بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S  دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 6 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.4 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: AMOLED
  • نسخه سیستم عامل: Android 11
  • رزولوشن دوربین اصلی: 64 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

شیائومی Redmi Note 10s با بهره‌مندی از قابلیت‌های فراوان جزء برترین محصولات این کمپانی محبوب قرار گرفته و در تاریخ 4 مارچ 2021 به بازار‌های جهانی عرضه شده همچنین امکان پشتیبانی از دو سیم کارت در سایز نانو را دارد که می‌تواند بسیار برای کاربران قابلیت کارآمدی باشد. طراحی ساده و ظریف شیائومی Redmi Note 10s در کنار رنگ‌های جذابی همچون مشکی، سفید و آبی توانسته نگاه هر بیننده‌ای را متوجه خود سازد و به سبب بهره‌مندی از ابعاد و وزن مطلوب امکان حمل آسان را فراهم می‌آورد.

صفحه‌ی نمایش با کیفیت در نظر گرفته شده برای محصول از ابعادی معادل 6.43 اینچ بهره‌مند است و از نوع AMOLED می‌باشد که لذت تماشای فیلم‌ها و تصاویر را دوچندان می‌کند. این نمایشگر رنگی توسط گلس گوریلا 3 محافظت می‌شود و از فناوری DCI-P3 بهره‌مند است که رنگ‌ها را بسیار زنده‌تر و واقعی‌تر به نمایش می‌گذارد. در پنل پشتی شاهد 4 دوربین قدرتمند هستیم که دوربین اول و دوم به ترتیب شامل کیفیت‌هایی معادل 64 و 8 مگاپیکسل هستند و دو دوربین دیگر بیشتر به خاطر بهره‌مندی از حسگر‌های ماکرو و عمق محبوب واقع شده‌اند همچنین قابلیت عکاسی به صورت پانوراما، HDR، فوکوس با اشاره و تشخیص چهره را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که تصاویری با کیفیت و بی‌نظیر را به ثبت برسانند. دوربین سلفی واقع در پنل جلویی از نوع فوق عریض باکیفیتی معادل 20 مگاپیکسل می‌باشد که ثبت تصاویر را به هنگام تنهایی ممکن می‌سازد و قابلیلت عکاسی به صورت HDR را فراهم می‌آورد.

