامین کنید .

  • کاربر کاربر

    با این قیمت و مشخصات واقعا عالیه . صفحه نمایش امولد ۹۰ هرتزی با حاشیه کم . اسپیکر استریو . پردازنده اسنپدراگون . دوربین اصلی و سلفی خوب . باتری قوی و سرعت شارژ بالا . وزن و ابعاد خیلی خوب که گوشیرو واقعا خوشدست کرده . اندروید خام که روونه و راحت تا سه سال آپدیت میگیره . با این قیمت تو خریدش شک نکنید . موتورولا با گذاشتن صفحه نمایش Amoled روی میانردهاش قطعا فروش خوبی پیدا میکنه .

  • کاربر کاربر

    گوشی به شدت خوش دسته امکانات خوبی داره قیمتش بیاد رو ۵.۵ سفارش میدم

  • کاربر کاربر

    مشخصات و مزایای خوبی داره که میشه از معایبش صرف نظر کرد فقط هنوز گرونه و جا داره ارزون‌تر بشه

  • کاربر کاربر

    رو کاغذ خوب بنظر میرسه و نسبت به قیمتش واقعا خوبه

  • محمد یوسفی محمد یوسفی

    گوشی خوبیه، موتورولا حرف نداره

  • سیدیاسین رضوی سیدیاسین رضوی

    پردازنده می تونست بهتر باشه . مخصوصا نسبت به نسل قبل یعنی g51 که اسنپدراگون 480plus داشت . اسنپدراگون 680 استفاده شده در این گوشی برای کارای روزمره و بازی کردن در کیفیت پایین خوبه . کال آف دیوتی موبایل رو 60 فریم ولی با کمترین گرافیک میاره . نگه داری باتری خیلی خوبی هم داره با این پردازنده کم مصرف و 6 نانومتری. درباره‌ی آپدیت نرم افزاری هم اندروید 13 رو دریافت می‌کنه و دو سال هم آپدیت امنیتی. در قیمت خودش عالی هست ولی گوشی a33 سامسونگ پیشنهاد من هست البته با قیمت دو میلیون بالاتر .

  • کاربر کاربر

    سلام،بیشتر این گوشی با شیائومی ردمی 11 مقایسه میشه.من 11s رم 8 هم دارم.امروز به دستم رسید،هر دو رو با هم مقایسه کردم.اولین تفاوتی که احساس کردم توی صفحه نمایش هست،نسبت به شیائومی تصویر زنده تر هست،منظورم رنگ ها هست،یه مقدار روشن تر هم هست.زیر نور مستقیم خورشید،تقریبا شبیه هم هستن.از نظر کیفیت صدا فرقی بینشون ندیدم،سرعت شارژ تقریبا یکی هست،ماندگاری باتری موتورولا بیشتره کمی.سرعت کار و روانی منوی بهتری داره،هرچند پردازنده 11s قوی تر هست کمی از این.دوربینش خیلی خوبه،در حالت معمولی عکس بهتری میگیره،رنگ ها به نظر من واقعی تر هست و جزئیات بهتره.اما خب اون 105 مگاپیکسل هست،قابلیت بزرگنمایی بیشتری داره.کلید ولوم نسبت به شیائومی سفت تر هست و مثل اون راحت نیست.قدرت وای فای بهتری داره.خلاصه هنوز روز اول کارکردش هست،بعدها شاید نظر تکمیلی رو گفتم.در کل من این رو ترجیح میدم به 11s.در ضمن منو فارسی هم داره.آپدیت هم میشه ------------------------------------- دوربینش با غروب خورشید،غروب می‌کنه!,اما روز خیلی خوبه.ردمی ۱۱ حدود بیست دقیقه زودتر فول شارژ میشه تا این.اما همون‌طور که زود شارژ میشه زود هم تموم میشه.اهل بازی نیستم،اما خب با توجه به سخت افزاری مشخصه برا چی خوبه.آنتن دهی بهتری داره دوربین سلفیش بهتر از سلفی ۱۱ هست

  • جواد نصرتی جواد نصرتی

    من از اول از اون گوشی ساده های موتورولا داشتم تا الان چندین گوشی فقط موتورولا خریدم،اصلن به قیمتش کاری ندارم ،کلاس کاریشو دوست دارم ،ممنون از دی جی کالا

  • کاربر کاربر

    متشکرم

  • Diako Mohtashami Diako Mohtashami

    بعد از یک هفته استفاده کاملا راضی و خوشحالم از خرید برند موتورولا چراکه تعامل فوق العاده‌ای با گوگل و فرد استفاده کننده برقرار میکنه و بخاطر استفاده از اندروید ۱۲ بسیار هوشمندانه عمل میکنه،تا حالا با اینکه رسانه ها و برنامه های سنگین زیادی روش ریختم اصلا هنگ نکرده و نمایشگر نسبتا خوبی هم داره صدای مونو و قابل تنظیم و با کیفیتی داره باتری قوی و البته شارژر توربو برای شارژ سریعتر دستگاه اونو برام خیلی دوستداشتنی تر میکنه تو این رنج قیمت انتخاب عااالی میتونه باشه فقط ای کاش هندزفری هم همراش بود

