بررسی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 64 گیگابایت

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 64 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • حافظه رم: 2 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 5.5 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: IPS
  • نسخه سیستم عامل: IOS 9
  • رزولوشن دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 2750 میلی‌آمپر ساعت

iPhone 6s Plus یک گوشی هوشمند قابل اعتماد و مقرون به صرفه است که تجربه کاربری عالی را ارائه می‌دهد. در سال 2015 منتشر شد و به دلیل عملکرد و ویژگی‌هایش هنوز هم برای بسیاری از مردم انتخاب محبوب است. بیایید به جزئیات بپردازیم.

طراحی و صفحه نمایش

iPhone 6s Plus دارای طراحی شیک و شیک است که مشابه مدل قبلی خود یعنی iPhone 6 Plus است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی Retina HD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. صفحه نمایش روشن و واضح است و برای تماشای ویدیو و مرور وب عالی است.

عملکرد سخت‌افزاری

iPhone 6s Plus از تراشه A9 استفاده می‌کند که یک پردازنده قدرتمند است که می‌تواند به راحتی اکثر وظایف را انجام دهد. این تلفن سریع و پاسخگو است و می‌تواند بدون تاخیر از عهده انجام چند کار مختلف برآید. همچنین دارای 2 گیگابایت رم است که تضمین می‌کند حتی در هنگام اجرای همزمان چندین برنامه به آرامی اجرا می‌شود.

دوربین

iPhone 6s Plus دارای یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی است که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های عالی بگیرید. دوربین دارای لرزشگیر اپتیکال است که به کاهش تاری کمک می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که عکس‌های شما شفاف و واضح هستند. این تلفن همچنین دارای یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است که سلفی‌های خوبی می‌گیرد و از تماس تصویری پشتیبانی می‌کند.

عمر باتری

آیفون 6 اس پلاس دارای باتری 2750 میلی آمپر ساعتی است که عمر باتری مناسبی را ارائه می‌دهد. با استفاده متوسط، دستگاه می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد، اما کاربران سنگین ممکن است نیاز به شارژ بیشتر آن داشته باشند. این گوشی همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد در صورت کم شدن باتری، سریع شارژ کنید. با این حال، باید یک شارژر سریع جداگانه بخرید زیرا در جعبه موجود نیست.

نرم‌افزار

iPhone 6s Plus بر روی iOS 9 اجرا می‌شود که آخرین نسخه سیستم عامل اپل در زمان عرضه آن است. در حالی که آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌های موجود در آیفون‌های جدید را ندارد، اما همچنان تجربه‌ای روان و کاربرپسند را ارائه می‌دهد. همچنین به App Store دسترسی خواهید داشت، جایی که می‌توانید طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها را دانلود کنید.

اتصالات

iPhone 6s Plus از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد وب را مرور کنید، ویدیو‌ها را پخش کنید و فایل‌ها را با سرعت بالا دانلود کنید. همچنین دارای بلوتوث 4.2، NFC برای پرداخت‌های بدون تماس، و درگاه لایتنینگ برای شارژ و انتقال داده است.