استفاده از باتری 5000 میلی آمپری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری سبب شده تا کاربر دغدغه‌ی آسیب رسیدن به باتری را نداشته باشد. باتری از توان 33 وات به منظور تامین انرژی موردنیاز بهره‌مند است که بسیار حائز اهمیت می‌باشد. سیستم عامل تعبیه شده، اندروید 11 می‌باشد که در کنار پردازنده‌ی قدرتمند می‌توانید بدون بروز هیچ گونه اختلالی برنامه‌های موردنظر را نصب کنید همچنین از این فضای گسترده‌ی 128 گیگابایتی برای ذخیره‌سازی با رم داخلی 6 گیگابایتی برای سرعت بخشیدن به تلفن همراه نهایت لذت را ببرید و بدون نگرانی بازی‌هایی با گرافیک بالا و فیلم‌های با کیفیت و حجیم را بر روی دستگاه خود نگهداری کنید.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 160.5x74.5x8.3
توضیحات کارت حافظه جانبی microSDXC
وزن 178.8 گرم
فناوری صفحه‌نمایش AMOLED
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
ساختار بدنه قاب جلو از جنس شیشه (با محافظ Gorilla Glass 3) دارای استاندارد IP53 مقاومت در برابر پاشش و اسپری آب (در حد اندک)
ویژگی‌های خاص دارای بدنه مقاوم
رزولوشن 2400 × 1080
تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 83.5
زمان معرفی 04 مارس 2021
نسبت تصویر 20:9
محافظت Corning Gorilla Glass 3
مدل Redmi Note 10S
شناسه کالا 2800000843229
سایر قابلیت‌ها دارای رابط کاربری MIUI 12.5
تراشه Mediatek Helio G95 (12 nm) Chipset
پردازنده‌ی مرکزی Dual-Core Cortex-A76 + Hexa-Core Cortex-A55 CPU
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 2.0-2.05 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G76 MC4 GPU
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM شش گیگابایت
شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41 HSPA 42.2/5.76 Mbps LTE-A
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
شبکه 5G ندارد
فناوری‌های ارتباطی EDGE
رادیو FM radio recording
استاندارد کارت حافظه UFS 2.2
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac dual-band Wi-Fi Direct hotspot
بلوتوث A2DP LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.0
دوربین‌های پشت گوشی 4 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 64 مگاپیکسل
فناوری فوکوس AutoFocus
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای دوربین چهارگانه روی قاب پشتی | دوربین 64 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 64 مگاپیکسل، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm)، سایز سنسور 1/1.97 اینچ (Sensor Size 1/1.97)، دریچه‌ دیافراگم f/1.8، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 0.7 میکرومتر (0.7µm Pixel Size) و فوکس PDAF - دوربین دوم از نوع (Ultrawide)، با رزولوشن 8 مگاپیکسل، سایز سنسور 1/40 اینچ (Sensor Size 1/40)، دریچه‌ دیافراگم f/2.2، زاویه دید 118 درجه، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size) - دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ دیافراگم f/2.4 - دوربین چهارم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
فیلمبرداری رزولوشن 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه (4K@30fps) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه (1080p@60FPS) رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن 13 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.5، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتر (1.12µm Pixel Size) و سایز سنسور 1/3.06 اینچ ( 1/3.06 :Sensor Size ) قابلیت عکاسی HDR فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
توضیحات تکمیلی صدا 24-bit/192kHz audio
دسته ‌بندی ‌میان‌رده
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 11
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع باتری با توان 33 وات
میزان شارژ مکالمه 33

قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

امکانات و قابلیت ها

۴.۲

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۳

کیفیت ساخت

۴.۳

طراحی و ظاهر

۴.۳

سهولت استفاده

۴.۲

نوآوری

۴.۲
  • کاربر کاربر

    سلام گوشی عالی هست لطفا برای عید یه تخفیف ۵ یا ۱۰ درصدی بزارید خیلی عالی میشه میخرم هر کی موافقه لایک کنه ولی اگه بالای ۱۰ درصد تخفیف بزارید که دیگه خیلی عالی میشه هر کی موافقه لایک کنه

  • محسن نظری محسن نظری

    سلام رنگ آبیش قشنگه یک گلس رو خود گوشی داره گاردهم داره فعلا نمیخاد رو گارد هزینه کنین اما صفحه نمایش که از زاویه بغل نگاه میکنی تو رنگ سفید هاله صورتی می بینی که برا چش اصلا خوب نیس و چش منو در اورد فیلم گرفتم تو فیلم دقت کنین می بینید درضمن بعضی اپلیکیشن‌های ایرانی جواب نمیده باید با فیلترشکن باز کنی مثل بازار نمی‌دونم چرا، در کل ارزش خرید داره چون بخای با سامسونگ مقایسه کنین باید با این مقدار پول a31بخرین

  • کاربر کاربر

    بینظیره با این قیمت

  • کاربر کاربر

    رنگ خاکستری گرفتم زیبا و خوش دست می‌باشد.