  • کاربر کاربر

    یکم گرونه ولی موتورولا عالیه

  • کاربر کاربر

    گوشی خوبیه، برا پسرم گرفت، همین قیمت میارزه ، متوسط رو به بالا، فقط ثبت همتا زده g22 نمیدونم چرا، ولی دادم پسرم داره استفاده میکنه

  • محمد رضا منسوب بصیری محمد رضا منسوب بصیری

    من از دیجی نخریدم. بعد از یک ماه دارم نظر میدم. به نسبت قیمتش بینظیره. بدنه ی با کیفیت. دوربین خوب ، نمیگم عالی. ولی به نسبت قیمتش بی نقصه. سرعت پردازش عالی. صفحه ی نمایش پویا با کیفیت و شفاف. صدای پخش موزیک خوب. دو سیم کارت. قابلیت ارتقا حافظه. من بین این و سامسونگ اینو انتخاب کردم و کاملا راضیم. ارزش بررسی رو داره. توی مراکز فروش موبایل زیاد شده میتونید حضوری برید و قبل از خرید بررسیش کنید و باهاش کار کنید

  • داریوش مهدیانی داریوش مهدیانی

    به نسبت قیمت ارزشمند و با کیفیت

  • علی سعادتی علی سعادتی

    گوشی خوبیه .مزایا و معایب رو دوستان گفتن.برای گلس یا محافظ صفحه از گلس a21s میشه استفاده کرد.برای قاب هم تو نت بزنین ایران موتورولا یه سایتی هست که هم لوازم جانبی رو کامل داره و هم این که قطعات تعمیری مثل تاچ.پس الکی اسم ندارین که لوازم پیدا نمیشه.

  • میثم خوشخوی میثم خوشخوی

    نسبت به قیمتش و هم رده های خودش واقعا عالی باطریش دوربینش سرعت تایپش سرعت گوشی همه جوره خوبه خودم اولین تجربه این گوشی اما کاملا راضیم ازش

  • کاربر کاربر

    بیشتر از هزینه ای که می پردازین ، از گوشی لذت می برین... گوشیه خوبیه

  • سعید اسماعیل زاده سعید اسماعیل زاده

    خیلی راضیم. برخلاف شیاومی اپ چرت و پرت و اضافی که کارشون جاسوسیه نداره روش

  • کاربر کاربر

    موتورولا حرف نداره، بعد از چهار سال کار با موتورولا ، همچنان به بقیه برند ها ترجیحش دادم ، با این قیمت و کارآیی بی‌نظیر ه

  • کاربر کاربر

    کیفیت موتورولا ثابت شدس دیجی لطفا مدل های جدید موتورولا رو موجود کنین مثل اج ۳۰ و اج ۳۰ لایت سپاسگذارم اپدیت این گوشی رو دیروز چون عجله داشتم از بیرون خریدم میتونم بگم توی این رنج که بی نظیره با گوشی های دو برابر قیمت خودشم میتونه رقابت کنه صفحه نمایش این گوشی رو با آ۵۳ خواهرم مقایسه کردم دقیقا یکی بود با اینکه این گوشی نصف اونه از نظر سخت افزاری هم مشابه ردمی نوت ۱۱ هست ولی این کجا و آن کجا یه سرو گردن از بقیه ی برندهای اندروییدی بالاتره موتورولا رفرش ریت این گوشی انقدر سریعا شما اصلا حس نمیکنی ۱۲۰ هرتز نیست ضمن اینکه اداپتیو واقعیه و این مورد در مصرف باطری خیلی میتونه کمک کنه اسپیکرشم استریو دو کاناله حجم صدا خوبه ولی اگه گوشی پرچم دار قبلش داشته باشین ممکنه بیسش براتون کم باشه همراه گوشی یه کاور با کیفیت هست که روی خود گوشی نصب شده دوربینشم خوبه البته من زیاد اهل عکاسی نیستم تجربه ی هرکس متفاوت ظاهرشم که عالیه مخصوصا رنگ سفید و نقره ای در کل با این قیمت میتونم بگم مفته

  • حمیدرضا سروسی حمیدرضا سروسی

    گوشی moto G52 پک کاملا پلمپ رسید گوشی خشک بود یک گارد و سیم وشارژر همراهش بود فوق العاده سبک و خوش دست من کلی وسواس به خرج دادم و راضی ام کاربری متفاوت با اندرید وجدید که باید بهش عادت کنی گوشی قبلیم ردمی نوت ۱۱ بود که ازم سرقت شد این گوشی متفاوت هست وکارکردن باهاش سخت تر زودتر شارژ میشه خوب نگه میداره کیفیت صفحه عالی تاچ عالی اثر انگشت و تشخیص چهره بشدت سریع تراز شیائومی انتن دهی قوی دوربین ها راضی کننده( سلفی قوی تراز قبلیم) فقط vpn جواب نداده تاالان یک چیز عجیب شارژر تو توضیحات نوشته 30w ولی 33w هست?! گارد و گلس نیست ولی گلس A21s سامسونگ روش تقریبا جوابه البته باید گاردش یکم تراشیده بشه...

محصولات مشابه