بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.4 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • نسخه سیستم عامل: Android 11
  • رزولوشن دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم کارت با ظرفیت 128 گیگابایت یکی از گوشی‌های میان رده شیائومی است. این گوشی با ویژگی‌های مناسب و قابل قبول در کنار قیمت اقتصادی خود، توانسته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این گوشی هوشمند که در گروه فبلت‌ها قرار می‌گیرد، دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با کیفیت 2K است که از فناوری AMOLED بهره می‌برد. همچنین قابلیت درج دو سیم کارت در این گوشی در نظر گرفته شده است که می‌تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی باشد. این گوشی در کنار اندازه بزرگ، دارای وزن 179 گرم است که وزن مناسبی برای یک فبلت به شمار می‌رود. 

مشخصات دوربین گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 از 4 ماژول دوربین در قاب پشتی خود بهره می‌برد. رزولوشن دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که توانایی ثبت تصاویر جذاب و شفافی را دارد. در کنار دوربین اصلی دوربین عریض، فوق عریض و ماکرو نیز تعبیه شده است. در قسمت جلوی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است دوربین‌های این گوشی قابلیت تصویربرداری با کیفیت Full HD و نرخ 30 فریم برثانیه را دارند. 

مشخصات سخت‌افزاری گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 از تراشه  Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G Chipset به عنوان پردازنده مرکزی و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. مدل پردازنده مرکزی این گوشی  4x Kryo 265 Gold & 4x Kryo 265 Silver است که از نوع 64 بیتی است. همچنین برای پردازش تصاویر نیز از پردانزده گرافیکی مجزا Adreno 610 در این گوشی استفاده شده است. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که قابلیت ارتقا از طریق SD Card را نیز داراست. 

سایر ویژگی‌های گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11

شیائومی ردمی نوت 11 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری است که در صورت استفاده عادی به راحتی یک روز را دوام می‌آورد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 به بازار معرفی شده است. از جمله حسگر‌ها و سنسور‌های موجود در این گوشی موبایل می‌توان به حسگر اثر انگشت روی لبه، سنسور ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما و سنسور مجاورت اشاره کرد. 

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 8.1×73.9×159.9
وزن 179 گرم
فناوری صفحه‌نمایش AMOLED
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.43 اینچ
ویژگی‌های خاص فبلت
رزولوشن 1080×2400
تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 84.5
ویژگی‌های کلیدی مقاوم در برابر پاشش آب (IP53)
زمان معرفی 26 ژانویه 2022
نسبت تصویر 20:9
محافظت Corning Gorilla Glass 3
مدل Redmi Note 11
شناسه کالا
سایر قابلیت‌ها نرخ بروزرسانی 90 هرتز حداکثر روشنایی 1000 نیت (شمع در متر مربع)
تراشه Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G Chipset
پردازنده‌ی مرکزی 4x Kryo 265 Gold & 4x Kryo 265 Silver
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 2.4 - 1.9 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم‌کارت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM چهار گیگابایت
شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi
استاندارد کارت حافظه UFS 2.2
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.0
دوربین‌های پشت گوشی 4 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 50 مگاپیکسل
فناوری فوکوس AutoFocus
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای دوربین چهارگانه روی قاب پشتی | دوربین 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 50 مگاپیکسل، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm)، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 - دوربین دوم از نوع (Ultrawide)، با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، زاویه دید 118 درجه - دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 - دوربین چهارم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن 13 مگاپیکسل از نوع عریض، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دسته ‌بندی اقتصادی
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 11
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع باتری با توان 33 وات (100% شارژ در 60 دقیقه)
امکانات موبایل شیار مجزا برای کارت حافظه

قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

طراحی و ظاهر

۴.۴

سهولت استفاده

۴.۴

امکانات و قابلیت ها

۴.۴

نوآوری

۴.۳

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۴

کیفیت ساخت

۴.۴
  • کاربر کاربر

    کالای کاملا مغایر فرستاده به جای 4 تا دوربین 3 تا دوربین داره و کلا مدل گوشی متفاوته، حتی طراحی بدنه هم متفاوته فقط لیبل روی جعبه درست بود من درخواست مرجوعی دادم

