بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.5 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: PLS IPS
  • نسخه سیستم عامل: Android 10
  • رزولوشن دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی گلکسی 12A سامسونگ یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که ویژه مشتریان در گروه اقتصادی و خرید گوشی با قیمت مناسب می‌باشد. با توجه به این ویژگی مهم در بازار ایران، این گوشی به یکی از پرفروش‌ترین تلفن‌های همراه تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی این محصول بپردازیم. این گوشی در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی به بازار عرضه شد و جز گوشی‌های اقتصادی شرکت سامسونگ است. با توجه به ویژگی‌های در نظر گرفته شده در این محصول، بازار هدف شرکت سامسونگ کشورهای هند پاکستان و ایران برای فروش این گوشی بوده‌اند. بهره‌مندی از 4 ماژول دوربین با رزولوشن 48 مگاپیکسلی، حافظه رم چهار گیگابایتی، حسگر اثر انگشت، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و... تنها بخشی از ویژگی‌های این گوشی خوش قیمت به شمار می‌روند. 

تکنولوژی و پردازنده استفاده شده در گوشی سامسونگ Galaxy A12

با توجه به قیمت این گوشی رده آن در سطح متوسط می‌باشد اما با این حال این گوشی از نظر اندازه و سطح تکنولوژی مورد استفاده و وضوح تصویر، در حد استاندارد قرار دارد. این گوشی CPU  ۸ هسته‌ای دارد. بنابراین با وجود آنکه این گوشی از نظر قیمت در گروه اقتصاد قرار می‌گیرد، اما پردازنده قدرتمندی در دل آن قرار گرفته است. سامسونگ Galaxy a12 از پردازنده Quad-Core Cortex-A53 & Quad-core Cortex-A53 CPU با تراشه Mediatek MT6765 Helio P35 (12nm) Chipest که از نوع 64 بیت بوده و بازه فرکانسی بین 1.8 تا 2.35 دارد، استفاده می کند. همچنین برای انی گوشی موبایل از پردازنده گرافیکی مجزا PowerVR GE8320 GPU استفاده شده است.

دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A12

این گوشی دارای چهار ماژول دوربین است. از نظر دوربین در مقایسه با سایر گوشی‌های رقیب خود به عنوان یک نقطه قوت قابل طرح می‌باشد. در این دوربین‌ها دو دوربین ۲ مگاپیکسلی یکی برای ثبت داده‌های عمیق و دیگری برای ماکرو در نظر گرفته شده. اما دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسل و دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسل است. 

بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12

ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری گوشی

از ویژگی‌های ظاهری گوشی سامسونگ Galaxy a12 می‌توان به جنس پلاستیک استفاده شده برای بدنه آن اشاره نمود. ویژگی دیگر در طراحی این گوشی بافت یک پارچه آن در قاب پشتی گوشی است و در واقع جنس قاب پشت گوشی به گونه‌ای طراحی شده که دارای بافت مورب بوده و این پوشش تا حدی موجب می‌شود که چسبندگی با دست کاربر داشته و از جدا شدن گوشی با دست کاربر جلوگیری می‌کند. سادگی این گوشی در قسمت پشت به همراه لوگوی سامسونگ در قسمت پایینی آن، به زیبایی پشت گوشی افزوده است. فلش دوربین گوشی در زیر چهار لنز دوربین‌ها قرار گرفته که به ثبت عکس‌های با کیفیت این دوربین از طریق نورپردازی مناسب کمک می‌کند. 

حاشیه مشکی اطراف صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ Galaxy a12 حداقل و معقول می‌باشد که با توجه اندازه گوشی تولید شده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی 85.8 درصد است که  برای این رده از گوشی قابل قبول است. البته در طراحی‌های امروزی انواع گوشی موبایل، حاشیه پایین تبدیل به عادی‌ترین بخش‌های طراحی شده است.

نحوه پوشش صفحه نمایش گوشی تلفن سامسونگ Galaxy a12 به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام استفاده جای انگشت بر روی پنل معمولاً به جا می‌ماند و به صورت مداوم ناچار خواهید بود که با دستمال یا پارچه آن را تمیز نمایید. از این رو توصیه می‌شود پس از خریداری نمودن این گوشی برای محافظت و تمیز نگه داشتن صفحه نمایش آن از گلس‌های محافظ گوشی استفاده نمایید. 

بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12

امکانات موجود در اطراف بدنه گوشی سامسونگ Galaxy A12

در این گوشی در لبه‌های کناری ترکیبی از حسگر اثر انگشت و دکمه پاور در سمت راست قرار گرفته است. دکمه‌های مربوط به میزان صدا در گوشی در بالای حسگر اثر انگشت قرار گرفتند که با وجود آنکه کمی دسترسی به آن برای استفاده از این دکمه دشوار شده است، اما این دکمه عملکرد خوبی دارد. قسمت بالای گوشی موبایل مربوط به درگاه سیم کارت است.  ویژگی اینکه درگاه سیم کارت در قسمت بالایی قرار گرفته است این امکان را می‌دهد تا بتوان به صورت همزمان از یک گوشی دو سیم کارته نانو و یک کارت حافظه میکرو اس دی برای حافظه داخلی گوشی استفاده کرد. در قسمت پایین گوشی درگاه ارتباطی کابل USB قرار دارد. علاوه بر آن در این قسمت شما می‌توانید جک هدفون و بلندگو و میکروفون گوشی را نیز پیدا کنید. میکروفون ثانویه نیز در این قسمت قرار دارد.

باتری و شارژ گوشی

گوشی سامسونگ Galaxy a12 به مدت ۱۶ ساعت می‌تواند به شما زمان برای استفاده از اینترنت بدهد و در حدود ۱۵ ساعت زمان برای تماشای فیلم به صورت آفلاین دارید. با استفاده از شارژ کامل این گوشی می‌توانید ۳۱ ساعت مکالمه داشته باشید. بنابراین باتری این گوشی را می‌توان از نظر میزان دوام جز بهترین باتری‌های گوشی موبایل معرفی نمود. در مجموع باید بدانید که باتری این گوشی در حالت آماده برای استفاده چیزی در حدود ۱۲۳ ساعت به شما زمان می‌دهد. 

اما در مورد سرعت شارژ کردن این گوشی اگر بخواهیم نظر دهیم در ابتدا باید گفت که شارژ شدن کامل این گوشی در حدود ۳ ساعت زمان نیاز دارد. بنابراین باید گفت که سرعت فول شارژ شدن در این گوشی بسیار پایین است. به عنوان مثال بعد از اینکه نیم ساعت این گوشی در شارژ بود فقط ۲۰ درصد باتری آن شارژ می‌شود و این اصلا آمار خوبی نیست و در مقایسه با بسیاری از گوشی‌ها از این نظر در رتبه پایین‌تر قرار می‌گیرد. اما از سوی دیگر بررسی میزان مصرف شارژ باتری نشان می‌دهد که میزان مصرف در مقایسه با بسیاری دیگر از گوشی‌ها بسیار کمتر است. بنابراین در صورتیکه این باتری را به صورت شبانه تا صبح شارژ کنید در این صورت می‌توانید در طول روز از این گوشی با خیال راحت استفاده کنید. 

اسپیکر گوشی

کیفیت صدای گوشی بر اساس تست‌های انجام شده چندان بالا نیست. اما نکته قابل ذکر مثبت در این زمینه این است که صدای اسپیکر این گوشی کاملا بدون نویز است. 

بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12

باز کردن قفل صفحه

برای باز کردن قفل صفحه در این گوشی می‌توانید از طریق حسگر اثر انگشت این کار را انجام دهید که برای آن ابتدا باید با صرف مقداری زمان اسکن اثر هر یک از انگشتان خود را بر روی اسکنر تعریف کنید در این صورت شما می‌توانید برای انگشت اشاره سمت چپ و یا شست راست خود به راحتی از آن استفاده کنید.

راه دیگری که وجود دارد، استفاده از سیستم تشخیص چهره است. این سیستم نیز در این گوشی به خوبی کار می‌کند و از دقت بالایی نیز برخوردار است. اما باید توجه داشته باشید که در این روش چهره به طور کامل اسکن نمی‌شود و تنها تصاویر کلی و نقاط کلیدی ذخیره می‌گردد. بنابراین نمی‌توان خیلی روی امنیت این روش حساب باز کرد. چراکه ممکن است قفل صفحه این گوشی با گرفتن عکس صاحب گوشی در مقابل آن باز شود!

