بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 8 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: Super AMOLED
  • نسخه سیستم عامل: Android 11
  • رزولوشن دوربین اصلی: 108 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو از محصولات خوب و خوش ساخت این کمپانی به شمار می‌رود که با مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه، ارزش خرید بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی میان رده به طور رسمی در تاریخ 26 ژانویه 2022 معرفی و سپس در تاریخ 18 فوریه 2022 روانه بازار شد و در اختیار عموم قرار گرفت. از مزایای گوشی می‌توان به صفحه نمایش لمسی و 6.67 اینچی آن اشاره کرد که مجهز به پنل Super AMOLED می‌باشد و با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی و روشنایی بالا، تمام تصاویر و فیلم‌های مورد نظر را با کیفیتی مطلوب به نمایش می‌گذارد. از دیگر مزایای گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو دوربین اصلی و چهارگانه آن است که مجهز به چهار لنز 108،8،2 و 2 مگاپیکسلی می‌باشد و با پشتیبانی از قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکار و تشخیص لبخند، لذت عکسبرداری در شرایط مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. شیائومی Redmi Note 11 Pro همچنین مجهز به یک لنز 16 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر می‌باشد که وظیفه ثبت عکس‌ها و فیلم‌های سلفی را بر عهده دارد و امکان برقراری تماس‌های تصویری با کیفیت مطلوب را فراهم می‌کند.

ردمی نوت 11 پرو با تراشه 64 بیتی MediaTek Helio G96 عرضه شده است و دارای رم 8 گیگابایتی به همراه پردازنده گرافیکی Mali G57 MC2 می‌باشد؛ به این ترتیب برنامه‌های مختلف و بازی‌های نه چندان سنگین را با سرعت و دقت کافی به اجرا در می‌آورد و با عملکرد سریع خود لذت انجام امور را چند برابر می‌کند. به علاوه از سیستم عامل اندروید 11 پشتیبانی می‌کند و رابط کاربری مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی شیائومی همچنین انواع داده‌ها را در فضای داخلی 128 گیگابایتی خود ذخیره می‌کند و در صورت مواجه شدن با کمبود فضا، امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه جانبی فراهم می‌کند.

گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و وظیفه تامین انرژی مورد نیاز گوشی را بر عهده دارد. در نهایت می‌توان به ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از سنسور اثر انگشت جانبی و مقاومت بالای بدنه در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد که در کنار دیگر مزایایی مانند قیمت مناسب قرار گرفته‌اند تا گوشی را به یک محصول کاملاً مناسب برای کاربری عادی تبدیل کنند.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 164.2x76.1x8.1
توضیحات کارت حافظه جانبی microSDXC (uses shared SIM slot)
وزن 202 گرم
فناوری صفحه‌نمایش Super AMOLED
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.67 اینچ
ساختار بدنه قاب جلو و پشت از جنس شیشه (با محافظ Gorilla Glass 5) فریم پلاستیکی دارای گواهی IP53(مقاوم در برابر گردوغبار و قطرات آب)
ویژگی‌های خاص دارای بدنه مقاوم
رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل
تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 86
زمان معرفی 26 ژانویه 2022
نسبت تصویر 20:9
محافظت Corning Gorilla Glass 5
مدل Redmi Note 11 pro 4G
شناسه کالا
سایر قابلیت‌ها صفحه نمایش 120 هرتزی دارای رابط کاربری MIUI 13
تراشه Mediatek Helio G96 (12 nm)
پردازنده‌ی مرکزی Octa-core (2x2.05 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 2.05 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G57 MC2
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم کارت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM هشت گیگابایت
شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66 HSPA 42.2/5.76 Mbps
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
فناوری‌های ارتباطی EDGE
استاندارد کارت حافظه UFS 2.2
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac dual-band Wi-Fi Direct hotspot
بلوتوث 5.1, A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.1
دوربین‌های پشت گوشی 4 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 108 مگاپیکسل
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای دوربین چهارگانه روی قاب پشتی | دوربین 108 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل - دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 108 مگاپیکسل، فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر (Focal Length 26 mm)، سایز سنسور 1/1.52 اینچ (Sensor Size 1/1.52)، دریچه‌ی دیافراگم f/1.9، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 0.7 میکرومتر (0.7µm Pixel Size) و فوکس dual pixel PDAF - دوربین دوم از نوع (Ultrawide)، با رزولوشن 8 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.2، زاویه دید 118 درجه - دوربین سوم از نوع ماکرو (Macro) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 - دوربین چهارم از نوع حسگر عمق (Depth Sensor) با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی دارای حسگری با رزولوشن 16 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.5، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.0 میکرومتر (1.0µm Pixel Size) و سایز سنسور 1/3.06 اینچ ( 1/3.06 :Sensor Size ) فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
بلندگو استریو
توضیحات تکمیلی صدا 24-bit/192kHz audio دارای جک 3.5 میلی‌متری صدا
دسته ‌بندی ‌میان‌رده
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 11
حس‌گرها اثرانگشت روی لبه (FingerPrint|Side-Mounted)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت قابلیت شارژ سریع باتری با توان 67 وات (51% شارژ در 15 دقیقه) Power Delivery 3.0 Quick Charge 3+

قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

طراحی و ظاهر

۴.۵

امکانات و قابلیت ها

۴.۴

سهولت استفاده

۴.۵

نوآوری

۴.۵

ارزش خرید به نسبت قیمت

۴.۵

کیفیت ساخت

۴.۵
  • کاربر کاربر

    سلام گوشی note 11 pro 4G رنگ سفید شو سفارش دادم گوشی خوبی هست برای کار های روز مره و استفاده از شبکه های اجتماعی خیلی خوبه و برای عکس برداری هم که با دوربین ۱۰۸ ی که داره خوبه اما نباید ازش توقع اجرا ی بازی های سنگین و گرافیکی داشت نسبت به قیمتش ارزش داره و گوشی خوش دست و زیبایی هست مخصوصا رنگ سفید یا آبی روشن که من سفید شو گرفتم که زیر نور چند رنگ میشه نقاط قوت و نقاط ضعفش رو بعد از یک هفته استفاده گفتم امیدوارم کمکتون کرده باشم عکس هم براتون گذاشتم ببینید. ممنون میشم اگر خوشتون آمد لایک کنید و متشکرم از دیجی فروشگاه اینترنتی

  • کاربر کاربر

    نسبت به سری های قبل واقعا خوش دست تره!! از همه لحاظ عالیه

  • کاربر کاربر

    پول ندارم بخرم اما خیلی میخوامش. هر روز به عکس هاش نگاه میکنم

  • سیدشهاب الدین  سیدباقری شریف آباد سیدشهاب الدین سیدباقری شریف آباد

    امیدوارم نظر من توی خریدتون موثر باشه از دوربین شروع میکنم چون واسه خودم خیلی مهم بود کیفیت عکس ها با لنز اصلی واقعا خوبه و راضیتون می‌کنه شک نکنید توی اولترا واید کیفیت عکس کمی افت می‌کنه ولی چندین گوشی دیگه رو هم چک کردم کیفیتشون پایین بود ولی میتونم بگم تو شرایط نوری خوب عکس ها خوب میشن ولی نه عالی. پرتره ها رو هم خوبن بک گراند رو خوب جدا می‌کنه ولی ضعف اصلی دوربین لنز ماکرو هست که اصلا تعریفی نیست و نمیشه روش حساب کرد. عکس ها یکم می‌ره تو فاز قرمزی که اگه یکم وایت بالانس رو خودتون تغییر بدین بهتر میشن اما بازم کیفیت مطلوب رو ندارن هر چند هیچکس خیلی نمی‌خواد عکس ماکرو بگیره. دوربین جلو هم کیفیت خوبی داره تو بخش فیلم برداری هم اگه بخوام بگم درسته 4k رو نداره ولی کیفیت فیلم برداری خوبه نمیشه گفت کم میاره از گوشی های دیگه. استبلایزر این گوشی فوق العااااااااادس میتونم بگم وقتی استبلایزرش رو با یکی از قدرتمند ترین گوشی های بازار مقایسه کردم اصلا و ابدا کم نمیاره خیلیا میگن مدیاتک خوب عمل نمیکنه و پردازنده خوبی نیست و اگه یه ساعت کالاف دیوتی موبایل بازی کنین لگ و باگ میخوره ولی اصلا اینجوری نیست من یک ساعت و نیم بازی کردم هیچ بگی نگرفتم و پردازنده هم مطلوبه بنظرم طراحی گوشی خوب و جالبه. یکمی هم حس Hands On گوشی های