جمع‌بندی

iPhone 6s Plus یک گوشی هوشمند قابل اعتماد و مقرون به صرفه است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. پردازنده قدرتمند، دوربین خوب و طراحی شیک آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند آیفونی با کیفیت و بدون برچسب قیمت بالا داشته باشند. اگرچه ممکن است آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌های موجود در آیفون‌های جدیدتر را نداشته باشد، اما همچنان تجربه‌ای روان و کاربرپسند را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال تلفنی هستید که قابل اعتماد باشد و بتواند نیاز‌های روزمره شما را برطرف کند، iPhone 6s Plus یک گزینه عالی برای بررسی است.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 64 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 7.3 × 77.9 × 158.2
وزن 192 گرم
فناوری صفحه‌نمایش IPS
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 5.5 تا 6.0 اینچ
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 5.5 اینچ
ساختار بدنه قاب پشتی کاملا فلزی از جنس آلومینیوم مجهز به حس‌گر اثر انگشت (Fingerprint Sensor)
ویژگی‌های خاص فبلت
رزولوشن 1920 × 1080 | Retina | FullHD
تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت یک عدد
محافظت Ion-Strengthened Glass
تعداد رنگ 16 میلیون رنگ
سایر قابلیت‌ها قابلیت دریافت تا 10 لمس همزمان مجهز به فن آوری سنجش فشار لمس (3D Touch) مجهز به پوششی مقاوم در برابر جذب عرق و اثر انگشت (Oleophobic Coating) قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون دوم (Active Noise Cancellation With Dedicated Mic) مجهز به دستیار صوتی اپل Siri مجهز به سرویس‌های ابری iCloud پشتیبانی از سیستم یکپارچه ذخیره‌سازی رمز عبور (iCloud Keychain) دارای خروجی TV-out از طریق پورت Lightning
تراشه Apple A9 Chipset
پردازنده‌ی مرکزی Dual-Core CPU
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 1.8 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GT7600
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
حافظه داخلی 64 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700 / 1900 / 2100 HSPA با سرعت دانلود 42.2 مگابیت بر ثانیه و آپلود 5.76 مگابیت بر ثانیه
مقدار RAM دو گیگابایت
شبکه 4G LTE band 1|2100, 2|1900, 3|1800, 4|1700/2100, 5|850, 7|2600, 8|900, 12|700, 13|700, 17|700, 18|800, 19|800, 20|800, 25|1900, 26|850, 28|700, 29|700 LTE از نوع Cat6 با سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه و آپلود 50 مگابیت بر ثانیه
فناوری‌های ارتباطی EDGE
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac Dual-band, Hotspot
بلوتوث نسخه‌ 4.2 A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی Lightning
دوربین‌های پشت گوشی 1 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 12 مگاپیکسل
فناوری فوکوس AutoFocus
فلش Dual Tone LED
قابلیت‌های دوربین مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) قابلیت عکاسی با رزولوشن 8 مگاپیکسل و فیلمبرداری 4K به‌صورت همزمان (Simultaneous 4K video and image recording) قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging) قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) قابلیت تشخیص چهره و لبخند (Face and Smile Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
فیلمبرداری رزولوشن 2160 × 3840 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30FPS) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 120 فریم بر ثانیه (1080p@120FPS) رزولوشن 720 × 1280 و سرعت 240 فریم بر ثانیه (720p@240FPS)
دوربین سلفی دارای سنسور با رزولوشن 5 مگاپیکسل فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS) فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 720 و سرعت 240 فریم بر ثانیه (720p@24FPS) قابلیت تشخیص چهره (Face Detection) قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) قابلیت عکاسی HDR
سیستم عامل iOS
نسخه سیستم عامل iOS 9
قابلیت‌های نرم‌افزاری ایمیل
دفترچه تلفن با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
موسیقی ACC
ویدیو H.264
حس‌گرها روشنایی (Light)
مشخصات باتری باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت 2750 میلی‌آمپر ساعت
میزان شارژ آماده به کار 384
میزان شارژ مکالمه 24
اقلام همراه دفترچه‌ راهنما

قیمت خرید گوشی موبایل اپل مدل iPhone 6s Plus - ظرفیت 64 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

طراحی و ظاهر

۴.۶

کیفیت ساخت

۴.۶

سهولت استفاده

۴.۵

امکانات و قابلیت ها

۴.۵

نوآوری

۴.۵

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۳
  • مهیار قهری مهیار قهری

    خواهشا بیارید این گوشی رو من فقط به اعتماد دارم و از جای دیگ نمیتونم بخرم اگ میشه بیاریدش

  • علی مرادی علی مرادی

    من از یک چیز گوشی های اپل حیرت زده میشم وقتی میخوای گیم های موبایل رو اجرا کنی ضعیف ترین گوشی های اپل مثل 5c به راحتی فورتنایت و پابجی رو اجرا میکنن اما اندروید کم میاره و گوشی های 4 میلیونی مثل A50 و nova 3i نمیتونن فورتنایت رو اجرا کنن بعدش میگیم اپل گرونه! به نظر من ارزون ترین گوشی دنیاس

  • کاربر کاربر

    گوشی بسیار بسیار با کیفیت و خوبیه.طراحی زیبایی داره و بسیار کارآمد. اگه توان مالیشو دارید در خریدش شک نکنید. واقعا سیستم عامل Android به پای ios نمی رسه. در خریدتون شک نکنید. با تشکر.

  • محمد ابراهیمی محمد ابراهیمی

    با توجه به اینکه همه همکارانم این گوشیو دارن و همیشه بحث مکنن در موردش همیشه آرزوی داشتن این گوشیو داشتم اما به خاطر شرایط مالی نتونستم بخرم ای کاش شما شرایطه اقساطی مناسب داشتین تا منم میتونستم به آرزوم برسم شنیدم از دوستام با دیجی همه صاحبه گوشی میشن منم گفتم نقدمو بگم ممنون از این سایت خوبتون .