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 164x75.8x8.9
وزن 205 گرم
فناوری صفحه‌نمایش PLS IPS
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.5 اینچ
ساختار بدنه قاب پشتی و فریم از پلاستیک
ویژگی‌های خاص فبلت
رزولوشن 1600 × 720 پیکسل
تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 85.8
زمان معرفی 24 نوامبر 2020
نسبت تصویر 20:9
مدل (جهانی) Galaxy A12 SM-A125F/DS - Global
شناسه کالا 2800000590383
سایر قابلیت‌ها رابط کاربری One UI 2.0
تراشه Mediatek MT6765 Helio P35 (12nm) Chipest
پردازنده‌ی مرکزی Quad-Core Cortex-A53 & Quad-core Cortex-A53 CPU
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 2.35 , 1.8 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 GPU
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
مقدار RAM چهار گیگابایت
شبکه 4G LTE band 1|2100, 2|1900, 3|1800, 5|850, 7|2600, 8|900, 20|800, 38|2600, 40|2300, 41|2500
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
فناوری‌های ارتباطی GPRS
استاندارد کارت حافظه eMMC 5.1
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac Dual-band Wi-Fi Direct Hotspot
بلوتوث نسخه 5.0 A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.0
دوربین‌های پشت گوشی 4 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 48 مگاپیکسل
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای چهار دوربین در قاب پشتی | دوربین‌هایی با رزولوشن 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide)، با رزولوشن 48 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.0، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm) و مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک از نوع AF - دوربین دوم از نوع فوق‌عریض (Ultrawide) با رزولوشن 5 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 - دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 - دوربین چهارم برای ایجاد عمق تصویر (Depth) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی دارای لنز از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2 فیلمبرداری: رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 10
قابلیت‌های نرم‌افزاری ایمیل
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت امکان شارژ سریع باتری با توان 15 وات (Fast Battery Charging 15W)
اقلام همراه شارژر

قیمت خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A12 SM-A125F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

طراحی و ظاهر

۴

امکانات و قابلیت ها

۴

سهولت استفاده

۴

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۱

نوآوری

۴

کیفیت ساخت

۴
  • مینا مینا

    یکی از بهترین گوشی هاس در رنج خودش، من راضی هستم

  • کاربر کاربر

    سلام در کنار همه ی مزایایی که این گوشی داره لازم میدونم که ی نکته بسیار بسیار مهم بهتون بگم. من یک ماه نیست که این گوشی رو خریداری کردم و امروز ناگهان بدون اینکه هیچ ضربه یا آب یا حتی استفاده بیش از حد بهش وارد بشه یهو صفحش خاموش خاموش شده بود و بهش که زنگ زدم ،صدای زنگش میومد اما تاچ و ال سی دیش اصلا کار نمیکنه و در واقع تاچ و ال سی دیش سوخت. بعد از پرس و جو متوجه شدم که چند نفر دیگه هم مثل من این اتفاق براشون رخ داده.خواهشا هرکی این مطلب میبینه لایک کنه تا همه ببینن و مث من این اشتباه نکنن.

  • حسن اسماعیل وندی حسن اسماعیل وندی

    در رنج قیمتی خودش گوش خوبیه کیفیت دوربین خوبی داره،اثر انگشت روی لبه کناری که خیلی خوب وخوش دسته وسریع گوش رو باز میکنه،از نظر صفحهنمایش مشکلی نداره،

  • زهرا  احمدی زهرا احمدی

    رنگ آبی این کالا رو برای خواهر ۱۰ سالم تهیه کردم چون کار باهاش راحت برای بچه مشکلی نداشت خیلی راحت با گوشی کانت شد حس میکنم دوربینش اون چیزی که واقعا نوشته شده نیست و یکم ضعیفه ولی در کل گوشی خوبیه داخل جعبه شارژ و هندزفیری بود