پرچمدار رو هم داره حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره هم که متحیرم کرد کیفیت صدا هم فوق العاده بود بخاطر اسپیکر بالا و پایین تفکیک صدا هم خوب بود و بلندیش هم عالی آنتن دهی خوبی هم داره کیفیت صفحه نمایش هم فوق العادس با ۱۲۰ هرتز ک معرکش کرده شارژ شدنش خوبه و سریع شارژ میشه و شارژدهیش هم خوبه تنها ضعف اساسی ک میتونم بگم شدیده دوربین ماکرو هست و تمام چند ماه دیگه دوباره یه نظر میدارم و توی بلند مدت هم نظرمو میدم امیدوارم مفید باشه واستون

  • سیدهادی غریب زاهدی سیدهادی غریب زاهدی

    گوشی داغ می‌کنه، یک بار مرجوع کردم تایید نشد الانم که یه روز اومده دستم صفحه نمایش از گرما، پرک میزنه. خیلی ناراحتم از این خریدم و تجربه ی واقعا بدی از داشتم و دیگه خرید نمی‌کنم.

  • عبدالله گرگیج عبدالله گرگیج

    گوشی مناسبیه. به قیمت خوبی هم خریدم. رنگش جذابه. فست شارژ ۶۷ وات داره که خیالت راحته. فقط اینکه گوشی از قبل روشن شده بود، ولی فعال سازی نشده بود

  • کاربر کاربر

    بهترین گوشی تو این رنج قیمتی چون هم دوربین عالی داره و هم شارژر و شارژ دهی عالی داره من که تو عمرم تا حالا شارژر به این سریعی ندیده بودم و پردازنده اش هم متوسط هست اگه مثل من می‌خواین روزی دو سه دس کالاف بزنید و عکس های با کیفیتی هم بگیرید این گوشی بی نظیره و بسیار خوشگل و خوشدست با رابط کاربری روون و عالی اگه این نظرو دوست داشتی بلایک

  • کاربر کاربر

    خیلی عالی بود ممنون از سرعت خیلی خوبی داره ،کیفیت دوربین هم عالی بود،فقط با قاب گلس خوب نمی‌مونه

  • مهرنام حسن زاده مهرنام حسن زاده

    این گوشی رو با کلی تحقیق خریدم و وافعا عالیه

  • کاربر کاربر

    صفحه نمایش خوبی داره با دوربین خوب و مشخصات سخت افزاری مناسب برای اکثر کارها و اینکه سبک و خوش دسته ولی کمی بدنه دستگاه ضخیمه.

  • کاربر دیجی کالا کاربر دیجی کالا

    سلام به نظر من اگر پردازنده DIMENSITY 920 بود خیلی بهتر بود مانند رام چین اما این پردازنده هم خوبه راحت تا 4الی5سال همراهی تون می کنه شاید فکر کنید چون ردمی نوت10پرو پردازنده اسنپدراگون داشته بهتره اما اینطور نیست شرکت ها برای اینکه قیمت گوشی زیاد نشه بعضی وقت ها برای گوشی ها پسرفت هایی در نظر می گیرند مثلا شیائومی میتونست اسنپدراگون ردمی نوت 10پرو رو در این مدل ارتقا می داد که قیمت بیشتر می شد در کل گوشی خوبی هست اما رقیبش اینفینیکس نوت 11پرو هست که 2 میلیون ارزان تر هست

