بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت-گلوبال

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت-گلوبال

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • حافظه رم: 4 گیگابایت
  • اندازه صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • فناوری صفحه نمایش: IPS
  • نسخه سیستم عامل: Android 11
  • رزولوشن دوربین اصلی: 50 مگاپیکسل
  • ظرفیت باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت

گوشی شیائومی مدل Redmi 10C محصولی پایین رده و در عین حال خوش ساخت است که در تاریخ 21 مارس 2022 توسط کمپانی سازنده معرفی شده و دو روز بعد از آن یعنی در تاریخ 23 مارس 2022 به بازار عرضه شده است. این گوشی اقتصادی از یک صفحه نمایش 6.71 اینچی برای نمایش تصاویر و فیلم‌های مختلف استفاده می‌کند که مجهز به پنل IPS LCD می‌باشد و کیفیت مناسبی را در نمایش تصاویر ارائه می‌دهد. نمایشگر گوشی شیائومی Redmi 10C با روکش کورنینگ گوریلا گلس محافظت می‌شود و مقاومت مطلوبی را در برابر انواع ضربه از خود نشان می‌دهد.

از دیگر مشخصات گوشی دوربین دوگانه است که در قسمت پشتی و پلاستیکی بدنه تعبیه شده است. لنز اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی این دوربین دوگانه را تشکیل می‌دهند که با یک فلش LED همراه شده و عملکرد قابل قبولی را در ثبت عکس‌ها و فیلم‌های مورد نظر ارائه می‌دهند. در قسمت جلویی شیائومی Redmi 10C نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است که وظیفه گرفتن سلفی‌ها را بر عهده دارد و امکان برقراری تماس‌های تصویری را نیز فراهم می‌کند.

گوشی دارای یک باتری بادوام با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و در مدت زمان کوتاهی شارژ گوشی را از صفر به صد در صد می‌رساند. بعد از آن زمان مناسبی را برای انجام امور روزانه ارائه می‌دهد. شیائومی ردمی 10C با پردازنده هشت هسته‌ای Octa Core و تراشه اسنپدراگون 680 ارائه شده است که سرعت قابل قبولی برای اجرای برنامه‌ها و سرویس 4G را برای اتصال به اینترنت عرضه می‌کند. به علاوه از پردازنده گرافیکی Adreno 610 همراه با 4 گیگابایت رم پشتیبانی کرده و به وسیله آن‌ها بازی‌های سبک و برنامه‌های مورد نیاز را با دقت و سرعت مناسبی پردازش می‌کند. گوشی شیائومی مدل Redmi 10C همچنین با سیستم عامل اندروید 11 راه‌اندازی می‌شود و از 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برای ذخیره کردن اسناد شخصی استفاده می‌کند. در تکمیل قابلیت‌های گوشی می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و سنسور اثر انگشت موجود در قاب پشتی اشاره کرد.

جعبه گشایی و بررسی ویدیویی

در ادامه با بررسی ویدیویی و جعبه گشایی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت-گلوبال با تاچ تک همراه باشید.

Loading...