  • علیرضا هاشمی علیرضا هاشمی

    دوستان من از جای دیگه گرفتم الان سه ماهه گوشی رو دارم از نظر خوشدستی واقعاً حرف نداره اصلا رقیب نداره ولی ممکنه زیاد دوست نداشته باشید که عرضش انقد کمه. دوربین واقعا مسخرس بین ۶۴ های دیگه ضعیف عمل می‌کنه به شدت. حتی امتحان کردم از دوربین a30s هم مسخره تر بود. سلفی رو اصلا به حساب نیارید چون یه کم نور بره کلا تصویر رو تار میکنه حساب کنید سلفی نداره اگه زیر نور مستقیم نیستید. پردازنده تو اپا خوب بود و روون اجرا میکرد اما بعد از آپدیت میوآی ۱۳ همه چی باگ گرفته از اپا میندازه بیرون یا هنگ می‌کنه. باتری و شارژ قویه. اسپیکر مشکلی ندیدم. در کل خیلی گوشیه شیکیه از نظر ظاهر. صفحه نمایش خوبه اما به امولد بودنش توجه نکنید چون اصلا با سوپر امولد های سامسونگ قابل مقایسه نیست با اینکه خودم هیتر سامسونگم اما میانرده های شیائومی در برابر سامسونگ از نظر دوربین و صفحه نمایش شکست بدی میخورن. در ضمن غیر معقول داغ می‌کنه اوایل سخت بود ولی الان عادت کردم. بخوام جمع بندی کنم اگه کار سنگین نمیکنید گزینه خوب رو به بالاست اگه حساسید و براتون مهمه و کار سنگین میکشید گزینه بد رو به پایینه. هرچند با این قیمت خوبه ولی من گرون گرفتم. (راستی فیلمبرداری 4k هم بچه خر کنیه)

  • کاربر کاربر

    بد نیست پیشنهاد میشه

  • کاربر کاربر

    دوستان خیلی جاها دیدم نوشتن nfc نداره.من از خریدم ولی اون پارت نامبر دیگه رو. همین note 10s با یک نامبر دیگه هم هست.مال من nfc داره و اینترنتش هم همیشه 4.5G هست.البته همین مدل هم دیدم بعضی از خریداران نوشتن nfc داره.گوشی بسیار بسیار زیبا و خوشدست هست.پردازنده ش نسبتا از A32 4G که داشتم بهتره

  • کاربر کاربر

    من یک ماه از گوشی استفاده کردم میکروفن دستگاه خراب شد وقتی بردم نمایندگی یک هفته باهاش ور رفتن بعد گفتن قطعه نداریم پولتون و پس میدیم . از فاکتور خریداری شده از دیجی یک میلیون کم کردن مابقی به صورت کارت خرید از نمایندگی به من تحویل دادن . اگر خواستید گوشی شیاومی بگیرید این مدل و نخرید از رده خارج شده و تولید نمیشه علت کم بودن قیمت این دستگاه هم همینه

  • رضا قنبری رضا قنبری

    من قبلا هم گوشی شیائومی داشتم. این برند واقعا خوبه نسبت به سامسونگ فقط کمی توی کیفیت صفحه نمایش و گاهی دوربین می تونه تفاوت داشته باشه. از این گوشی توی با دوتا کد محصول هست. من پیشنهاد میکنم این رو بخرید. برای اون یکی هزینه اضافی دارین میدین ( البته اگه رنگ بدنه براتون مهم نیست) . گوشی اصلا داغ نمی کنه، همزمان ده تا اپلیکیشن و بازی متوسط رو می تونی اجرا کنی. دوربین خوبی داره. تراشه و چیپست و دوربین گوشی خیلی عالیه خلاصه از نظر سخت افزاری جوابگوی هر نوع کارایی هست حتی بازی. باطری قوی با ماندگاری خوب داره. خلاصه تو این رنج قیمتی بخریدش.

  • نیما عمرانی نیما عمرانی

    نکات مثبت رو بقیه گفتن. یک نکته منفی و بسیار مهم صدای پایین در زمان مکالمه هست. دقت کنید که منظورم صدای اسپیکر نیست. صدایی که از بلندگوی نازک در بالای صفحه گوشی و در حین مکالمه میاد به نسبت گوشی‌های معمول پایین هست. اگه برای کسی می‌خواهید بخرید که کمی هم مشکل شنوایی داره، اصلاً گزینه مناسبی نیست. نکته منفی بعدی دوربین این گوشی هست. عدد ۶۴ زیاد گمراه‌تون نکنه. کیفیتش از نظر من پایینه. در مقایسه با مثلا samsung s8. کمی از lg g4 که برای چندین سال پیش هست بهتره. البته این برای نور کم مثلا در داخل اتاق هست. در روز و بیرون کارایی‌ش قابل قبوله.