  • کاربر کاربر

    سلام وقت بخیر ، خب این گوشی به تازگی توی بازار اومده و از لحاظ خوشدستی و صفحه نمایش میشه گفت با این قیمت فوق العاده‌س اما از لحاظ پردازنده یکم برای بازی های سنگین کم میاره و لگ میزنه پس میشه گفت گوشی برای استفاده کارهای روزانه مناسبه برای گیم پیشنهاد نمیشه اما دوربین که یکی از مسائل مهم تو این دور و زمونه هستش دوربین این گوشی با این که ۵۰مگاپیکسله رسما افتضاح به تمام معناست (به پیکسل توجه نکنید ) الان گوشی ردمی نوت ۹اس رو میتونید دست دوم تمیزش رو ۴۵۰۰تهیه کنید که هزار برابر بهتر از اینه البته کسایی که به جدید بودن و مد بودن توجه نمیکنید سری نوت۹ فوق العاده گوشی های خفن و زیبا و پر فروش بودن و خیلی بهتر از سری ۱۱و حتی میشه گفت ۱۰هستن اما نسبت نوت ۱۱به هر حال جدیده و توی بازار اومده و تا چند ماه فروش خواهد داشت نظر بنده اینه که این گوشی رو خریداری نکنید اگه دوربین و پردازنده خوب میخواید چون به محض استفاده دوربین اگه گوشی خوب داشته بوده باشید دلتون اصلا راضی نمیشه به نگهداشتن این گوشی اما واسه چک اینستاگرام و کار های روزانه خوبه اگه دوربین خوب توی سری ۱۱میخواید برید ۱۱ اس رو تهیه کنید اون نسبت به این گوشی بهتره . ممنون میشم اگه براتون مفید بود لایک کنید ارادت مند شما یکی از خریداران چندساله

  • محمد رضا مصلی نژاد محمد رضا مصلی نژاد

    گوشی خوبی هست برای مادرم گرفتم صفحه نمایش خیلی خوبه باتری عالی هست شارژر عالی هست توی این دو روز استفاده لگ نداشته دوربین خوبه وزن گوشی مناسب و اندازه گوشی واقعا خوبه کلا طراحی خوبی داره من کاور و گلس رو از گرفتم هر دوش بزرگتر بود از گوشی و مرجوع کردم نمی‌دونم چطوری باید کاور و گلس اش رو پیدا کرد بازی روش نصب نکردم و کلا بازی نمیکنم روی این گوشی برای استفاده روزمره عالیه هم زیبا هست و هم باتری خوبی داره و هم صفحه نمایش و دوربین خوبی و امکانات خوب مثل صفحه همیشه روشن و یا سی پی یو اینو دراگون با مصرف کم باتری و بدون داغ شدن خلاصه با این قیمت عالیه

  • رضا فقیه شجاعی رضا فقیه شجاعی

    با سلام امروز به دستم رسید تو نگاه اول سبک بودن و ظریف بودنش خیلی تو چشم هست.همه ی امکانات یه گوشی میانرده رو داره و به نسبت قیمتش از سرعت خوبی تو انجام کارها برخوردار هست.من بازی اصلا برام مهم نیست تو گوشی دوربین هم میدونستم تو این رنج قیمت چیز درست و حسابی قرار نیست گیرم بیاد که بازم برام ملاک نبود چون من قبل این گوشی a52s سامسونگ داشتم اونم قرار نبود برای من عکاسی خوبی ارائه بده و در عین حال شما از آیفون ۷ پلاس به بالا هر مدلش رو در نظر بگیری عکس و فیلمبرداری هاشون فوق العادس چون انگار ساخته شده واسه عکاسی اصن(در کل خواستم بگم همون سامسونگ ۱۰ میلیونی هم شمارو راضی نمیکنه دوربینش که بگین خیلی فوق العادس) بی تعارف بگم خودتونو درگیر نکنین پولشو دارین پرچم دار بگیرین اگرم نه همین زیر ۵ تومنی ها بهترینن که اینم باید بگم با همین مشخصات سامسونگ می‌گرفتین زیر ۸ واستون واینمیساد گوشی هم کاملا پلمپ بدستم رسید یه قاب ژله ای تو جعبه بود هندزفری نداشت محافظ صفحه هم رو گوشی نصب هست که فقط خط و خش جزئی رو میگیره باید گلس بندازین

  • کاربر کاربر

    من با هزار آرزو از خریدمش. متاسفانه انگار اصل نیست هی هنگ میشه گوشی نو که یه روزه خریدم و هیچی روش نیست چرا همش هنگ میشه!!! فقط زیباست از گوشی نخرید. بخدا گوشی تعمیری میدن بهتون بعدشم گارانتیش قبول نمیکنه. سه ماهه خریدم همش هنگ بود. یک ماه پیش دیگه کلا خاموش شد الان یک ماهه گرفتار گارانتیش هستم هم قبول نمیکنه.