مشخصات فنی

مشخصات فنی
ابعاد 8.3×76.6×169.6
وزن 190 گرم
فناوری صفحه‌نمایش IPS
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش 6.0 اینچ و بزرگتر
توضیحات سیم کارت سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
اندازه 6.71 اینچ
ویژگی‌های خاص فبلت
رزولوشن 720×1650
تراکم پیکسلی 268 پیکسل بر اینچ
تعداد سیم کارت دو عدد
نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 82
زمان معرفی 21 مارس 2022
محافظت Corning Gorilla Glass
مدل Redmi 10C
شناسه کالا
تراشه Qualcomm SM6225 Snapdragon 680 4G Chipset
پردازنده‌ی مرکزی 4x Kryo 265 Gold + 4x Kryo 265 Silver
نوع پردازنده 64 بیتی
فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 1.9 - 2.4 گیگاهرتز
شبکه های ارتباطی 2G
پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 610 GPU
شبکه 2G GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 برای هر دو سیم‌کارت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
شبکه 3G HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
مقدار RAM چهار گیگابایت
شبکه 4G 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi
رادیو FM radio
استاندارد کارت حافظه UFS 2.2
Wi-Fi Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
بلوتوث A2DP, LE
فن‌آوری موبایل A-GPS
درگاه‌های ارتباطی USB Type-C 2.0
نسخه بلوتوث 5.0
دوربین‌های پشت گوشی 2 ماژول دوربین
رزولوشن عکس 50 مگاپیکسل
فلش LED
قابلیت‌های دوربین دارای دو دوربین در پشت گوشی | دوربین 50 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل دوربین اول از نوع عریض (Wide) با رزولوشن 50 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 26 میلی‌متر و دارای PDAF دوربین دوم از نوع سنجش عمق (Depth) با رزولوشن 2 مگاپیکسل، دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 قابلیت عکاسی HDR قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama)
فیلمبرداری رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دوربین سلفی دارای یک دوربین در جلو گوشی | دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 فیلمبرداری با رزولوشن 1080 × 1920 و سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080p@30FPS)
دسته ‌بندی اقتصادی
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android 11
حس‌گرها اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
مشخصات باتری باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت پشتیبانی از شارژر 18 وات با فناوری شارژ سریع
امکانات موبایل شیار مجزا برای کارت حافظه

قیمت خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت-گلوبال

لیست قیمت فروشندگان

متاسفانه این محصول در حال حاضر در فروشگاه اینترنتی دیگری موجود نیست.

نقد و نظرات کاربران

سهولت استفاده

۳

طراحی و ظاهر

۳

امکانات و قابلیت ها

۳

نوآوری

۳

ارزش خرید به نسبت قیمت

۳

کیفیت ساخت

۳
  • شهرام حقیقی شهرام حقیقی

    رجیستر نمیشه سامانهٔ همتا میگه این گوشی قانونی نیست و به زودی قطع میشه به زنگ زدم یه شماره به من داد بعد دو روز جواب داد، ولی به نتیجه ای نرسیدم حالا این گوشی مانده روی دستم، احتمالا به عنوان اسباب بازی باید بدم دست بچه سرگرم بشه اگه شما هم دوست دارید بلائی که سر من آمده، سر شما هم بیاد، بهترین انتخابه و یا دوست دارید پولتون رو خراب کنید این خرید بهترین گزینه س بعد یه هفته درست شد بخرید

  • کاربر کاربر

    خیلی گوشی خوب و مناسبیه من که دوسش دارم از خدمات دیجی کلا هم خیلی راضیم همه چه خیلی خوب بود فقط اگه پرداخت درب منزل هم داشت خیلی عالی تر میشد قاب و گلس هم خیلی سخت پیدا میشه چون جدیده

  • رضا حیدری رضا حیدری

    سلام من خودم گوشی a51 دارم و مزخواستم 10c را برای پسر۸ ساله ام بگیرم بیشتر برای بازی.سفارش که دادم خیلی نگران رزولوشن پایین نصبت به بقیه گوشی ها و اینکه آمولد نیست بودم در حدی که نزدیک بوددسفارش و لغو کنم ولی نکردم و الان یک هفته است که در حال استفاده هستیم.دوستان این که رزولوشن پایینش اصلا اذیت نمیکنه و اگه ندونی این موضوع رو اصلا متوجه نمیشید.تو بازی ها از جمله پابجی عالی بوده و کیفیت ساخت عالی داره .ولی ابعادش خیلی بزرگه و درازه و من این گوشی رو به خاطر ابعادش قطعا به بززگسالان که میخوان همراه داشته باشن توصیه نمیکنم وزنش بالاس.کاور از دیجی سفارش دادم که هم گوشی رو یغور تر و هم سنگین تر کرد که چاره ای نیست و گلس a22 5g که نزدیکترین ابعاد و بهش داشت رو گرفتم که باز هم چند میل در طول کوچکتره.با شارژر سامسونگ اصلی ۱۵ وات از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد دو و نیم ساعت طول کشید که خیلی زیاده به نظرم.روی هم رفته به قیمت این حدود برای پسر بچه ها خیلی خوبه