  • کاربر کاربر

    کاش دیجی در توضیحات مشخص میکرد پک چین هست یا گلوبال

  • امیر حیدری امیر حیدری

    نقاط قوت و ضعف رو گفتم حالا یه مقایسه میکنیم با نوت ده پرو من نوت ده پرو هم دارم حدود یکسال پیش خریدم خب از لحاظ زیبایی و طراحی خدایی هم زیباتر شده هم خوشدست تر هرچند وزنش 9گرم بیشتر شده ولی ضخامت همونه ولی چون لبه ها تخت هست ضخامت بیشتر به چشم میاد در کل این گوشی خیلی زیباتر و خوشدست است بریم سر پردازنده چیزی که Antutu9 بنچمارک به ما میگه پردازنده مدیاتک بکاررفته در این گوشی نسبته به 732g. حدود سه چهار درصد ضعیفتر هست که بنظرم نمیشه اسمشو گزاشت ضعف و کارتونو برای کارهای روزانه براحتی راه میندازه ولی مناسب بازی های سنگین نیست اصلا.. دوربین نسبت به نسل قبل پسرفت زیادی داشتته دوربین اصلی و اولترا واید که همونه و عکس پرتره بنظر من حتی یکم بهتر شده توی برش سوژه ها نسبت به نسل قبلش ولی فیلمبرداری نقطه ضعف اصلی این گوشی به حساب میاد ک فقط 1080 سی فریم میگیره و دوربین ماکروهم به گرد پای ماکرو نوت ده پرو نمیرسه ولی دوربین سلفی مثل همونه حتی شاید یه ذره بهتر حسگر اثرانگشت و تشخیص چهره مثل سری قبل عالیه صفحه نمایش سوپر امولد این گوشی نسبت ب امولد نوت ده پرو بنظر بنده که هیچ تغییری نکرده ث دقیقا همونه باتری بدون شک شارژ نگهداریش بهترشده و شارژر 67وات هم خیلی خوبه و شارژ از صفر تا صد رو تو 57دقیقه و از ده درصد تا نود درصد رو تو 37دقیقه انجام میده ولی خب این اعداد باتوجه به شدت جریان برق و دمای محیط منزل شما متغیر هست ولی در کل خیلی باحاله و باتری و شارژر این گوشی جز مهمترین پیشرفتاش نسبت به نوت ده پرو هست

  • کاربر کاربر

    پیشنهاد من نوت ۱۰ پرو رام گلوبال. قیمتش هم حباب نداره بگیرید از این مدل خیلی بهتره

  • علی ملکی علی ملکی

    من اینو تازه خریدم قبلش هم POCO X3 Pro داشتم همه تو نظرات نوشتن که گوشی گرونی هست ولی دوستان کلا گوشی های شیائومی به صرفه هست و دلیل گرون تر بودن این گوشی به خاطر شارژر ۶۷ واتی و نمایشگر Super AMOLED هست که قبلا فقط سامسونگ استفاده میکرد در کل در مقایسه با پوکو صفحه نمایش اش خصوصا در نور آفتاب فوق‌العاده بهتره ، دوربین هم بهتره هرکی صفحه نمایش براش مهمه این گوشی بهترین انتخابه