  • اهورا کریمی رزکانی اهورا کریمی رزکانی

    من هفته پیش مدل A31 برای همسرم خریدم.دو روز پیش هم مدل A12 رو برای خودم گرفتم.این دو مدلو دقیق با هم مقایسه کردم و نتایج جالبی گرفتم: دوربین A12 جزئیات بیشتری رو ثبت میکنه و زوم بهتری داره.باطری A12 خیلی بهتر شارژ نگه میداره و سریع تر هم شارژ میشه.برتری صفحه نمایش A31 بخاطر AMOLED بودنشه.صفحه نمایش A12 اتفاقا کیفیت خیلی خوبی تو رنج خودش داره و در حد مدل قبلی گوشیم که Y9s بود، هست. طراحی اثر انگشت A12 خیلی خوب عمل میکنه و بسیار کاربردیه در مقابل اثر انگشت A31 خیلی مواقع نمیتونست بخوبی عمل کنه و تاخیر در عملکرد داشت. در انجام کارهای روزمره و بازی های مختلف عملکرد دو گوشی یکسان بود و تفاوت خاصی ندیدم.به شخصه طراحی پشت A12 رو خیلی پسندیدم چون به نظرم دیگه دوره طراحی پشت براق داره تموم میشه و از این حیث این حرکت رو به جلو محسوب میشه. همچنین چیدمان دوربین های A12 زیباتر و منظم تر جلوه میکنه. به نظرم با توجه به رنج قیمتی که مدل A12 داره گزینه بسیار خوبی برای خرید میتونه باشه.امیدوارم نظراتم کمک کرده باشه...

  • نرگس حسن پور نرگس حسن پور

    برای یکی از اشنا ها خریدم . برا تمور روزانه خوبه . جنس بدنه ضعیفه. دوربینش کیفیت خوبی نداره قیمتش واقعا زیاده برا این گوشی هرچند که تو بازار از گرون تره.

  • هادی عبادی هادی عبادی

    با سلام خدمت دوستان عزیز من میخوام تجربه استفاده ۶ ماهه‌ام از گلکسی a12 بگویم. اول اینکه لطفا کسایی که این گوشی رو ندارن نظر ندن چون باعث سردرگمی افرادی مانند من می‌شود که به نظرات توجه زیادی میکنم و باعث شد نوت ۸ شیائومی بگیرم که اسپیکرش خراب شد و دیگر درست نشد و به قیمت اوراقی فروختم و اینو گرفتم. دوما بعضی ها میگن اقا پردازنده ضعیفی داره.بله یکم پردازنده ضعیفی داره ولی..بازی و برنامه ها رو به خوبی اجرا میکنه فقط یکم دیر اجرا میکنه ولی در هر صورت باز میکنه. در ضمن اینو هم بگم نوت ۸ در اجرای خود هنگ میکرد ولی a12 با اینکه پردازنده‌اش ضعیفتره ولی به خوبی باز میکنه. بحث بعدی دوربین ۴۸ مگاپیکسل این است. برای ثبت عکس های ۴۸ مگاپیکسل باید گذاشت رو حالت ۴۸ مگاپیکسل. A12 از نوت ۸ عکس های بهتری میگیره فقط یه مشکل داره اونم حالت شب هست که نداره. پس دوستان لطفا سراغ گوشی های شیائومی نرید به چند دلیل: نبود مدیریت درست حافظه و رم نب9ود لوازم گوشی در کشور و هنگ کردن بعضی اوقات گوشی ها تو دوربین و در آخر لطفا کسایی که این گوشی رو ندارن نظر ندن. بهتر از چیزیه که انتظارشو داشتم لطفا لایک کنید تا همه ببینن.