  • محمد غفاری پور محمد غفاری پور

    سلام دوستان میخوام این گوشی رو با honor x7 مقایسه کنم که الان اختلاف قیمت 200 هزار تومنی دارن باید بدونین آنر با جدا شدن از هواوی دیگه تحریم نیست و از سرویس های گوگل پشتیبانی میکنه و مشکلات هواوی رو نداره صفحه نمایش هر دو گوشی کیفیت اچ دی پلاس(720) هستن که ای کاش فول اچ دی(1080) میبودن اما نیستن و تراکم پیکسلی نسبتا پایینی دارن که کنتراست رنگی پایینی دارن و صفحه نمایش کم جون و بی روحی دارن اما نرخ نوسازی هر دو صفحه نمایش 90 هرتزیه که این خوبه جنس بدنه در هر دو گوشی پلاستیکه اما طراحی آنر ایکس هفت نسبت به ردمی ده سی شکیل تر و جذاب تره آنر ایکس هفت نسبت به این گوشی اندازه ی بزرگ تری داره، حاشیه های صفحه نمایش کمتری داره و گوشی جدیدتری نسبت به این گوشی هستش، در بخش پردازنده عملکرد یکسانی دارن و هردو اسنپدراگون 680 هستن با پردازنده گرافیکی آدرنو 610 که میتونن کالاف دیوتی رو روی کیفیت مدیوم بدون لگ اجرا کنن، روی گرافیک های(high) هم میتونن اجرا کنن اما یکم لگ میزنن، رام این گوشی 4 و رام آنر ایکس هفت هم 4 هست اما برتری آنر نسبت به این اینه که از قابلیت توربو رم استفاده میکنه و در مواقعی که روی گوشی فشاره و دارین مولتی تسکینگ(باز کردن همزمان چندین برنامه) میکنین 2 گیگ رم از حافظه میگیره و تبدیل به 6 میشه و باعث میشه گوشی عملکرد روان تر داشته باشه، تعداد دوربین های این گوشی 2 تاست اما آنر ایکس هفت 4 تا دوربین داره، کیفیت عکس سنسور اصلی این گوشی 50 هست و خبری از دوربین اولترا واید و ماکرو نیست و فقط یه سنسور 2 مگا پیکسلی برای تشخیص عمق داره که تو گرفتن عکس پرتره بکار میاد اما آنر سنسور اصلی 48 با سنسور اولترا واید 5 و سنسور ماکرو و تشخیص عمق 2 مگا پیکسلی داره که تو بخش دوربین عملکرد بهتری نسبت به 10سی داره حسگر اثر انگشت در آنر ایکس هفت روی دکمه ی پاوره که مکان بهتری نسبت به 10 سی هست که پشت گوشیه، باتری جفت شون یکسانه اما فست شارژ آنر ایکس هفت 22/5 واته که از فست شارژ 18 واتی 10 سی عملکرد بهتری داره بنظر من اگر 200 تومن بیشتر بذارین و آنر ایکس هفت رو بگیرین بهتر از این گوشیه، اگه این مقایسه براتون مفید بود لطفا لایک کنین تا بقیه هم این رو ببینن و بتونن خرید شونو با دقت بیشتر انجام بدن.