  • ابراهیم نویدی ابراهیم نویدی

    Redmi note 10s گوشی بسیار عالی است

  • حسین منصوری حسین منصوری

    برای آشنایان خریدم و نظر خاصی نمیتونم بدم ولی نسبت به قیمت مشخصاتش در مقایسه با دیگر گوشیا بهتره

  • حامد کیانی حامد کیانی

    تو این رنج قیمت گوشی با کیفیت و مناسبیه البته قبل از باز کردن پک گوشی از گلوبال بودن گوشی اطمینان حاصل کنید

  • کاربر کاربر

    گوشی یه بار راه اندازی شده بود. قرار بود آک باشه ولی اینطوری دادن دست من. بسته بندی هم ضعیف بود. جعبه گوشی توی کارتن تکون میخورد و این خوب نیست.

  • کریم شکاری مرند کریم شکاری مرند

    فاکتور خرید هم میفرستادین خوب میشد

  • سید مرتضی موسوی پور سید مرتضی موسوی پور

    موقع خرید با توجه به بودجه ای که داشتم چند روز تحقیق کردم و رقبای این گوشی هم از برندهای دیگه و هم از همین برند ارزیابی کردم، در نهایت دیدم این گوشی تمام ویژگی هایی که من. میخوام رو داره، البته من یکبار تجربه ی شیائومی رو داشتم و میدونستم برند مطرحی هست اما با این حال بخاطر حساسیت هایی که توی این خرید دارم، خیلی تحقیق کردم اول این رو بگم که تو نگاه اول ظاهر زیبایی داره و کاملا حس یه گوشی شیک و با کلاس رو القا میکنه، بعد که روشنش کردم، از کیفیت صفحه نمایش گوشی لذت بردم، تاچ خوبی داره، چیزی که برای من بسیار مهم بود چون کارم طوری هست که زمان زیادی رو صرف تایپ کردن با گوشی میکنم، کیفیت صفحه نمایش عالی بود، چیزی که واقعا محسوس و نظر هر کسی رو به خودش جلب میکنه، از دروبین گوشی استفاده کردم (دوربین اصلی ) کیفیت دوربین گوشی بسیار مطلوب بود ، رابط کاربری ساده ای داره و امکانات خوبی رو برای این مدل در نظر گرفتن، یکی از مواردی که نظرم رو جلب کرد، باتری این گوشی هست که بعد از دوساعت استفاده دیدم 20% کم شده! دوستان دقت داشته باشید تمام این موارد رو با درنظر گرفتن قیمت اختصاص یافته به این گوشی باید سنجید، در نهایت میخوام بگم در خریدش شک. نکنید، تنها موردی که میتونم به عنوان ضعف این گوشی ازش نام ببرم نداشتن چراغ اعلان هست و یکی دیگه هم میزان صدای بلند گو زمان زنگ خوردن هست( که البته با انتخاب و دانلود زنگ های متنوع با صدای بلند میشه به راحتی این مورد رو برطرف کرد، لازم به ذکر هست که من تست صدای زنگ رو توی ماشینم و با سرعت 120 کیلومتر سنجیدم به نسبت گوشی دومم که آنر هست، این گوشی صداش کمتر هست) امیدوارم مواردی که نوشتم بتونه به انتخاب تون کمک کنه

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی شیائومی
لیست قیمت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 4G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 6,810,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 5,700,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F4 GT 21121210G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت 18,900,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 11,390,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 13T دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 21,050,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 8,999,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 4G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 9,749,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S M2101K7BNY دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 6,200,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro Plus 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 9,599,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 5,605,000 تومان
قیمت گوشی شیائومی

محصولات مشابه