  • کاربر کاربر

    با احترام به نظر همه عزیزان، عمده نظرات درباره این گوشی مثبت است و توصیه به خرید میکنند. ولی اکثر افرادی که این گوشی رو خریدند با این پیش فرض جلو رفتن که حتما مارک سامسونگ باشه و چون هزینه محدود داشتند، این گوشی رو انتخاب کردند. عمدتا هم تو ذهنشون به نسبت گوشیهای دیگر سامسونگ (مثل A10 و A11 و M11 و A02 و A21 و ...) و یا گوشیهای مدل 2015 تا 2017 مقایسه میکنند. اما از نظر بررسی تخصصی، این گوشی تو این رنج قیمت بین رقبا حرفی برای گفتن نداشته و ضعیف ظاهر شده است. پردازنده ضعیف است و توان رندر عکسهای 48 مگاپیکسل را ندارد، لذا دوربین 48 این گوشی فقط یه حربه تبلیغاتی است و بیشتر از 13 مگاپیکسل جوابگو نیست. صفحه نمایش خیلی معمولی با تراکم پیکسلی پایین و نور کم میباشد. وزن گوشی نسبتا زیاد است که در شأن گوشی سامسونگ نیست. حسگر قطب نما و مجاورت نداره، به تلویزیون هوشمند وصل نمیشه، مشکل تاچ روی سطح صاف داره. برای کسایی که قصد خرید گوشی دارند توصیه اکید دارم که اگه میخواهید سامسونگ بخرید، فقط A31 و بالاتر از آن بگیرید که صفحه آمولد و سایر مزیتهای سامسونگ رو دارند و اصلا سراغ گوشیهای پایین رده سامسونگ نیایید. یک گوشی اقتصادی و با امکانات بسیار عالی و قیمت مناسب (هفتصد ارزانتر از A12) گوشی honor 9x lite است. اگر هم نخواستید، موارد زیر پیشنهاد میشه: Poco m3 128/4 Redmi 9t 128/4 Redmi note 9 128/4 Honor 9x 128/6 Nokia 5.3 64/6 Nokia 3.4 64/4

  • معصومه درغال معصومه درغال

    تو این رنج قیمت انصافا گوشیه خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخرین

  • مزدک بلوک مزدک بلوک

    سلام جعبه گوشی قبل باز شده بود و به زور دوباره بسته شده بود پلم اصلیش شکسته بود و 4 تا پلم مجدد روش زده بودن

  • طیبه عابدپور طیبه عابدپور

    من از این گوشی ۳ تا خریداری کردم که هر سه نفر راضی می باشند.

  • کاربر کاربر

    بسته الان به دستم رسید مشخصه که قبلا باز شده.

  • کاربر کاربر

    الان دستم رسیده نمیخوام بازش کنم چون احتمال میدم قبلا بازش کردن. باز از روی برچسب اصلی یک برچست دیگه زدن تو عکسی که گذشتم هم مشخصه اگه دقت کنید

  • هومن اصلانی هومن اصلانی

    ۴ روز تاخیر تو تحویل جعبشم باز شده بود فک کنم مرجوعی بوده قاب زله ای ام توش نبود

  • مرزوق بریحی مرزوق بریحی

    گوشی خوب کاربردی ومناسبی هست به همه دوستان پیشنهاد میکنم

  • عماد علیزاده عماد علیزاده

    من تو خونوادم به سلیقه هر کی یه سامسونگ از کمترین قیمت که این باشه براش خریدم ، تا حدود ۳ برابر این ، که ۵ تا گوشی میشه ، با مشخصات کاری ندارم اما نکته قابل توجه اینه اینا هیچ فرقی با هم ندارن ، بیخودی پول گوشی گرون ندید ، مخصوصا تو این شرایط که دزد نزنه شانس آوردین ، یا اگه میخواهید گوشی بهتر باشه باید برید سراغ آیفن و سامسونگ هایی که ۷ تا ۸ برابر این قیمت دارند ، که اونم یه جور خودخواهیه نه کلاس در جائیکه هم وطن های ما تو سطل آشغال دنبال یه لقمه نون هستن ما فخر گوشی خفن بدیم ، این نهایت فقر فرهنگیه.

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی سامسونگ
لیست قیمت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت 4,890,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M33 5G SM-M336B/DS دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - اکتیو 9,890,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 10,000,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه شارژر سامسونگ 10,990,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 FE دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه شارژر سامسونگ - ویتنام 27,200,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام 12,299,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04s دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت - ویتنام 3,899,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A24 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 7,399,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S23 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - ویتنام 39,900,000 تومان
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 49,400,000 تومان
قیمت گوشی سامسونگ

محصولات مشابه