  • کاربر کاربر

    *** اگر به دنبال یک موبایل با قیمت مناسب و تقریبا ارزان اما قدرتمند هستید، این گوشی بهترین انتخاب در این بازه قیمتی است.*** - به دلیل استفاده از چیپست اسنپدراگون 680 این گوشی نسبت به همرده ها از نظر قیمت، حتی بعضی گوشی ها با قیمت بالاتر، ارزش خرید بیشتری دارد. - اگر کیفیت عکس برای شما اولیت بالایی داره، بهتره بیشتر هزینه کنید و (در بازه قیمتی 7-8 میلیون) گوشی که دوربین بهتری داره تهیه کنید، چون قطعا شما رو راضی نمیکنه، اما نمیگم کیفیت پایینی داره، در شرایط نوری مناسب عکس های قابل قبولی میگیره، در سطح یک گوشی 4 میلیونی اقتصادی به نظرم خیلی خوبه. - در مورد صفحه نمایش این گوشی نظرات منفی دیده بودم اما الان که گوشی رو از نزدیک میبینم کیفیت خوب و روشنایی مناسبی داره که با این قیمت اصلا انتظارش رو نداشتم. - این گوشی باطری با ظرفیت بالایی داره، و با توجه به چیپست و صفحه نمایشی که داره، وهمینطور با تنظیماتی که میتونید انجام بدید، به راحتی تا 2 روز یا حتی شایدم تا 4 روز، بسته به میزان استفاده ای که می کنید، میتونه شارژ نگه داره. - در مورد شارژر، شارژری که همراه گوشی هست 10 واته و باطری گوشی از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی میکنه، که جدا بخواهید تهیه کنید 250-300 هزارتومن پول باید بدید، به نظرم همین شارژر همراه گوشی با سرعت مناسبی گوشی رو شارژ میکنه و به نظر نمیاد نیازی به خرید شارژر جدا باشه. - این گوشی به قدری از نظر پردازنده و گرافیک قدرتمنده به راحتی و بدون هیچ لگی بازی PUBG و CALL OF DUTY رو اجرا میکنه!!! - در مورد رم، 4 گیگ رم بسیار مناسبه، با 12 برنامه و 2 تا بازی فعال، 1 گیگ خالی داره هنوز، و همینطور این امکان رو هم داره که از 2 گیگ حافظه داخلی به عنوان رم اضافه استفاده کنه. - رابط کاربری MIUI 13 به نظرم خیلی عالیه، کلی امکانات و شخصی سازی و اپ های اختصاصی در اختیارتون میذاره. اپ های بهینه ساز رم و حافظه، برای خالی کردن حافظه و پاک کردن فایلهای زائد، و اپ های کنترل و بهینه سازی باطری، اپ های مربوط به تنظیمات نور صفحه ، حالت تاریک، حالت مطالعه که نور آبی رو حذف میکنه، اپ امنیتی با امکانات کامل، اپ ضبط و عکس برداری از صفحه نمایش!، اپ اشتراک گذاری فایل دقیقا مثل shareit - رادیو داره که حوصلتون سر بره میتونید رادیو گوش بدید، که البته باید یک هندزفری سیمی داشته باشید. - وقتی چند ساعت با گوشی کار کنید، فراموش میکنید که یک گوشی 4 میلیونی دست گرفتید یا 10 میلیونی! چون تمام نیازهای شمارو جواب میده. امیدوارم که این توضیحات بدردتون بخوره، در آخر دوتا پیشنهاد دارم براتون: پیشنهاد اول، اینکه اگر میتونید بیشتر هزینه کنید، در حد 1 تا 1.5 میلیون اضافه تر، گزینه مناسب بعدی که میتونم بهتون پیشنهاد بدم Redmi note 11 است، وزن کمتر، صفحه نمایش بهتر، دوربین بهتر، شارژر 33 واتی شارژ سریع، چیپست اسنپ دراگون، رم 4 و 6 گیگ. پیشنهاد دوم، اگر میخواهید برای گوشیتون کاور بخرید، حتما حتما حتما (100 بار حتما)، کاور بادیگارد مدل BatMan مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi 10C تهیه کنید، پشیمون نمیشید، وقتی بخرید تازه متوجه میشید چی خریدید، یک استند پشتش داره که بسیار کاربردیه، مخصوصا اگر بیشتر روزتون پشت میز هستید!! و کامل اطراف لنزهای دوربین رو میپوشونه و دیگه دست به لنز نمیخوره. فوق العاده عالیه.