  • کاربر کاربر

    براتون به زبان خودمونی می نویسم. . این گوشی مناسب بازی نیست. نه اینکه بازی هارو اجرا نکنه. بلکه بخاطر نوع سخت افزاری که داره ،ویژه ی بازی ساخته نشده. برای کارهای معمولیه. مثل شبکه های اجتماعی و گشتن در اینترنت و گوگل و نصب برنامه و تماشای فیلم و چت و... رام اش ۴ هست. پس قاعدتا برای بازی های سنگین طراحی نشده. اگه هدف تون بازیه، یکم بیشتر هزینه کنید نسخه ۶ گیگ شو بخرید. . در نظرات، از دوربین اش بد گفتن. درسته که عالی نیست اما واقعا بد هم نیست. متوسط رو به بالاست. کسی که دوربین براش مهمه باید گوشی دیگه ای بخره. گوشی ای که دوربین اش بهتر باشه. اما این گوشی با چنین دوربینی، میتونه راضی کننده باشه. انتظارات تونو درحد نسبی برآورده می‌کنه قطعا.. . خیلی طراحی خوبی داره. یکم در مقایسه با گوشی دومم که Poco x3 nfc هست اندازش کوچیک تره. اما واقعا خوش دسته. احساس خوبی داری وقتی تو دست میگیریش. . لوازم جانبی این گوشی و نسخه های دیگه ی این مدل، در بازار کمیاب هست. در شهر ما که کاملا نایاب هست. وقتی از شهرهای همجوار قیمت گرفتیم، قیمتی بسیار زیاد بهمون دادن. مثلا قاب محافظ پشت گوشی که در ۴۰ تومن بود ، میگفتن ۱۵۰ هزارتومن! یا گلسی که ۲۰ تومن خریدم از دیجی رو میگن ۱۰۰ هزارتومن! گلس ۲۰ تومنی دیجی هیچ تفاوتی با گلس ۱۰۰ تومنی بازار نداشت. لوازم جانبی این گوشی در بازار بشدت گرونه. واقعا دست مریزاد که دیجی همچین قیمتی میفروشه. همه لوازم شو از اینجا خریدم. . باتری گوشی هم نیاز به تعریف نداره چون باتری گوشی های شیائومی خیلی باکیفیتن . سعی کنید گوشیتونو بیمه هم کنید چون سرقت گوشی رایج شده و نیازه که حتما بیمه باشید. . صدای گوشی ، خیلی بلند نیست. با وجود داشتن ۲ بلندگو، اما خیلی بلند نیست. وقتی هندزفری جدیدمو بهش وصل کردم هم صداش کم بود. نمیدونم چرا. شاید لازمه اکولایزر موزیک پلیر رو تغییر بدم. شاید مشکل جای دیگه باشه که در آینده ، اگه برطرف شد در این کامنت اعلام میکنم . . . پردازنده ای گوشی، اسنپدراگون هست. خودتون می دونید که از اسنپدراگون بالاتر وجود نداره. یک پردازنده آمریکایی خوش ساخت که باعث تقویت همه جانبه گوشی میشه. . ۲ گیگ رم مجازی میشه بهش اضافه کرد از تنظیمات گوشی. دقت کنید این رم مجازی، نمیتونه مثل رم واقعی، با قدرتی مشابه عمل کنه. چون بهرحال مجازیه. دو گیگ از حافظه گوشی رو می گیره و ازش بعنوان رم استفاده میکنه. تاثیر مثبتی داره. نمیگم بی تاثیره اما اینجوری نباشه که فکر کنید حالا گوشی تون ۶ گیگ رام داره. اگه خیلی رم براتون مهمه، از اول برید ۶ گیگ یا ۸ گیگ شو بخرید. این ۲ گیگ رم مجازی، بصورت نسبی میتونه مقداری کمک کننده باشه. ‌ . اگه نظر من برای شما عزیزان مفید بود لایک کنید . متشکرم

  • کاربر کاربر

    خوبه ولی ارزون بشه بهتر هم میشه البته ممکنه مثل نوت ۱۰ به جای اینکه ارزون بشه گرون شه

  • محمد رئیسی محمد رئیسی

    سلام من بیشتر محصولات شیائومی رو خریدم دیروز این گوشی به دستم رسید واقعا چیزی کم نداره در حد این قیمت یکی از بهترین هاست ولی دوربینش اونقدرا جالب نیست

  • محمدرضا صمدی محمدرضا صمدی

    دوستان من خودم نوت 10دارم اما بی طرف نظر میدم این گوشی و نوت ده هر دوووو عالییین ینی از هر نظر تو این رنج از همه بهترن بخاطر پکیج کامل بودن مگر بودجه بره بالای هشت تومن اینا هردو شارژر 33وات یه ساعته فول میشن اما از دوربین نوت ده 4k هست این فول اچ دی صفحه نمایش نوت ده سوپر امولده این امولد پردازنده نوت 10 قویتر هست اما این بهینه تره گرافیک نوت 10 قویتر از نوت 11 به طبع قیمت نوت 10 هم بالاتره اما جفت عالین نسبت ب قیمت رقیب ندارن هر کدوم دوس داشتین بگیرین امیدوارم مفید واقع شده باشه

  • موسی  حقی موسی حقی

    گوشی خوبیه

  • متین قلیچ متین قلیچ

    من یه گوشی نوت ۱۱سفارش دادم ولیکن متاسفانه عمدا ردمی ۱۰ با جعبه نوت ۱۱ تحویل دادن که موقع باز کردن متوجه شدم . به نظر اگر کسی از آشنایان نظر من را در خصوص مدیریت شرکت عریض و طویلی مثل بپرسند شما جای من بودید چه پاسخی می دادید. من که تحت هیچ شرایطی به هیچ کسی توصیه خرید نخواهم کرد. متاسفم؟!