  • بهنام بالاخانه بهنام بالاخانه

    اول از همه باید بگم پلمپ بود و خوشبختانه کاملا سالم. برای آدم عادی و استفاده عادی هیچ کمبودی نداره زیادی هم هست. یعنی من که عکاس حرفه ای نیستم که بخوام عکسای حرفه ای بگیرم اونم با گوشی، بچه بیکار 15 ساله هم نیستم که تصور کنم تنها کاربرد گوشی گیم زدنه و از طلوع آفتاب شروع کنم به گیم زدن تا ساعت 12 شب که دیگه خوابم میبره :)) برای تماس و پیام و وب گردی و نصب تعدادی نرم افزار که کارهای مورد نیازتونُ انجام بدید هم که حتی مشخصات کمتر از این گوشی هم کفایت میکنه براتون. چیزی که برای خود من حتی از داشتن تراشه اسنپ دراگون یا مدیاتک مهم تر هست سرعت شارژ شدن فوق العاده و شارژر 67 واتی بود. یعنی هرچی از اهمیت این ویژگی مهم بگم کم گفتم. شما هرروز با این مساله مواجه هستید پس خیلی خیلی تاثیر مثبتی روی اعصاب و رسیدن به کارهای روزانتون داره . میزنید به شارژ تا یه چایی بخورید و برگردید برای استفاده نصف روز شارژ شده(استفاده معقول و معمولی) حدود یکماه استفاده کردم ازش تا الان که هنگ منگ ندیدم ازش. برای خانمم سامسونگ S20fe خریدم که دو برابر این گوشی قیمت داره اما وقتی دو تا رو مقایسه کردم حقیقتاً این هیچ چیزی کم از S20fe نداره، تازه توی سرعت شارژ هم که S20 به گرد پای این نمیرسه. کیفیت دوربینشون تقریبا مشابه هست(البته S20 بنظرم یک مقدار توی ثبت جزئیات بهتر عمل میکنه)، کیفیت تصویرشون هم کاملا مشابه هست. نمیتونم واقعا مشخصه ای از سامسونگه رو پیدا کنم که از این گوشی برتر باشه بجز دوربینش که اونم خیلی تفاوت محسوس نیست.

  • محمدرضا جلالی محمدرضا جلالی

    من برا تولد رفیقم گرفتم خیلی راضی بود

  • کاربر کاربر

    ۲ تا انتقاد دارم اول اینکه بسته بندی کاملا افتضاح دوم اینکه وقتی خریدار زمان و روز رو انتخاب میکنه از کارو زندگی میفته تا وسیله ای که خریده رو تحویل بگیره بعد شما مسعول هستید تا به موقع به دست خریدار مرسوله رو برسونید حتی از آسمون سنگ بباره بعد با پشتیبانیتون تماس میگیرم جواب میدن ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به دستتون میرسه به نظر شما تکلیف چیه، شما وقتی خودتون رو در قبال خریداری که بهتون اعتماد کرده مسعول ندونید این میشه که با روح و روان زندگی مردم بازی میکنید لطفاً مسعول بودن در قبال کسانی که بهتون اعتماد کرده رو تمرین کنید.

  • احسان جعفری احسان جعفری

    یک ماه پیش خریدم الان نظر میدم. گوشی خوش دست و خوبیه. رنگ آبی روشن فوق العاده زیباست. توی نور چند رنگ میشه و دونه های زرد رنگی داخلش داره که زیباست. (برا خانم ها مناسبتره این رنگ)... من باهاش بازی نمی‌کنم و نمیتونم نظر بدم درین باره. اما دوربین اصلی ۱۰۸ فوق العاده هست. اما در شب رنگ ها رو طبیعی نمیگیره بنظرم. اما دوربین سلفی ضعیفی داره که اصلا واقعی نیست، یک جورایی شبیه نقاشی میشه و وضوح کم. شارژرش بی نظیره و باطری خوبی داره. یکی از چیزهایی که تو ذوق میزنه حساسیت تاچ پایینش هست. البته نه خیلی زیاد مثلا اگه گوشی سامسونگ سطح بالا داشتید قبلاً، با این اذیت میشید چون واقعا حس میشه تفاوت . یک چیزی هم که عجیبه من اینو یک ماه پیش خریدم ۸۹۰۰ الان شده ۱۳۲۰۰ . چه خبرتونه واقعا چه خبرتوووونه. امیدوارم مفید باشه مطالب

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی شیائومی
لیست قیمت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 6,899,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 4G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت - گلوبال 8,999,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 12 2201123G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 23,500,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 11,390,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 2107113SG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 28,000,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5s دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 6,659,900 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 12 2201123G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت 20,200,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت- گلوبال 3,649,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 pro M2101K6G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 7,199,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 9,700,000 تومان
قیمت گوشی شیائومی

محصولات مشابه