  • محمدحسین دوست محمدحسین دوست

    برای من که گوشی قبلی ام تراکم صفحه اش ۴۴۰ بود، یه پسرفت به حساب می اومد ولی خیلی زود عادت کردم و خیلی توی ذوق ام نزد. پس زیاد نگرانش نباشین. دوربین اصلی اش توی نور کافی بدک نیست ولی در نور کم نویز زیاده. دوربین سلفی هم همین طور. یک نمونه عکس هم از دوربین آپلود کردم. از قابلیت بازبودن دیافراگم برای ثبت تصاویر نجومی استفاده کنین. جالب میشه. کارکرد باتری در استفاده معمول من با یک ساعت بازی، دو ساعت موسیقی با هدفون، دو ساعت اینستاگرام و بقیه روز کارکرد معمول راحت دو روز رو جواب میده. حتما در سه بار شارژ اولیه دقت کنین کامل شارژ بشه و اگر گوشی رو خاموش به شارژ بزنین تاثیر بهتری داره.

  • کاربر کاربر

    گوشی میان رده ی خوبیه ولی از شرکت پرهان تک خریداری نکنید ، خدمات دهی برای کد فعالسازی خیلی افتضاحه .واقعا اذیت میکنن .

  • Reza Javaheri Reza Javaheri

    گوشی خوبیه به نظر من طراحی قشنگ و زیبایی داره دوربینش یه کمی از متوسط پایین تر و ضعیف ه ولی پردازنده به نسبت خوبی داره و از اون بهتر پردازنده گرافیکی قوی داره که داخل اکثر بازی ها مشکلی پیدا نمیکنید و در بازی های سنگین مثل کالاف دیوتی موبایل شما به ندرت دچار لگ و یا فریز صفحه می شوید و اینکه کیفیت ساخت خوبی داره و لمس کردنش لذت بخشه منتها صفحه نمایش گوشی یکمی بیش از حد طول زیادی داره و عرض کمی داره در حقیقت گوشی لاغر و درازه و با اینکه طبق مشخصات فنی صفحه نمایش گوشی رزولوشن ۷۲۰ داره تقریباً فرق زیادی با صفحه نمایش های 1080 شما احساس نمی کنید و مثل گوشی های تولید یکی دو سال پیش خیلی فرق شدیدی با اچ دی و فول اچ دی شما مشاهده نمی کنید البته که روشنایی این صفحه نمایش تقریبا میشه گفت کم هست و زیر نور مستقیم و شدید آفتاب شاید یکم این مشکل به وجود بیاره و یکی از بزرگترین نقاط ضعفی که من داخل این گوشی دیدم شارژر این گوشی هست که طبق چندین بار استفاده که من از شارژر گوشی کردم حدود ۴ ساعت طول میکشه که با شارژر ۱۰ واتی خود گوشی که داخل باکسش بود گوشی از ۲۰ درصد به صد درصد و فول شارژ برسه که واقعاً صبر آدم رو آزمایش می کنه واقعاً به نظرم ۴ ساعت برای فول شارژ گوشی سال 2022 خیلیه داخل باکس گوشی هندزفری و گلس یا کاور گوشی نبود و فقط واتی و یک کابل شارژ تایپ سی به تایپ ای بود اما از حق نگذریم واقعا این گوشی ارزش خرید بالایی داره پردازنده خوب صفحه نمایش به نسبت خوب و میزان شارژدهی بالا با یک بار فول شارژ کردن گوشی که تقریباً اگه استفاده عادی داشته باشید یعنی یه سری تماس جواب بدین در طول روز و تلگرام واتساپ و اینستاگردی بکنید میتونید حدود سه روز شارژ نگه داشته باشید امیدوارم نظرات من کمکی باشه برای بهتر انتخاب کردن خریدار های بعدی این گوشی

  • کاربر کاربر

    فوق العاده جذاب مثل یک پرنسس در اوج زیبایی بسیار قدرتمند چون اسب یال دار سیاه در حال تاخت بر شن های ساحل ...گلس و لوازم جانبی در دیجی موجود هست ....سلطان گوشی های رده پایین بازار