  • علی مرتضی زاده علی مرتضی زاده

    با عرض سلام خدمت دوستان عزیز بنظرم این گوشی نسبت به آیفون 7 ارزش خرید بیشتری داره امکانات خیلی زیادی به 7 اضافه نشده فقط حواستون باشه حتما 32-64-128 بخرید اصلا روی 16 حساب باز نکنید ضمنا چه مدل 6s چه مدل پلاس باتری خوبی ندارن و بهتره یه پاوربانک خوب تهیه کنید در کل من ازین گوشیم راضیم و واقعا تا چن سال عوضش نمیکنم امیدوارم بتونم کمکی کرده باشم

  • مهران زارع مهران زارع

    دقیقا 2 سال پیش این گوشی رو از سفارش دادم و تو این 2 سال فقط چند بار هنگی ازش دیدم. در کل ازش راضی هستم. انتخاب گوشی سلیقه ای هستش و بعضی ها مثل خودم با سیستم عامل آی او اس راحت هستن و بعضی ها با اندروید. این که بعضی دوستان میگن آیفون محدودیت داره, اینطور نیست و محدودیتی نداره فقط طرز استفادش با اندروید فرق داره, مثل مقایسه ی دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس هستش که طرز استفادشون با هم متفاوته. در چند تا از نظرات خوندم نوشته بودن اپل برنامه های ایرانی رو مسدود کرده, این موضوع صحت نداره, برنامه های ایرانی رو میتونین از برنامه ی ایرانی سیب مارت یا خود اپ استور دانلود کنید و مشکلی ندارن. باطری این گوشی بعد از 2 سال استفاده ضعیف شده و زود خالی میشه نسبت به روزهای اول استفادم از این گوشی, که فک میکنم بقیه گوشی ها هم این مشکل رو دارن. اپ استور بعضی وقتها برای آی پی ایران بسته میشه و نمیشه ازش برنامه ای دانلود کرد, دلیلش رو متوجه نشدم اما با فیلتر شکن مشکلی نداره و میشه ازش دانلود کرد. به شخصه از آی او اس 10 بیشتر راضی بودم و روان تر بود. در آخر به نظرم با هر گوشی موبایلی که راحت تر هستین و میتونین تهیه کنین همون رو انتخاب کنین اما اگه نمیتونین با یه گوشی مثل آیفون کار کنین یا براتون مشکل هستش, دلیلی بر این نیست که اون گوشی بد باشه یا محدودیت داشته باشه و مقایسه بین این گوشی با سایر گوشی ها به نظرم اشتباهه. با تشکر.

  • میرفرزاد هاشمی میرفرزاد هاشمی

    موبایل بین المللی در سرتاسر جهان ایفون هست و همیشه بهترین و یکه تاز می باشد.

  • هادی خدری هادی خدری

    من حدود دو ساله که دارمش عالیه واقعا کار با آیفون به علت سریع بودن سیستم عامل آی او اس لذت بخشه

  • اشکان خسروی اشکان خسروی

    کسایی ک میگن تراشش از سامسونگ s7 ضعیف تره اینو بدونن ک s7 تراشش اگزینوس خوده سامسونگه پردازنده گرافیکیشم mali ک ساخت کشوره چینه ولی s6 plus تراشش A9 خوده شرکت اپله. راجب چیزی ک نمیدونین خواهشا نظر ندید

  • رضا انصاری رضا انصاری

    بعد از تجربه ی بهترین گوشی اندرویدی یعنی نوت 5 این گوشی رو خریدم و میتونم بگم دیگه سراغ اندروید نمیرم. وقتی میخواستم با آیفون کار کنم یه سری مشکلات برام پیش میومد مثل دانلود آهنگ. یا این که نمیدونستم چطوری باید پی دی اف ها رو تو آیبوک ببینم. اگه یه نفر صاحب آیفون نباشه و فقط این مشکلاتو ببینه یا به هدف مشکل یابی آیفون اونو بخره و به فکر رفع مشکلات نباشه کلی سرخورده میشه و از آیفون بدش میاد. همه ی این مشکلات راه حل دارند و وقتی همه ی این راه حل ها رو بلد باشیم اون وقته که از آیفون لذت میبریم.

  • shadmehr zamani shadmehr zamani

    من خودم ایفون سیکس اس پلاس دارم و شغلمم تعمیرات موبایله واین حرف رو دارم به کسانی میگم که میگن ایفون سیکس اس پلاس خوب نیست و هم رده هاش که سامسونگ و ال جی بهرتن....در حال حاظر شرکت اپل از بهترین فناوری و بهترین قطعات برای ساخت گوشی هاش داره استفاده میکنه شما نگاه به رم دو این گوشی نکنید چون اگه با سامسونگ اس ایت مقایسه بشه میبینید که این دوتا گوشی تو تست رم با هم برابری میکنن و گرافیک و پردازنده هاش هم همین طور و حرف اخرم اینکه سامسونگ بعد از چند مدت کار کردن قطعاتش فرسوده میشه ولی اپل نع ولی اینم بگم که هر کسی دوست داره با برندی که مورد علاقشه کار کنه ولی اگه شما ها که میگین اپل بده و فقط چون پول دارا دارن استفاده میکنن کلاس داره اگه از تعمیرات سخت افزار موبایل سر در می اوردید قطعا جز اپل چیزی نمی خریدی موفق باشید.