  • کاربر کاربر

    واقعا متاسفم واستون. هم با یک روز تاخیر فرستادین و هم اینکه خیلی زرنگین ردمی ۱۰رو گذاشتین تو جعبه نوت۱۱ فرستادین! هم از وقت ما و هم از اعتماد ما سواستفاده میکنین خیلی سطح پایینید.

  • محمد سپهری نیا محمد سپهری نیا

    دوستان توجه داشته باشید redmi note 11 دو مدل دارد که یکی ورژن چینی هست و دیگری ورژن گلوبال(ردمی نوت 11 اس و ردمی نوت 11 پلاس هم داریم که به آنها کاری ندارم، خود ردمی نوت باRom گلوبال در 2 ورژن گلوبال و چینی در بازار هست) ورژن گلوبال همینی که عکسش در تصویر هست (انگار موجودی میکروسکوپی که در حال حرکت است) حتما باید روی کارتن باشد. تفاوتها: چینی:ابعاد کمی بزرگ‌تر .تاریخ ورود چینی دسامبر 2021 و ورود گلوبال ژانویه 2022 پردازنده چینی مدیاتک Helio G88 دوازده نانومتر و گلوبال اسنپ دراگون 680 شش نانومتر (دومی قوی تر) کارت گرافیک چینیMali-G52 MC2 و کارت گرافیک گلوبالAdreno 610 دوربین عقب چینی سه گانه 50،8،2 دوربین عقب گلوبال چهارگانه 50،8،2،2 سلفی چینی 8 و سلفی گلوبال 13. اندروید چینی 11 اندروید گلوبال 11 قابل ارتقا به 12. صفحه نمایش چینی ساده و صفحه نمایش گلوبال امولد. چینی دو سیم کارت هیبریدی بدون در نظر گرفتن شیار خاص برای کارت حافظه ولی گلوبال دو سیم کارت با شیار مخصوص کارت حافظه و یک سری تفاوت‌های دیگر. هرچند نسخه چینی زیباتر است ولی نسخه گلوبال یک سر و گردن بالاتر است. ضمن بنده در خصوص رام ذکر کردم هر دو رام گلوبال دارند و استفاده از هر کدام از آنها مشکل خاصی برای ایرانی ها ایجاد نمی کنند.

  • محمد امین زاهدنیا محمد امین زاهدنیا

    گوشیه خوبیه، من توی یک ماه دو تا خریدم، اولی فروشنده ش بود و گوشی اصل دومی فروشنده سام رام بود و داخل جعبه ی نوت 11 ک مشخص بود رام چین هست، گوشی ردمی 10 گذاشته بودن و کاملا هم مشخص بود ک از عمد این کار رو کرده بودن به چند علت... اول اینکه بسته بندی سلفونی جعبه کاملا بدون سلیقه و دستی زده شده بود و کلی اضافی داشت دوم اینکه موقع روشن کردن گوشی راه اندازی نخواست و مشخص بود ک قبلا روشن شده سوم اینکه اسم گوشی رو توی مشخصات نوت 11 نوشته بودن ولی توی قسمت استاتوس مدل ردمی 10 نوشته شده بود و مورد آخر اینکه گوشی 3 تا دوربین داشت نه چهارتا

  • ذبیح الله راز ذبیح الله راز

    سلام امید وارم روز به روز پیشرفت کنه تا بتونه بسته بندی بهتر واسه مشتریاش درست کنه........... حداقل یه ضربه گیری میزاشتین واسه دوتا گوشی یه کم دلمون خوش میشد که واستون ارزش داریم........

  • وحید داورزنی وحید داورزنی

    گوشی خیلی خوبی دوربین خوبی داره گوشه هاش نازکه شارژر سریع و خوب داره خوش دست هم هست

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی شیائومی
لیست قیمت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro M2101K6G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 7,199,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 8,999,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G 2201116PG دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت 10,890,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 5,700,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین 18,500,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 12 2201123G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت 20,200,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 12 2201123G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 23,500,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه شارژر - گلوبال 7,400,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12C دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 5,020,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Speed دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - پک چین 13,800,000 تومان
قیمت گوشی شیائومی

محصولات مشابه