  • مهدی فرجی مهدی فرجی

    اگه اینستاتون باز نمیشه یه بار با وی پی ان برید بعدش وی پی ان رو‌قطع کنید درست میشه

  • علیرضا صباغیان خوزانی علیرضا صباغیان خوزانی

    دوستان امروز گوشی به دستم رسید متاسفانه برنامه اینستگرام رو باز نمیکنه چندین بار ریست فکتوری کردم برنامه رو حذف و نصب کردم ولی فایده ای نداشت آیا برای بقیه هم همین مشکل رو داره ؟ دوستان اگر راه حلی دارن بگن ممنون

  • رعنا جلیلیان رعنا جلیلیان

    در رده خودش گوشی خوبیه و امکلناتشم خوبه ولی من گله دارم تا خریدم روز بعد ۲۱۰۰۰۰تومن ارزون شد. چرا باید این طوری باشه ؟؟این کار صحیح نیست. این قدر بالا پایین شدن قیمت صحیح نیست

  • کاربر کاربر

    نمیدونم چرا سازنده ها، گوشی های ارزون قیمت رو اینقدر بزرگ و بد دست میسازن، اصلا معضلی شده این قضیه! ظاهرا به این نتیجه رسیدن که فقرا به گوشی های بزرگ و بد دست علاقه بیشتری دارن لابد! حالا برید اندازه رو با گوشی های گرون همین برند و سامسونگ مقایسه کنید! واقعا حیف اگر بخاطر اندازه ش نبود تو این رنج گوشیه خوبی میتونست باشه

  • مینا سفیدی مینا سفیدی

    اصل نبود هولوگرام اوریجینال بودن رو نداشت بسته رو باز کردم از قبل هم راه اندازی شده بود گوشی مرجوع کردم قبول نکردن پس فرستادن یعنی چی این حرف واقعا

  • محمد رضا استیری محمد رضا استیری

    یک ماه گوشی و از گرفتم خدارو شکر گوشی خوبی از کار درآمده کلی بازی و نرم افزار نصب کردم و همشونو بدون ایراد اجرا میکنم درکل راضیم ازگوشی

  • امیرعلی جغتائی امیرعلی جغتائی

    با سلام خدمت عزیزانی ک قصد خرید این موبایل رو دارند ببینید دوستان بنده خودم تعمیرکار موبایل هستم واین گوشی رو ک الان ۲روز هست خریدم کاملا خوب بوده و بنده بیشتر به خاطر سی پی یو قوی ک داشت خریداری کردم این گوشی رو به افرادی ک گوشی رو برای گیم میخوان بسیار مناسب هست هم از لحاظ سخت افزاری و هم از نظر طراحی برای گیم مناسب هست صدای قوی هم داره قطعاتش هم از لوازم جانبی گرفته تا سخت افزاری توی بازار هست فقط تنها موردی ک توی ذوق میزنه دوربینش هست ک انتظار زیادی نباید داشت و در حد معمول هست دوربینش ولی توصیه من به افرادی ک. روی دوربین موبایلشون حساسن این موبایل رو پیشنهاد نمیدم البته ام بگم ک بنده این موبایل رو توی فروش ویژه با قیمت ۳.۷۹۰خریدم ک خیلی به صرفه بود… و کلا ی گوشی روی هم رفته جم و جوریه ک ی پردازنده قوی داره باتریش هم عالیه توی ۴ساعت کارد معمولی ۲۰درصد از شارژش کم شد خلاصه من ک راضی ام ارزوی موفقیت برای دوستان و عوامل یا حق

  • علی شرفی علی شرفی

    کارتن پلمپ نبود، صفحه نمایش هم نقطه ریز داشت عکسشو میزارم گوشی رو وقتی روشن کردم از تنظیمات کارخانه و اولیه گوشی نیومد انگار که قبلا روشن شده بود