  • کاربر کاربر

    سلام دیجی ما به تو اعتماد داریم خواهشا این گوشیو تو همه رنگ ها موجود کن چون فقط به فکر خودم نیستم اگه موجود کردین زیاد از این گوشی بیارین که همه بخرن اگه برین با ایفون 7مقایسه کنین فقط 3تا چیز کم داره که طبیعیه چون روش بیشتر کار شده بنظر من همین خوبه ولی اگه دوست دارین ایفون7 بگیرین عجله نکنین ی مقایسه کنین ممنون از

  • مهرداد آروند طولی مهرداد آروند طولی

    دوستان عزیز ، هدف من از این پست فقط ارائه تجربیاتم بعد از هفت ماه استفاده هست 1.دوربین: با کارایی بالا،عکس های باکیفیت،فیلمبرداری عالی،فیلم اسلومونشن جذاب 2.سرعت: سیستم عامل سریع،روان،بدون هنگ برای کسانی که از کند بودن گوشی خسته شدن بهترین انتخابه 3.کیفیت ساخت: بدنه خوب و فلزی،قرارگیری مناسب دکمه ها،صفحه نمایش باکیفیت و جوابگو زیر نور آفتاب -تنعا ایراد دکمه Home که به نظر سفت میاد (راه حل استفاده از دکمه نرم افزاری که به شدت استفاده از دکمه home رو کاهش میده) 4.برنامه های کاربردی: با استفاده از vlc میتونید راحت موزیک و فیلم دانلود و تماشا کنید و در تلگرام و واتس اپ آپلود کنید-با document میتونید تمام فایلهای موزیک ،ویدئو،آفیس را باز کرد،ضمن اینکه با استفاده از itunes و این نرم افزار میتونید از Itunes فیلم روی گوشیتون بریزید- با shareit میتونید با دیگر گوشیها تبادل فایل داشته باشید،ضمن اینکه اگر این نرم افزار روی لب تاپ و کامپیوتر نصب کنید میتونید به راحتی فیلم عکس و موسیقی رو بدون نیاز به Itunes از لب تاپ به گوشی منتقل کنید(قابل توجه دوستانی که این محدودیت رو عنوان کرده بودن) - و در نهایت با تست هایی که انجام شد ، شبکه LTE 4G روی این گوشی از نسل های قبلی آیفون و چند گوشی تست شده بهینه تر و سریعتر عمل میکنه و در زمان روشن بودن LTE امواج باعث سردرد نمیشوند(در مقایسه با گوشی قبلیم) 5-باتری: در استفاده معمولی از واتس اپ تلگرام و اینستا به راحتی دو تا سه روز جواب میده - در بازی کلش یکروز و با توجه استفاده از شبکه LTE باتری فوق العاده خوبی داره و با یک پاوربانک که دیگه هیچ جایی لنگ باتری نمیمونید. نتجه گیری : اگر میخواهید سیستم عامل گوشیتون تا مدتها بروز بشه بدون اینکه نیاز به خرید گوشی جدید داشته باشین،اگر هنگ کردن گوشی به شدت رو اعصابتونه ، اگر در عکاسی و فیلم اسلومونشن میخواهید خلاقیت به خرج بدید اگر نیاز به صفحه نمایش بزرگ برای دیدن فیلم و بازی کردن دارید، فقط یک گزینه بهترین هست . اونم Apple 6s plus

  • محمد تصدیق پسند محمد تصدیق پسند

    همین که بعد از خرید احساس پشیمونی ندارید به نظرم کافیه .

  • عماد افشار عماد افشار

    یک سال و نیمه که دارمش عالیه

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی اپل آیفون
لیست قیمت
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر 20 وات اپل - نات اکتیو 38,999,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و 6 گیگابایت رم - نات اکتیو 99,000,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم - نات اکتیو 84,970,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو 100,700,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max JA تک سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو 80,790,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro JA تک سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم - نات اکتیو 79,970,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 ZPA تک سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت 26,989,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max LLA تک سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو 94,470,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro Max A2644 دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - نات اکتیو 107,500,000 تومان
گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت - نات اکتیو 36,600,000 تومان
قیمت گوشی اپل آیفون

محصولات مشابه