  • محمد مهدی پورحسینی محمد مهدی پورحسینی

    با توجه به بازه قیمتی که مد نظرم بود انتظاراتمو برآورده کرد. همین اول هم بگم که بعد از دو هفته این نظر رو نوشتم و اگه چیز جدیدی دیدم حتما ویرایشش میکنم. رابط کاربری بهتر از چیزی بود که انتظار داشتم نه اینکه یک رابط کاربری بی نقص باشه مثلا در حالت پنهان بودن ناچ وقتی کنترل سنتر جدید را باز میکردم ناچ اونجا فعال بود و برای من که از نیپل ناچ همیشه متنفر بودم خیلی اعصاب خرد کن بود که خوشبختانه با تغییر به کنترل سنتر قدیمی که بنظر من از خیلی جهات بهتر هم هست مشکل حل شد خلاصه بگم کار راه انداز هست این گوشی در زمینه دوربین هم اینکه خیلی جاها دیدم از دوربینش گلایه دارند و حقیقتا منتظر یک دوربین افتضاح بودم که خیلی بهتر از این بود به هیچ وجه جزئیات قابل توجهی رو ثبت نمیکنن هیچ کدوم از دوربین ها اما هردو در نور مناسب داینامیک رنج قابل قبولی دارند و نتایج خوبی ارائه میدهند حتی تصورم از صفحه 720 هم خیلی بد تر بود اما اینطور نیست که وقتی گوشی دستتون باشه زیاد تفاوتی احساس کنید اما در مورد باتری و پردازنده گوشی باید بگم دقیقا اون انتظاری که ازش دارید براورده میکنه به طور بخصوص باتری این گوشی خیلی عالیه اما چند نکته منفی هم وجود دارد اول اینکه سنسور اثر انگشت گوشی واقعا بی خاصیت هست اولا موقعیت قرار گیریش من مخالف اثر انگشت پشت گوشی نیستم اتفاقا برعکس اما سنسور این گوشی زیادی بالا قرار داره که البته بخاطر دلایل بعدی بی اهمیته که کجا قرار گرفته چون خیلی کوچک هست و نه چندان سریع هرچند در این یه مورد شکایتی ندارم اما عدم وجود قابلیت های ثانویه برای سنسور اثر انگشت مثل پایین کشیدن پنل کنترل و عمل بعنوان شاتر دوربین یا ورق زدن عکس ها در گالری باعثی شده که عملا ازش استفاده ای نکنم و بیشتر به فیس انلاک متکی باشم هرچند امنیت مناسبی نداره ولی خب بهرحال بهتره بنظر من دیگر اینگه چون حاشیه دور صفحه به فریم گوشی خمیده نیست و لبه داره اصلا نمیشه از ژست های ناوبری استفاده کرد. (نمیدونم چرا واژه معادل تولید میکنم از خودم) برامدگی دوربین هم ازون ویژگی های نه چندان جذاب این گوشی هست چون لنز و سنسور فضایی استفاده نشده چه نیازی به چنین برامدگی بزرگی هست که فقط باعث میشه گوشی رو سطح صاف بازی کنه وقتی حتی اشاره میشه به صفحه و مشکل با کاور سیلیکونی هم مرتفع نشد البته مطمئنا اگر قصد استفاده بلند مدت را دارید توصیه میکنم سوپر فراستد شیلد نیلکین تهیه کنید.

  • کاربر کاربر

    فقط پیک اگر چند دقیقه قبل از ارسال اطلاع بده عالی میشه، ۱۰ دقیقه تحمل نمی‌کرد تا برسم خونه می‌گفت باید اینجا باشی وگرنه باید منطقه ببینی کجام ازم بگیری یا میدم لابی من در هر صورت خودم رسوندم

لیست قیمت سایر مدل‌های گوشی شیائومی
لیست قیمت
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco C40 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت- گلوبال 3,649,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K50 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 17,000,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro M2003J6B2G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت - طرح قیمت شگفت انگیز 6,800,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل 11T Pro 2107113SG 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت 28,000,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 12,180,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 7,485,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت - گلوبال 16,189,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S M2101K7BNY دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 6,200,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت - گلوبال 6,950,000 تومان
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 NFC دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت 9,399,000 تومان
قیمت گوشی شیائومی

محصولات مشابه